Σελίδες

Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Απάντηση στην πρόσκληση συμμετοχής σε προσυνεδριακή συνάντηση ενόψει του Περιφερειακού Αναπτυξιακού Συνεδρίου Βορείου Αιγαίου.

Κυρίες, κύριοι,

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η δημόσια εκπαίδευση και οι εκπαιδευτικοί είναι γνωστά σε όλους, τόσο τα γενικότερα όσο και τα τοπικά. Οι περικοπές στη χρηματοδότηση, οι μηδενικοί διορισμοί μόνιμου προσωπικού, οι συγχωνεύσεις σχολείων, η αύξηση του διδακτικού ωραρίου, η δραματική συρρίκνωση του εισοδήματος των εκπαιδευτικών είναι μερικά από αυτά. Αυτά οφείλονται στις πολιτικές που ακολουθούνται τα τελευταία χρόνια από όλες τις κυβερνήσεις και από τη σημερινή. Το εκπαιδευτικό κίνημα και η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστράτιου έχουν συγκεκριμένο αγωνιστικό μέτωπο ενάντια σε αυτές τις πολιτικές. Έχουμε καταθέσει συγκεκριμένα αιτήματα και προτάσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων, υπάρχει όμως σταθερή άρνηση από τις κυβερνήσεις για την ικανοποίησή τους. Αποκαλυπτική η στάση του υπουργείου και της κυβέρνησης στις πρόσφατες κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών που ζητούσαν μονιμοποίηση των αναπληρωτών και εξίσωση των δικαιωμάτων τους με αυτά των μονίμων: καμιά συγκεκριμένη δέσμευση, αυταρχισμός και καταστολή με τα ΜΑΤ.

Επίσης, τα τελευταία χρόνια διαρκώς υποβάλλουμε το αίτημα να ληφθούν μέτρα ανακούφισης για τις δύσκολες συνθήκες διαβίωσης των αναπληρωτών που υπηρετούν στην περιοχή μας, με επιδότηση ενοικίου και δωρεάν σίτιση. Και σε αυτό το αίτημα υπάρχει διαρκής άρνηση ικανοποίησής του. Συγκεκριμένα, η στέγαση και η σίτιση δεν μπορούν να αποτελούν υποχρέωση των Δήμων όπως ορίζει ο τελευταίος νόμος 4512/2018, ο οποίος εξαίρεσε μάλιστα τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, χωρίς την παροχή των αντίστοιχων κονδυλίων. Οι Δήμοι αδυνατούν να ανταποκριθούν στα αιτήματα αυτά. Οι δυσκολίες διαβίωσης αφορούν, επίσης, και τις υποβαθμισμένες παροχές υγείας, όπου οι εκπαιδευτικοί, όπως άλλωστε και οι ντόπιοι κάτοικοι, ζούνε σε συνθήκες διαρκούς ανασφάλειας.

Πρέπει να αναφερθούμε, ακόμα, στο μεγάλο κτιριακό πρόβλημα των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην πόλη της Μύρινας. Το κεντρικό κτίριο του Γυμνασίου της Μύρινας παραμένει εκτός λειτουργίας μετά το σεισμό του 2014. Καμία εργασία αποκατάστασης δεν έχει πραγματοποιηθεί, παρά τις επίμονες προσπάθειές μας, με αποτέλεσμα οι διαθέσιμες αίθουσες να φιλοξενούν, μετά από διαμόρφωση, δύο τμήματα η κάθε μία εγείροντας ζητήματα ασφάλειας και δυσχεραίνοντας το έργο μαθητών και εκπαιδευτικών. Επίσης στο κεντρικό κτιριακό συγκρότημα της Μύρινας φιλοξενούνται 4 σχολεία με παράλληλη λειτουργία με αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι αίθουσες. Βασικό μας αίτημα είναι η δημιουργία καινούργιου σχολικού κτιρίου που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών όλων των σχολείων (Γενικού Λυκείου, Επαγγελματικού Λυκείου, Εσπερινού Γυμνασίου με Λυκειακές τάξεις και ΙΕΚ).

Παρακολουθούμε τα αναπτυξιακά περιφερειακά συνέδρια που διοργανώνονται σε όλες τις περιφέρειες αυτόν τον καιρό. Σε κανένα από αυτά δεν υπήρξε κάποια δέσμευση για πραγματική έξοδο από τα μνημόνια όπως επιχειρηματολογεί η κυβέρνηση. Η δίκαιη ανάπτυξη που υπόσχεται αφορά την κερδοφορία των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων και του κεφαλαίου. Οι μνημονιακοί νόμοι θα παραμείνουν και θα εξακολουθούν να κάνουν δύσκολη τη ζωή της συντριπτικής πλειοψηφίας του λαού. Σε αυτήν την κατεύθυνση θα κινηθεί προφανώς και το περιφερειακό αναπτυξιακό συνέδριο Βόρειου Αιγαίου. Επομένως, δε θα εξυπηρετούσε σε τίποτα τα συμφέροντα του εκπαιδευτικού κόσμου η συμμετοχή μας σε συναντήσεις που αποσκοπούν στην προετοιμασία του συνεδρίου. Η εμπειρία του εκπαιδευτικού κινήματος από τη συμμετοχή του σε προσχηματικούς διαλόγους μόνο αρνητική μπορεί να χαρακτηριστεί. Τρανή απόδειξη, άλλωστε, του πώς αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση το διάλογο είναι η απαγόρευση εισόδου (αν και είχαν προσκληθεί!) στο πρόσφατο αναπτυξιακό συνέδριο της Θεσσαλονίκης των εκλεγμένων εκπροσώπων των τοπικών εκπαιδευτικών σωματείων και φοιτητικών συλλόγων, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του Κ. Γαβρόγλου. Τα συνέδριά τους είναι σαν την “ανάπτυξή” τους: χωράνε μόνο τους ίδιους και τους χειροκροτητές τους, αφήνοντας έξω την κοινωνία και τις ανάγκες της.

Αντί να διοργανώνει συνέδρια για το θεαθήναι, η κυβέρνηση οφείλει να τοποθετηθεί στα ξεκάθαρα αιτήματα των εκπαιδευτικών:

Θα υπάρξει ανάκτηση των απωλειών μας;

Θα μονιμοποιηθούν άμεσα οι αναπληρωτές;

Θα καταργηθεί ο αντιασφαλιστικός νόμος που ανεβάζει στα ύψη τα όρια συνταξιοδότησης;

Θα επανέλθουν οι αποδοχές μας στα προ κρίσης επίπεδα;

Θα επανέλθει το διδακτικό ωράριό μας στα προ του 2013 δεδομένα;

Θα ληφθούν μέτρα ανακούφισης για τη διαβίωση των εκπαιδευτικών;

Θα εξισωθούν τα δικαιώματα των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων; 

Αντιλαμβάνεστε ότι, όσο η πολιτική των κυβερνήσεων δεν απαντά θετικά σε αυτά τα δίκαια αιτήματά μας, η θέση μας θα είναι απέναντι και ενάντια σε αυτήν την πολιτική.

Κλείνοντας, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι, πέρα και πάνω από κάθε εκπαιδευτικό πρόβλημα και κάθε εργασιακή μας διεκδίκηση, καταδικάζουμε απερίφραστα τους ιμπεριαλιστικούς πολέμους και επεμβάσεις που γεννούν την προσφυγιά, και κάθε εμπλοκή της χώρας μας σε αυτά. Ας μην ξεχνάμε ότι αρκετά νησιά της περιοχής μας έχουν μετατραπεί σε χώρους εγκλωβισμού προσφύγων και μεταναστών. Απαιτούμε ανθρώπινες  συνθήκες διαβίωσης για  όσο  διάστημα  μένουν  στα  νησιά  και  στη  χώρα  μας, καθώς και ειδικά μέτρα στήριξης της εκπαίδευσης των προσφύγων και μεταναστών.





Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Χρηματοδότηση σχολικών προγραμμάτων.

Κύριοι,

όπως γνωρίζετε  η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου προσπαθεί κάθε χρόνο να συμβάλλει στην απρόσκοπτη πραγματοποίηση δράσεων και προγραμμάτων που πραγματοποιούν οι εκπαιδευτικοί με τους μαθητές σε όλα τα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του νησιού μας. Φέτος πραγματοποιούνται συνολικά 18 προγράμματα και δράσεις, στα οποία συμμετέχουν εκατοντάδες μαθητές. Η πραγματοποίηση των εν λόγω προγραμμάτων γίνεται εκτός σχολικού ωραρίου χάρη στην εθελοντική συμμετοχή των εκπαιδευτικών.

Παρακαλούμε τη Σχολική επιτροπή να χρηματοδοτήσει και φέτος την πραγματοποίηση των σχολικών προγραμμάτων καθώς τόσο η ίδια η διαδικασία του κάθε προγράμματος όσο και η τελική παρουσίαση τους έχουν αρκετά έξοδα, που τα σχολεία αδυνατούν να καλύψουν.

Η ΕΛΜΕ Λήμνου ζήτησε και έλαβε από τους εκπαιδευτικούς, που έχουν αναλάβει τη φετινή σχολική χρονιά εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις, από ένα προϋπολογισμό για τα αναμενόμενα έξοδα του προγράμματός τους. Το συνολικό προβλεπόμενο κόστος για την υλοποίηση όλων των προγραμμάτων ανέρχεται στις 3460€. Ο αναλυτικός πίνακας με τα έξοδα ανά σχολείο επισυνάπτεται στην ηλεκτρονική αλληλογραφία. 

Σε περίπτωση έγκρισης του αιτήματός μας, τα χρήματα αυτά ζητάμε να κατατεθούν από τη σχολική επιτροπή απευθείας στα σχολεία, σύμφωνα με τα ποσά που έχουν ζητήσει οι υπεύθυνοι των προγραμμάτων κάθε σχολείου.

Παρακαλούμε για την όσο το δυνατόν συντομότερη απάντησή σας. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.



Σχετικά με την επιλογή των συναδέλφων που θα απασχοληθούν στη διαδικασία των Πανελληνίων

Η επιλογή των εμπλεκόμενων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις (Λυκειακές Επιτροπές Εξετάσεων, επιτηρητές) θα πρέπει να γίνεται λαμβάνοντας υπόψη τις πραγματικές και αντικειμενικές δυσκολίες καθώς και συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής για κάθε θέση, με σεβασμό σε όλους και προσοχή στη διεξαγωγή των εξετάσεων. Αυτό έχει να κάνει και με τις θέσεις στις Λ.Ε.Ε. (για τις θέσεις που δεν ορίζονται) αλλά και με το θεσμό των επιτηρητών. Για να μη δημιουργείται στους  συναδέλφους αίσθηση  άνισης  μεταχείρισης, υπάρχουν οι εξής λύσεις τις οποίες ζητάμε από τη Δ.Δ.Ε. Λέσβου και κάθε αρμόδιο φορέα. Πριν από τη διαδικασία επιλογής και μαζί με τη δήλωση κωλύματος, να ερωτώνται πόσοι και ποιοι θέλουν να οριστούν. Για τους επιτηρητές, εφόσον δεν έχει συμπληρωθεί ο απαραίτητος αριθμός, κάθε χρόνο να συμμετέχουν όλοι, με αποτέλεσμα ένα μικρό αριθμό επιτηρήσεων για τον καθένα. Εναλλακτικά, μπορεί να γίνεται κυκλική εναλλαγή κάθε χρόνο. Για τις Λυκειακές Επιτροπές Εξετάσεων, να γίνεται ανανέωση (πέρα από τις οριζόμενες θέσεις) κάθε χρόνο τουλάχιστον κατά 30-40%.




 

Απόφαση ΔΣ ΕΛΜΕ Λήμνου κ Αγ. Ευστρατίου - Ψηφίσματα.

Συναδέλφισσες -οι,

Τα τύμπανα του πολέμου για μια ακόμα φορά ακούγονται στη γειτονιά μας με επικίνδυνες συνέπειες για τους λαούς. Οι πολεμικές επιχειρήσεις που διεξάγονται στη Συρία, η κορύφωση των ανταγωνισμών, στην ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Μεσογείου, φέρνουν ακόμα πιο κοντά τον κίνδυνο ενός γενικευμένου ιμπεριαλιστικού πολέμου.

Οι βομβαρδισμοί των ΗΠΑ – Μ. Βρετανίας – Γαλλίας, με την στήριξη και ανοχή της υπόλοιπης λυκοσυμμαχίας των ΝΑΤΟ - ΕΕ και των εθνικών κυβερνήσεων, που κάνουν τους “Πόντιους Πιλάτους”, στην πραγματικότητα γίνονται για να προχωρήσουν στην εφαρμογή του σχεδίου τους για τον έλεγχο των πλουτοπαραγωγικών πηγών, των ενεργειακών δρόμων και των σφαιρών επιρροής, χωρίς να λογαριάζουν το κόστος για τους λαούς της περιοχής. Οι επεμβάσεις αυτές ήδη φέρνουν νέα κύματα προσφύγων και ξεριζωμένων στη χώρα μας!

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχει τεράστιες ευθύνες. Δίνει ΓΗ και ΥΔΩΡ στους ΦΟΝΙΑΔΕΣ των ΛΑΩΝ!  Αποτελεί το μεγαλύτερο “πλυντήριο” των ΗΠΑ και ΝΑΤΟ, ακολουθεί με συνέπεια την πολιτική των προηγούμενων κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, έχει παραχωρήσει διευκολύνσεις στις αερικανοΝΑΤΟικές δυνάμεις, έχει μετατρέψει τη χώρα μας σε πολεμικό ορμητήριο, μετατρέποντας το Αιγαίο σε επιχειρησιακή βάση του ΝΑΤΟ. Η επίδειξη πυγμής ενάντια στο νεολαιίστικο κίνημα μπροστά στο άγαλμα του Τρούμαν δείχνει την επιλογή της κυβέρνησης να υπερασπίσει την εμπλοκή της χώρα μας στα σχέδια ΗΠΑ-ΝΑΤΟ.

Είναι πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς, των μαθητές και τις οικογένειές τους, η κυβέρνηση, την ίδια στιγμή που δίνει το 2% του ΑΕΠ για πολεμικούς – ΝΑΤΟικούς εξοπλισμούς και νοικιάζει πολεμικές φρεγάτες από τη Γαλλία, να μας λέει δια στόματος Γαβρόγλου ότι “δεν είναι ρεαλιστικό να ζητάμε μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση”!!


Συνεχίζουμε την πάλη ενάντια στο σύνολο της αντιλαϊκής πολιτικής!

Η κυβέρνηση καλλιεργεί νέες αυταπάτες για έξοδο από τα Μνημόνια ενώ ακονίζει τα μαχαίρια για νέα προαπαιτούμενα μπροστά στην 4η αξιολόγηση, βάζει μπροστά την αρπαγή της λαϊκής κατοικίας με την έναρξη των πλειστηριασμών, σφίγγει ακόμα περισσότερο την μόνιμη θηλιά της φοροληστείας και των περικοπών. 

Δεν μπορεί να υπάρξει έξοδος από τα Μνημόνια με νέα Μνημόνια, με την κυβέρνηση και τα υπόλοιπα αστικά κόμματα να συμφωνούν πλήρως με τις απαιτήσεις του ΣΕΒ! Μόνο ο οργανωμένος ταξικός αγώνας μπορεί να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για δουλειά, ζωή με δικαιώματα με βάση την εποχή μας και τις ανάγκες μας.


1η Μάη ενάντια στην εκμετάλλευση και τον ιμπεριαλιστικό πόλεμο!

Μέσα σ’ αυτό το πλαίσιο, η φετινή Πρωτομαγιά αποκτά ιδιαίτερη σημασία! Δίνουμε όλοι το παρόν στις απεργιακές συγκεντρώσεις, συζητάμε με τους μαθητές μας μέσα στην τάξη. Τιμάμε τους νεκρούς του Σικάγο, τους καπνεργάτες του Μάη του ‘36, τους 200 της Καισαριανής, όλους όσους έδωσαν την ζωή τους, για να έχουμε δικαιώματα στη δουλειά και στη ζωή, για να ζήσουμε σε ένα κόσμο χωρίς εκμετάλλευση, σε ένα κόσμο χωρίς πολέμους, προσφυγιά. 

Μπροστά μας είναι όλα τα μεγάλα ζητήματα που αφορούν την εκπαίδευση!

Οι δυναμικές κινητοποιήσεις αναπληρωτών και μονίμων το τελευταίο διάστημα ανέδειξαν ότι ο αγώνας για μόνιμη και σταθερή δουλειά για μαζικούς διορισμούς για την κάλυψη όλων των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών μπορεί να συσπειρώσει δυνάμεις, να στριμώξει την κυβερνητική πολιτική.   Δυναμώνουμε αυτό αγώνα το επόμενο διάστημα. 

Νέος κρίκος στην αλυσίδα των αντιεκπαιδευτικών νομοθετημάτων είναι και το σχέδιο νόμου για την «αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της εκπαίδευσης». Ένα ακόμα προαπαιτούμενο στα πλαίσια των μνημονιακών δεσμεύσεων με την Ε.Ε. και τους «θεσμούς». Βασική πλευρά του νομοσχεδίου και των κυβερνητικών επιδιώξεων είναι:

  • η προώθηση της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης στα χνάρια του ν. 3848/2010 που δρομολογείται σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης ως και τη σχολική μονάδα, αλλά και σε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του κλάδου, αφού θα αξιολογούνται μέχρι και οι Υποδιευθυντές/Τομεάρχες, αλλά και όσοι θα θέλουν να θέσουν υποψηφιότητα για οποιαδήποτε θέση 
  • η συγχώνευση βασικών υποστηρικτικών Δομών με εντελώς διαφορετικά αντικείμενα (π.χ. ΚΕΔΔΥ, ΠΛΗΝΕΤ, ΣΣΝ, ΚΕΣΥΠ, ΓΡΑΣΕΠ), μεταφέροντας όλη την ευθύνη αποκλειστικά στα σχολεία, στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς και ταυτόχρονα οι περικοπές σε προσωπικό
  • η προώθηση αντιδραστικών – αντιεπιστημονικών αλλαγών στην Ειδική Αγωγή και η κατάργηση των ΚΕΔΔΥ, όπου θα υπάρξει ένα πραγματικό πισωγύρισμα αφού τα παιδιά με ειδικές ανάγκες στην πράξη διαγράφονται ως ομάδα προτεραιότητας και ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης.

Μόνο στο δρόμο της σύγκρουσης υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ για τους ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ!!

Δυναμώνουμε την πάλη μας – τις διεκδικήσεις μας για:

  • Μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους! Άμεσο μόνιμο διορισμό όλων των συναδέλφων που έχουν δουλέψει τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση (πάνω από 25.000), ώστε να καλυφθούν στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων. Καμία απόλυση συμβασιούχου-αναπληρωτή. 
  • ΑΜΕΣΗ εξίσωση των δικαιωμάτων μονίμων και συμβασιούχων - αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
  • Να αποσυρθεί άμεσα το σχέδιο νόμου για την «αξιολόγηση και την αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της εκπαίδευσης».
  • Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή. Άμεση δημιουργία όλων των προυποθέσεων με ευθύνης της κυβέρνησης.
  • Αυξήσεις στους μισθούς, επαναφορά 13ου – 14ου μισθού, ξεπάγωμα των Μ.Κ., αναγνώριση της διετίας 2016 – 2017 στη μισθολογική εξέλιξη.
  • Να μην περάσουν οι σχεδιασμοί της κυβέρνησης για το «νέο Λύκειο».
  • Κάτω τα χέρια από το ωράριο και τα εργασιακά μας δικαιώματα. Σύγχρονες υποδομές και συνθήκες εργασίας (π.χ. αίθουσες, εποπτικό υλικό, βιβλιοθήκες, τεχνολογικά μέσα). 
  • ΟΧΙ στις συγχωνεύσεις - καταργήσεις σχολείων και τμημάτων. Εδώ και τώρα 15 μαθητές ανα τμήμα σε Νηπιαγωγεία και Δημοτικού,  20 μαθητές, το ανώτερο, σε όλες τις τάξεις, ως 15 ανά κατεύθυνση και 10 ανά εργαστήριο.
  • Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία από τον κρατικό προϋπολογισμό, ούτε 1€ από την τσέπη των λαϊκών οικογενειών για τη λειτουργία του σχολείου. Κατάργηση της επιχειρηματικής δράσης στην Παιδεία.
  • Κανένα σπίτι εργατικών λαϊκών οικογενειών στα χέρια τραπεζίτη.
  • Λεφτά για τη μόρφωση των παιδιών όχι για το ΝΑΤΟ και τους πολεμικούς εξοπλισμούς. Καμία εμπλοκή της χώρας μας στους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς στην περιοχή μας (Βαλκάνια, Αιγαίο κ.τ.λ)

Κλιμακώνουμε την πάλη απέναντι στο σύνολο της αντιλαϊκής πολιτικής και αποφασίζουμε:

  • 1η Μάη Δίνουμε μαζικό παρόν στη συγκέντρωση της Πρωτομαγιάς στις 10:30 στο λιμάνι της Μύρινας.
  • Ανοίγουμε τη συζήτηση με τους μαθητές μας για το μήνυμα της Πρωτομαγιάς,  για τις αιτίες και τους κινδύνους των ιμπεριαλιστικών πολέμων που φουντώνουν στη γειτονιά μας.
  • Οργανώνουμε σε συνεργασία με το ΣΕΠΕ Λήμνου τη Δευτέρα 30/4/2018 την προβολή ταινίας “Ματωμένη Αμερική” στο 2ο Δημοτικό σχολείο Μύρινας στις 21:00.
  • Συμμετέχουμε στην πρωτοβουλία της ΕΕΔΥΕ ενάντια στον πόλεμο “μια Εικόνα, τρία ερωτήματα”.
  • Συζητάμε με γονείς και μαθητές για τις αρνητικές συνέπειες στην μόρφωση των παιδιών από την αντιδραστική πολιτική της κυβέρνησης, προχωράμε σε κοινή δράση ενάντια στο σχέδιο Νόμου της  κυβέρνησης για τις νέες Δομές και τις εξαγγελίες για το νέο Λύκειο.
  • Απαντάμε δυναμικά με νέα απεργιακή κινητοποίηση τις ημέρες που θα συζητιέται στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης και της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης.
  • Προετοιμάζουμε νέα Πανελλαδική Κινητοποίηση των Συμβασιούχων για το δικαίωμα στη Μόνιμη και σταθερή δουλειά μέσα στο Μάη.



Καμιά ανοχή στη νοθεία, τη σήψη και στον εκφυλισμό στα συνδικάτα! 

Κάτω τα χέρια από την Πανουτσάκου και τον Πατίδη!

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου καταδικάζει τη δίωξη σε βάρος της Βέτας Πανουτσάκου, Προέδρου της ΟΣΥΑΠΕ και μέλους της ΕΕ της ΑΔΕΔΥ και του Αντώνη Πατίδη, μέλους της ΕΕ της ΠΟΕ ΔΟΥ και του ΓΣ της ΑΔΕΔΥ και οι δύο εκλεγμένοι με τη ΔΑΣ (συνδυασμό που στηρίζει το ΠΑΜΕ). 

Η δίωξη γίνεται με βάση μήνυση που κατέθεσε ο κ. Βασίλης Σπανάκης, τώρα Γραμματέας Ειδικών Κομματικών Οργανώσεων (ΕΚΟ) της Νέας Δημοκρατίας, εναντίον των συναδέλφων Πανουτσάκου και Πατίδη, επειδή στάθηκαν εμπόδιο στην επιχείρηση νοθείας και απάτης του στις αρχαιρεσίες που είχαν γίνει για νέο ΓΣ της ΑΔΕΔΥ (2-12-2016). (Είχε «συλληφθεί» στο τελευταίο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ να έχει «εκχωρήσει» διαβατήριο και κάρτα αντιπροσώπου σε έτερο σύνεδρο της ΔΑΚΕ, προκειμένου να ψηφίσει αντ’ αυτού (!!!), διότι εκείνος απουσίαζε…) Ο εν λόγω κύριος, αφού μετά από μερικούς μήνες επανήλθε στην ενεργό κομματική δράση, ως υπεύθυνος των ΕΚΟ, με τις ευλογίες του Προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη, έφτασε να ζητάει και «τα ρέστα» από εκείνους που τον αποκάλυψαν.

Η κίνηση αυτή του στελέχους της ΝΔ πρέπει να βρει την πάνδημη καταδίκη των συνδικάτων. Δεν επιτρέπουμε καμία νομιμοποίηση στον εκφυλισμό και την παραχάραξη των διαδικασιών στα συνδικάτα. Καμία ανοχή στις δυνάμεις που αποδέχονται το χτύπημα της απεργίας μέσα από τη δήθεν «δημοκρατική» επιβολή υποχρεωτικής παρουσίας του 50% συν ένα, των οικονομικά τακτοποιημένων και την ίδια ώρα να διεκδικούν για τον εαυτό τους να ψηφίζουν από απόσταση δια αντιπροσώπου, νομιμοποιώντας κάθε νοθεία για να αλλοιώσουν – υφαρπάξουν συσχετισμούς!!! Ντροπή και αίσχος. Όλα αυτά δείχνουν τι συνδικαλιστικό κίνημα οραματίζεται και προωθεί, ακόμη και με μηνύσεις, η ΝΔ. Το κόμμα αυτό έχει βαρύτατες ευθύνες και οφείλει να «μαζέψει» το πολιτικό της τέκνο.

  • Να βάλουμε τέλος στη νοθεία, στη σήψη και στον εκφυλισμό στα συνδικάτα! 
  • Να φράξουμε τα σχέδια του εργοδοτικού – κυβερνητικού συνδικαλισμού!
  • Η τρομοκρατία δεν θα περάσει!
  • Εκφράζουμε την στήριξή μας στους συναδέλφους και απαιτούμε την απαλλαγή τους από κάθε κατηγορία, με το να τεθεί η υπόθεση στο αρχείο.   

ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ!

ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΑΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΧΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ «ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ»!

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ!

Τη νύχτα της Δευτέρας 9 Απρίλη 2018, οι Ισραηλινές δυνάμεις κατοχής κατεδάφισαν το Δημοτικό Σχολείο «Al-Tahadi» στο παλαιστινιακό χωριό Zanuta, νότια της Χεβρώνας, στο πλαίσιο της συστηματικής πολιτικής του Ισραήλ κατά της παλαιστινιακής εκπαίδευσης.

Το Δημοτικό Σχολείο «Al-Tahadi»  χτίστηκε  με  τα χρήματα που συγκεντρώθηκαν από τα σωματεία, τις συλλογικότητες και τους χιλιάδες πολίτες από όλη την Ελλάδα μέσα από την πρωτοβουλία «ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ». Η ανέγερσή του ολοκληρώθηκε το Μάρτη του 2018 και τα εγκαίνιά του πραγματοποιήθηκαν λίγες μέρες αργότερα. 

Την ίδια στιγμή ο ισραηλινός στρατός, με τη στήριξη των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, αλλά και την σκανδαλώδη ανοχή της ΕΕ, έχει δολοφονήσει δεκάδες και έχει τραυματίσει εκατοντάδες Παλαιστίνιους διαδηλωτές στα σύνορα του Ισραήλ με τη Γάζα. Ανάμεσα στα άοπλα θύματα βρίσκεται ένας 16χρονος έφηβος κι ένας Παλαιστίνιος δημοσιογράφος που κάλυπτε τις ταραχές.

Οι διαδηλωτές απαιτούν να επιτραπεί στους Παλαιστίνιους πρόσφυγες να επιστρέψουν στα εδάφη όπου κατοικούσαν παλιότερα οι οικογένειές τους, αλλά πλέον κατέχονται στο Ισραήλ. Οι διαδηλώσεις άρχισαν την Παρασκευή 30 Μάρτη, θα πραγματοποιούνται κάθε Παρασκευή για να κορυφωθούν στις 15 Μαΐου, οπότε οι Παλαιστίνιοι γιορτάζουν τη Νάκμπα ή Καταστροφή, όπως αποκαλούν την μαζική εισβολή Εβραίων στην παλαιστινιακή γη το 1948, που οδήγησε σε δολοφονίες χιλιάδων Αράβων, στην εκδίωξη από τη γη τους και στη μετατροπή της ιστορικής Παλαιστίνης σε σιωνιστική αποικία. Μια κατοχή που διαρκεί μέχρι και σήμερα.

Καταγγέλλουμε  το συνεχιζόμενο έγκλημα των ΗΠΑ - ΝΑΤΟ - Ισραήλ ενάντια στον Παλαιστινιακό λαό. Η απόφαση των ΗΠΑ να αναγνωρίσουν την Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσα του Ισραήλ και να μεταφέρουν εκεί την πρεσβεία τους από το Τελ Αβίβ, όπως και η διαχρονική στάση της ΕΕ, που εξισώνει τον θύτη με το θύμα, στρώνει το έδαφος για το νέο ιμπεριαλιστικό έγκλημα.

Καταγγέλλουμε την καταστολή του αγώνα του Παλαιστινιακού λαού από το ισραηλινό κράτος. Η δίκαιη αντίδραση του Παλαιστινιακού λαού αντιμετωπίζεται με δολοφονίες διαδηλωτών, συλλήψεις και διωγμούς. Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες Παλαιστίνιους που παλεύουν με θάρρος ενάντια στη βαρβαρότητα του ισραηλινού κράτους για το αυτονόητο, δηλαδή για το δικαίωμά τους να ζουν στη δική τους πατρίδα.

 



Απαιτούμε:

  • Ανεξάρτητο, κυρίαρχο και βιώσιμο παλαιστινιακό κράτος στα σύνορα του 1967. 
  • Αποχώρηση του ισραηλινού στρατού από όλα τα κατεχόμενα εδάφη.  
  • Να σταματήσουν οι εποικισμοί και να αποχωρήσουν οι έποικοι που έχουν εγκατασταθεί πέρα από τα σύνορα του 1967, να απελευθερωθούν όλοι οι πολιτικοί κρατούμενοι και να επιστρέψουν οι πρόσφυγες.
  • Την ακύρωση των πολιτικοστρατιωτικών συμφωνιών που έχουν υπογράψει διαχρονικά οι κυβερνήσεις με το Ισραήλ .
  • Άμεση αναγνώριση του παλαιστινιακού κράτους. 


ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ,

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ!







Απόσυρση του Νομοσχεδίου για τις Νέες Δομές.


ΝΑ  ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ  «ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» .


Το σχέδιο νόμου για τις «δομές υποστήριξης της εκπαίδευσης», που έδωσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στη δημοσιότητα, δεν έχει στόχο τη στήριξη του σχολείου και του εκπαιδευτικού, την επιστημονική και παιδαγωγική αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Διαμορφώνει το έδαφος για νέες, βαθύτερες, αντιδραστικές ανατροπές στο περιεχόμενο και τη λειτουργία του σχολείου.  Είναι προαπαιτούμενο της 4ης αξιολόγησης και δέσμευση της κυβέρνησης σε ΕΕ, «θεσμούς» και ΣΕΒ.

Η κυβέρνηση προσπαθεί να φορτώσει τα προβλήματα της αντιλαϊκής πολιτικής στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς. Ως επίκεντρο του «νέου» σχεδιασμού τίθεται η Σχολική Μονάδα. Όχι φυσικά για να στηριχθεί με εκπαιδευτικούς, με βοηθητικό προσωπικό, με υποδομές και κρατική χρηματοδότηση, αλλά στην πράξη να επιλύει από μόνη της όλα τα κρίσιμα ζητήματα της λειτουργίας της, κάτω από τον ασφυκτικό έλεγχο της αντιδραστικής κρατικής αξιολόγησης. 

Το νομοσχέδιο έχει τρεις άξονες:  1) Αθρόες Συγχωνεύσεις-Καταργήσεις Δομών και Υπηρεσιών.  2) Αντιδραστικές αντιεπιστημονικές αλλαγές στην Ειδική Αγωγή με κατάργηση των ΚΕΔΔΥ. 3) Προώθηση της αξιολόγησης!              Έτσι σύμφωνα με τις «νέες δομές» προβλέπονται:

  1. Περιφερειακά Κέντρα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.).

Σε επίπεδο Περιφερειακών Διευθύνσεων δημιουργούνται 24 ΠΕ.Κ.Ε.Σ., ως προϊόν της κατάργησης των Περιφερειακών Επιμορφωτικών Κέντρων (Π.Ε.Κ.), των Προϊσταμένων Παιδαγωγικής Καθοδήγησης και των Σχολικών Συμβούλων. Στην ουσία μιλάμε για «μικρά υπουργεία παιδείας», που θα συγκεντρώνουν πλήθος αρμοδιοτήτων και θα παίζουν καθοριστικό ρόλο στη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής σε επίπεδο Περιφέρειας με κομβικό ρόλο στην οργάνωση και προώθηση της διαδικασίας της αξιολόγησης.

  1. Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) – Αντιδραστικές αλλαγές στην Ειδική Αγωγή με κατάργηση των ΚΕΔΔΥ.

Καταργούνται  τα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ., οι Σ.Σ.Ν., τα Κ.Ε.ΣΥ.Π. και τα Κ.Ε.Π.Λ.Η.Ν.Ε.Τ. Στη θέση τους δημιουργούνται τα Κ.Ε.Σ.Υ, που συγκροτούνται σε επίπεδο Διεύθυνσης κοινά για Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Εντελώς διαφορετικά αντικείμενα και τομείς ενοποιούνται σε μια δομή.  H κατάργηση των Κ.Ε.Δ.Δ.Υ θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής, φορτώνοντας εντελώς στις πλάτες των οικογενειών όλο το κομμάτι της διάγνωσης και στήριξης των παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Αν περάσουν αυτές οι αλλαγές, στην ουσία καταργούνται τα παιδιά με ειδικές ανάγκες ως ομάδα προτεραιότητας και ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης, απαλλάσσοντας το κράτος από τις ευθύνες του! Το βάρος πέφτει στον εκπαιδευτικό και στο σχολείο για την εκπαιδευτική παρέμβαση σε παιδιά με ειδικές ανάγκες που δε θα έχουν καν διάγνωση! Σε κανένα σημείο του σχεδίου νόμου δε γίνεται αναφορά στον θεσμό της Παράλληλης Στήριξης.!

Η κατάργηση των ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕΤ., που είχαν στην ευθύνη τους τη στήριξη των δικτύων και των αναγκών των σχολείων στο επίπεδο της πληροφορικής, θα οδηγήσει στην άμεση παράδοση του τομέα αυτού στους ιδιώτες και τους εργολάβους. 


  1. Κέντρα Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.).

Τα Κ.Ε.Α., κοινά και για τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης, ως μετεξέλιξη των Κέντρων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.), ενσωματώνουν τις αρμοδιότητες των υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων και Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων. Η χρηματοδότηση των Κ.Ε.Α. θα γίνεται από τους Δήμους(!!)

  1. Η θεσμοθέτηση των λεγόμενων «Ομάδων Σχολείων». 

Στην πράξη προωθείται η αλληλοσυμπλήρωση λειτουργιών, με στόχο την «κάλυψη» των κενών που υπάρχουν σε δασκάλους, καθηγητές και υποδομές (π.χ. εργαστήρια), τις μετακινήσεις μαθητών και τη μεγαλύτερη εξοικονόμηση προσωπικού, τη δημιουργία πολυπληθών τμημάτων. Ανοίγει ο δρόμος για μεταφορά της οργανικότητας σε επίπεδο ομάδας σχολείων, τη συνεχή κινητικότητα για τη συμπλήρωση ωραρίου και την κάλυψη των κενών. 

  1. Η διαδικασία της αντιδραστικής – κρατικής αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα! 

Προωθείται η διαδικασία της αντιδραστικής αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα της Εκπαίδευσης. 

παραμένουν σε ισχύ ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας και ο νόμος 4354/15, για το μισθολόγιο, που προβλέπουν τη σύνδεση της «αξιολόγησης» με την περικοπή μισθού και τις απολύσεις. Μεταφέρονται στην εκπαίδευση και επεκτείνονται οι διατάξεις του ν. 4369/16 (Βερναρδάκη). Η κατάργηση του Π.Δ. 152 αλλά και πλευρών του ν. 3848, που παρέμειναν ανενεργές μέσα από την πάλη του συνδικαλιστικού κινήματος, παραμένει χωρίς αντίκρισμα. Ίδιες προβλέψεις και ίδιες διατάξεις επανέρχονται στο σώμα του σχεδίου νόμου μέσα από τη διαδικασία αξιολόγησης των στελεχών της εκπαίδευσης. Διατάξεις και νόμοι  που το οργανωμένο εκπαιδευτικό κίνημα με την πάλη του απέτρεψε την εφαρμογή τους μέχρι σήμερα (νόμοι Αρσένη, Διαμαντοπούλου, Αρβανιτόπουλου). Στα πλαίσια των κριτηρίων επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσης εντάσσεται και η «αμαρτωλή» συνέντευξη. Ενσωματώνεται στον νόμο η απεργοσπαστική τροπολογία Γεροβασίλη, που ψήφισε η κυβέρνηση μαζί με τη Ν.Δ, για τα στελέχη που δε θα αξιολογήσουν (χάνουν το δικαίωμα να θέσουν ξανά υποψηφιότητα). 

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, παίρνοντας υπόψη της τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στην αξιολόγηση, προκειμένου να "εμπεδωθεί η κουλτούρα της αξιολόγησης" ώστε να την εφαρμόσει αμέσως μετά σύμφωνα με τις επιδιώξεις των επιχειρηματικών ομίλων, μετατρέπει τον Σύλλογο Διδασκόντων σε αξιολογητή: Α) του Διευθυντή του σχολείου, μέσα από τη συμπλήρωση ανώνυμου ερωτηματολογίου στο τέλος κάθε χρονιάς. Β) με τη διαδικασία αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας, η οποία θα γίνεται στη βάση θεματικών αξόνων, με ειδική φόρμα και δείκτες, οι οποίοι θα καθορίζονται με Υπουργική Απόφαση και με την άμεση εμπλοκή των Διευθυντών των σχολείων. Αφού όμως αξιολογηθούν και οι εκπαιδευτικοί από τον Διευθυντή, οι εκθέσεις αποτίμησης θα κοινοποιούνται στο οικείο ΠΕ.Κ.Ε.Σ., στο ΙΕΠ και στο Υπ. Παιδείας! Κανείς συνάδελφος και σε κανένα επίπεδο να μη γίνει αξιολογητής! Είναι αυταπάτη να θεωρεί ότι οι ίδιος θα αξιολογεί αλλά δε θα αξιολογείται.

Η Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε όχι μόνο δεν καταργείται αλλά αναβαθμίζεται, μέσα από ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης και βάσης δεδομένων της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος, σε συνεργασία με το Υπ. Παιδείας.                                                                                

Συνένοχους σ’ αυτήν τη διαδικασία η κυβέρνηση ψάχνει ανάμεσα στους Δήμους και στους γονείς δίνοντας  ρόλο αξιολογητή και στο Σχολικό Συμβούλιο. 

Απαντάμε αγωνιστικά στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ  ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ!

-Αποκαλύπτουμε τους στόχους του νομοσχεδίου και  προετοιμάζουμε αγωνιστική απάντηση ενάντια στην  ψήφισή του.

-Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ έχει αποφασίσει την «απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα» και καλεί τους συλλόγους διδασκόντων να πάρουν παντού αποφάσεις υλοποίησης αυτής της απόφασης.

-Καλούμε την ΟΛΜΕ να επικαιροποιήσει την απόφαση αυτή και να συντάξει υπόδειγμα πρακτικού προς χρήση από τους συλλόγους διδασκόντων.

Για μια ακόμα φορά θα τους χαλάσουμε τα σχέδια!!


Συσπειρωμένοι στα Σωματεία μας αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο που θα μορφώνει ολόπλευρα τους μαθητές μας, με έναν εκπαιδευτικό πραγματικό παιδαγωγό της νέας γενιάς .



            

Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Πρόσκληση στην προβολή της ταινίας "Grave of the Fireflies" - Τετάρτη 25/04 στις 21:00 - Κινηματογραφική Λέσχη Μύρινας.

 


Η Κινηματογραφική Λέσχη Μύρινας Λήμνου, μια πρωτοβουλία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και μαθητών, σας προσκαλεί στην προβολή της ταινίας “Grave of the Fireflies” την  Τετάρτη 25/04, στις 21:00, στo 2ο Δημοτικό Μύρινας. Η είσοδος είναι, φυσικά, δωρεάν. Ελάτε με την καλή σας διάθεση και την αγάπη σας για το καλό σινεμά!

GRAVE OF THE FIREFLIES 

1988 | 89’ | Ιαπωνία | σκηνοθεσία: Isao Takahata

(Κινουμένων Σχεδίων)

Βρισκόμαστε προς το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Σε μια επαρχιακή πόλη της Ιαπωνίας, ζει ο νεαρός Seita, μαζί με τη μητέρα του και τη μικρή αδερφούλα του, Setsuko, ενώ ο πατέρας του μάχεται στον Ειρηνικό Ωκεανό για την τιμή του αυτοκρατορικού στόλου. Οι βομβαρδισμοί από τα Αμερικάνικα αεροπλάνα είναι καθημερινό φαινόμενο, και το τρέξιμο προς τα αντιαεροπορικά καταφύγια ρουτίνα αλλά ο Seita, και όχι μόνο, είναι σίγουρος ότι ο πόλεμος θα λήξει με τη νίκη της Ιαπωνίας. Δυστυχώς γι αυτόν, οι φαντασιώσεις για νίκη και ευημερία του έθνους σύντομα θα αφήσουν τη θέση τους στη σκληρή πραγματικότητα. 

Aπό τα πιο διάσημα anime (Iαπωνική τεχνοτροπία κινουμένων σχεδίων) του κορυφαίου στούντιο Ghibli, το “Grave Of The Fireflies” είναι μια δημιουργία του σπουδαίου σχεδιαστή Isao Takahata.  Ο Takahata ανέλαβε και τη φροντίδα του σεναρίου, βασισμένου στο αυτοβιογραφικό βιβλίο του Akiyuki Nosaka, φροντίζοντας να διατηρήσει στο ακέραιο την φριχτή ατμόσφαιρα του πολέμου και τα δραματικά γεγονότα που σημάδεψαν τη ζωή του 75χρονου συγγραφέα. Η ταινία φέρει τη χαρακτηριστική σφραγίδα της υψηλής αισθητικής και της φιλοσοφίας που πάντα χαρακτήριζε τα φιλμ του στούντιο Ghibli: Μεγάλη προσοχή στις λεπτομέρειες, αλλά ακόμα μεγαλύτερη στους χαρακτήρες.  Δίκαια θεωρείται μια από τις πιο όμορφες αντιπολεμικές ταινίες και παρά το σκληρό θέμα της είναι τρυφερή και ποιητική. Παρόλο που με ένα τέτοιο θέμα θα μπορούσε εύκολα να καταλήξει μελό, ο σκηνοθέτης αποφεύγει τις παγίδες του μελοδράματος και το συναίσθημα το οποίο μας προκαλεί είναι αβίαστο και ανεπιτήδευτο. Ο γνωστός κριτικός κινηματογράφου Ρότζερ Έμπερτ έγραψε για την ταινία  «ναι, είναι κινούμενα σχέδια, αλλά ανήκει σε κάθε λίστα με τις μεγαλύτερες αντιπολεμικές ταινίες που έγιναν ποτέ». 

                          Το τρέιλερ της ταινίας:   https://youtu.be/4vPeTSRd580 

Η σελίδα της Λέσχης στο facebook: https://www.facebook.com/Cinephilimnos/ 



Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

Πρόσκληση σε Γενική Συνέλευση ΕΛΜΕ, Τρίτη 24-04-2018.

Τρίτη 23 Απριλίου 2018

στις 6:00 μ.μ. στο Εσπερινό Γυμνάσιο Λ.Τ. Μύρινας


Θέματα:

  • Γενική Συνέλευση των προέδρων στην Αθήνα (28/04)
  • Εκτίμηση Αποτελεσμάτων των Πρόσφατων Κινητοποιήσεων και Πρόγραμμα Δράσης
  • Νέο Λύκειο
  • Νέες Δομές Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, 

η παρουσία όλων μας στις Γενικές Συνελεύσεις είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία του Σωματείου. Μόνο με τη μαζική συμμετοχή μας είναι δυνατόν να ληφθούν αγωνιστικές αποφάσεις, ώστε να αντιμετωπίσουμε τα μέτρα που ετοιμάζονται.