Σελίδες

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2023

Πανελλαδικό Κάλεσμα Συλλογής Υπογραφών Νεοδιόριστων Ενάντια στην "Ατομική Αξιολόγηση"

Οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι υπογράφουν
(είτε απευθείας ηλεκτρονικά εδώ:
http://bit.ly/3DovBoN, είτε αποστέλλοντας στο Σωματείο τους, ΕΛΜΕ ή ΣΕΠΕ, τα στοιχεία τους συμπληρωμένα στην φόρμα που επισυνάπτεται)  

Ο χώρος της εκπαίδευσης βρίσκεται για άλλη μια φορά στο στόχαστρο! Το ΥΠΑΙΘ επιχειρεί ξεδιάντροπα να μας «χρησιμοποιήσει» ως μοχλό για την εφαρμογής της αξιολόγησης (ν. 4823/21), στην οποία επανειλημμένα έχει αντιδράσει ο κλάδος των εκπαιδευτικών. 

Όλοι γνωρίζουμε από «πρώτο χέρι» τα «έργα και τις ημέρες» Κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας, τόσο των σημερινών, όσο και των προηγούμενων. Αν πρόθεσή τους ήταν πραγματικά να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Θα είχαν καλύψει τα χιλιάδες κενά με μαζικούς μόνιμους διορισμούς, θα είχαν μειώσει τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, θα είχαν αυξήσει την χρηματοδότηση των σχολείων, θα είχαν προχωρήσει σε ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, θα είχαν αντιμετωπίσει όλες τις αρνητικές επιπτώσεις της πανδημίας στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών. 

Εμείς από την πλευρά μας, για 10, 13, 15 χρόνια, καλύπταμε ως αναπληρωτές τις πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα, ενώ παράλληλα ήμασταν αναγκασμένοι να ξοδεύουμε δυσβάσταχτα ποσά, ώστε να μαζεύουμε κάθε λογής «προσόντα» (να ‘ναι καλά ο Γαβρόγλου και το προσοντολόγιό του) για να εξασφαλίσουμε μια θέση στους πίνακες διορισμών. Κι έρχονται τώρα, μετά από όλη αυτή την προσπάθεια και τον αγώνα, να μας «αξιολογήσουν»; Ποιοί και με ποιά κριτήρια;

Στην πραγματικότητα, επιδιώκουν ένα σχολείο κατηγοριοποιημένο και υποχρηματοδοτούμενο, όπου όλα τα ζητήματα που προκύπτουν θα λύνονται στη λογική της «ατομικής ευθύνης», ενώ οι γονείς θα βάζουν όλο και πιο βαθιά το χέρι στη τσέπη. Θέλουν έναν δάσκαλο σκυφτό, σάκο του μποξ στον εκάστοτε καλοθελητή «ευεργέτη». Έναν δάσκαλο πελαγωμένο από την ατελείωτη γραφειοκρατία για χάρη της «αναβάθμισης» της σχολικής μονάδας, ο οποίος θα φταίει για οτιδήποτε συμβαίνει στον χώρο εργασίας του.

Ο άθλιος εκβιασμός και η ομηρεία των νεοδιόριστων δε θα περάσει! 

Έχουμε τη δύναμη να τους χαλάσουμε για άλλη μια φορά τα σχέδια, όπως κάναμε 

και στην προσπάθεια κατηγοριοποίησης των σχολείων! 

Το σχολείο που σχεδιάζουν ΔΕΝ είναι αυτό που ονειρευόμαστε και που δικαιούνται οι μαθητές μας, και σε ένα τέτοιο σχολείο ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ «ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΜΕ»!

Καλούμε τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ να πάρουν ΆΜΕΣΑ αγωνιστικές αποφάσεις που θα ενώσουν όλο τον Κλάδο ώστε να δοθεί ΚΟΙΝΗ – ΕΝΙΑΙΑ – ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ! 


Να αποφασίσουν ΑΜΕΣΑ και ΧΩΡΙΣ άλλη καθυστέρηση:

  1. Απεργία – αποχή από κάθε διαδικασία που σχετίζεται με την «αξιολόγηση», εσωτερική και εξωτερική, όπως προβλέπεται από τον νόμο 4823/21 και την Υ.Α.  Αριθμ.9950/ΓΔ5.
  2. Όλα τα αναγκαία μέτρα που θα λειτουργήσουν επικουρικά στην οργάνωση του αγώνα μας  π.χ. στάσεις εργασίας και απεργιακή κινητοποίηση.
  3. Πανελλαδική κινητοποίηση σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης με αίτημα την άμεση μονιμοποίηση των νεοδιόριστων και την έκδοση όλων των διαπιστωτικών πράξεων από τα ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ με ταυτόχρονη αξιοποίηση όλων  νομικών μέσων (π.χ. εξώδικα, προσφυγή στα διοικητικά δικαστήρια όπου έχουν γίνει ανακλήσεις) προκειμένου να ασκηθεί πίεση προς αυτή την κατεύθυνση. 
  4. Έκδοση ενημερωτικής επιστολής προς τους γονείς που θα αποκαλύπτει τους πραγματικούς στόχους της Κυβέρνησης. 
  5. Να λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ενημέρωση και την συσπείρωση του Κλάδου με συσκέψεις, συνελεύσεις, κινητοποιήσεις, συνεντεύξεις τύπου.