Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021

Σχετικά με την παροχή έκπτωσης στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τους εκπαιδευτικούς Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου

Θέμα: “Επιπλέον παράταση ισχύος κάρτας μέλους της ΟΛΜΕ σχολικού έτους 2019-2020”.


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, εξαιτίας της πανδημίας και της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δεν έχει ακόμη καταστεί δυνατό να πραγματοποιηθεί η ετήσια εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Σωματείου μας, κατά την οποία υπό κανονικές συνθήκες γίνεται η εγγραφή των νέων μελών και δίνεται η κάρτα μέλους της ΟΛΜΕ για το τρέχον Σχολικό Έτος. Γι’ αυτόν το λόγο, κι επειδή σύμφωνα με την πληροφόρησή μας οι εκλογές θα διενεργηθούν περί τα μέσα με τέλη Ιουνίου, άρα μέχρι τότε δεν θα έχουμε ακόμα παραλάβει τις νέες κάρτες (2020-2021), σας παρακαλούμε να συνεχίσετε να παρέχετε στα μέλη μας τη σχετική έκπτωση, με βάση την απόφασή σας που επισυνάπτεται, με την επίδειξη από μέρους τους της κάρτας μέλους της σχολικής χρονιάς 2019-2020, για όλη τη διάρκεια ισχύος της έκπτωσης, δηλαδή έως και τις 5 Ιουλίου 2021. 

Ακόμα, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να συμπεριληφθεί και η νέα απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση ΛΗΜΝΟΥ- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στα δρομολόγια για τα οποία ισχύει η σχετική έκπτωση, καθώς αφορά μεγάλο αριθμό των συναδέλφων μας. Τέλος, επισυνάπτεται ο νέος ανανεωμένος κατάλογος με όλα τα ονόματα των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που δικαιούνται την έκπτωση, μετά και τις τελευταίες τοποθετήσεις αναπληρωτών συναδέλφων.













Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

Στάση εργασίας της ΕΛΜΕ 11:00-14:00 για τους εκπαιδευτικούς του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ρεπανιδίου στα πλαίσια της απεργιακής κινητοποίησης για την ειδική αγωγή.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου κηρύσσει στάση εργασίας την Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021 από τις 11:00 έως τις 14:00 συμπληρωματικά με τη στάση εργασίας που κήρυξε η ΟΛΜΕ, από τις 08:00 έως τις 11:00, για τους εκπαιδευτικούς των ειδικών σχολείων (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) στα πλαίσια της απεργιακής κινητοποίησης για την ειδική αγωγή.



Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Ανοιχτά σχολεία τώρα στη Λήμνο και στον Άγιο Ευστράτιο - Αναφορά στη Βουλή.

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΛΗΜΝΟΥ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΗΜΝΟΥ

ΕΛΜΕ ΛΗΜΝΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ

ΕΝΩΣΗ ΙΑΤΡΩΝ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΗΜΝΟΥ 

Ανοιχτά σχολεία τώρα στη Λήμνο και στον Άγιο Ευστράτιο!

Σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας, τα σχολεία ανοιγοκλείνουν ανάλογα με την καμπύλη των κρουσμάτων στον γενικό πληθυσμό, γιατί η κυβέρνηση αρνήθηκε και αρνείται να πάρει μέτρα για τη διασφάλιση της διά ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας.

  Τα σωματεία των εκπαιδευτικών τόσο της πρωτοβάθμιας, όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και οι γονείς και οι μαθητές, από την αρχή της σχολικής χρονιάς με πολύμορφες κινητοποιήσεις απαίτησαν σχολεία ανοιχτά με ουσιαστικά μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους, όπως :

  • Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός των μαθητών μέσα στις τάξεις - 15 μαθητές ανά τμήμα.
  • Πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού με μόνιμη σχέση εργασίας. Κάλυψη όλων των κενών.
  • Επιπλέον δρομολόγια για όλους τους μαθητές που μεταφέρονται με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
  • Ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας προκειμένου τα σχολεία να καθαρίζονται σε όλη τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Επιπλέον μέτρα για τον αερισμό των αιθουσών, για λιγότερο χρόνο παραμονής στις τάξεις. 
  • Μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές με ευθύνη της κυβέρνησης.
  • Πρόταξη των εκπαιδευτικών στους εμβολιασμούς. 

  Η κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας αγνόησε και αγνοεί τα παραπάνω αιτήματα.  Σήμερα κλείνει και πάλι τα σχολεία, καταφεύγοντας στην τηλεκπαίδευση. Αυτό συμβαίνει χωρίς να έχει δοθεί λύση σε όλα τα σοβαρά κενά και προβλήματα που έχουν βιώσει εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές (έλλειψη του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού, προβλήματα προσβασιμότητας στο διαδίκτυο) τα οποία επιδρούν αρνητικά στη μόρφωση και στην ψυχολογία των παιδιών.

  Κλείνουν τα σχολεία ακόμα και σε περιοχές με ελάχιστα κρούσματα κορονοϊού και χαμηλό ιικό φορτίο, όπως είναι η Λήμνος και ο Άγιος Ευστράτιος.

  Καταγγέλλουμε αυτή την πολιτική και τακτική κυβέρνησης και υπουργείου παιδείας και απαιτούμε σχολεία ανοιχτά στη Λήμνο και στον Άγιο Ευστράτιο με ικανοποίηση των αιτημάτων της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ασφαλή λειτουργία τους.


Μύρινα 16 -3-2021




Προς το Προεδρείο της Βουλής

ΑΝΑΦΟΡΑ

Για την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων 


Οι βουλευτές Κομνηνάκα Μαρία, Μανωλάκου Διαμάντω και Συντυχάκης Μανώλης


Κατέθεσαν ΑΝΑΦΟΡΑ το κείμενο που υπογράφουν το Νομαρχιακό τμήμα Λήμνου της ΑΔΕΔΥ, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η ΕΛΜΕ Λήμνου- Αγίου Ευστρατίου και η Ένωση Ιατρών του Νοσοκομείου Λήμνου, με το οποίο ζητούν να ικανοποιηθούν τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων και να ανοίξουν άμεσα τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο.




Αθήνα 16/3/2021

Οι καταθέτοντες βουλευτές 

Πρόσκληση σε ενημερωτική σύσκεψη σχετικά με: Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικών Μονάδων και Πρότυπα/Πειραματικά Σχολεία.

 


Η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου προσκαλεί τα μέλη της στη σύσκεψη που διοργανώνει την Τετάρτη 17 Μαρτίου στις 17:30 με σκοπό την ενημέρωση των συναδέλφων σχετικά με το κάλεσμα του Υπουργείου στους Συλλόγους Διδασκόντων:  

• να αιτηθούν το χαρακτηρισμό των σχολείων τους ως προτύπων και πειραματικών 

• να συντάξουν εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας 


Η σύσκεψη θα διεξαχθεί μέσω τηλεδιάσκεψης με χρήση της πλατφόρμας Webex στο εξής link:  https://minedu-secondary.webex.com/meet/axypteras

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021

Σχόλιο για την εγκύκλιο καταχώρησης της ύλης των μαθημάτων Γυμνασίου, Α΄, Β΄ τάξεων Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου στο MySchool.

Με μία πρόσφατη - με «άριστη» σύνταξη- εγκύκλιό του το ΥΠΠΑΙΘ για ακόμη μια φορά αποδεικνύει τι σημαίνει αριστεία στην πράξη.
Ζητά από τους συναδέλφους να καταχωρίσουν τη διδακτέα ύλη που…έχουν διδάξει!
Να ενημερώσουμε το Υπουργείο ότι: η διδακτέα ύλη είναι δική του αρμοδιότητα, την καθορίζει το ίδιο και είναι η ύλη που πρέπει να διδαχθεί από τον εκπαιδευτικό (ρηματικό επίθετο του διδάσκω: τι πρέπει να διδαχθεί). Η διδαχθείσα ύλη είναι αυτή που έχει διδαχθεί από τον εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη (μετοχή παθητικού αορίστου του αυτού ρήματος: τι έχει ήδη διδαχθεί). Μετά την εννοιολογική διασαφήνιση, καλούνται οι συνάδελφοι να καταχωρίσουν την ύλη που έχουν ήδη διδάξει (διδαχθείσα) και το Υπουργείο «αριστείας» απλώς να μάθει ελληνικά.
ΥΓ. Αν είναι αυτά τα ελληνικά των «αρίστων», καλύτερα να μην αριστεύσουμε ποτέ…



Τρίτη 9 Μαρτίου 2021

Ενημερωτικό για το αίτημα έκπτωσης στα εισιτήρια του πλοίου Aqua Blue της εταιρίας Seajets.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

με το υπ. αριθμ. 16/03-03-2020 έγγραφο μας προς την εταιρία Seajets αιτηθήκαμε τη χορήγηση έκπτωσης στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του πλοίου Aquablue. Σήμερα λάβαμε την απάντηση από την εταιρία ότι το αίτημά μας εγκρίθηκε και θα υπάρχει από εδώ και στο εξής έκπτωση 50% στα εισιτήρια του πλοίου Aquablue για τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έκπτωση θα χορηγείται με την επίδειξη της ταυτότητάς μας στα πρακτορεία του νησιού όπου έχουμε στείλει τη λίστα με τα μέλη μας. 


Για τη συζήτηση που πραγματοποιείται σε Συλλόγους Διδασκόντων για την αίτηση μετατροπής των σχολείων σε Πρότυπα και Πειραματικά.

Το ΥΠΑΙΘ, αφού δεν πήρε κανένα μέτρο για να μείνουν τα σχολεία ανοιχτά και ασφαλή, με χιλιάδες μαθητές κλεισμένους στο σπίτι τους εδώ και μήνες, με τεράστιες επιπτώσεις από όλη αυτή την κατάσταση στους μαθητές μας (εκπαιδευτικά, ψυχοσυναισθηματικά κ.α.) αποφάσισε να ασχοληθεί με την επέκταση του θεσμού των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων ανά την χώρα.

Εφαρμόζοντας τον νόμο 4692/2020 με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις», άρθρα 20 και  21, το υπουργείο καλεί του Συλλόγους Διδασκόντων να αποφασίσουν αν θέλουν το σχολείο τους να χαρακτηριστεί σαν Πρότυπο ή Πειραματικό. 

Η προσπάθεια γενίκευσης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων δεν είναι ξεκομμένη από την υπόλοιπη αντιεκπαιδευτική πολιτική. Συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθεί η διαφοροποίηση, η πολυκατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων. Δεν έχει καμία σχέση με την αναγκαία αναβάθμιση για όλα τα σχολεία ανεξάρτητα από την περιοχή, τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, τη σύνθεση μαθητικού πληθυσμού.

Είναι αυτονόητο ότι είναι διαφορετική η αποστολή των Πρότυπων από τα Πειραματικά Σχολεία. Τα μεν πρώτα αφορούν την «…καλλιέργεια και τη διάχυση της ιδέας και των πρακτικών της αριστείας…» ενώ τα δεύτερα την «… υποστήριξη του πειραματισμού και της πιλοτικής εφαρμογής εκπαιδευτικών καινοτομιών στο εκπαιδευτικό σύστημα…». Για αυτό στα Πρότυπα σχολεία η επιλογή των μαθητών γίνεται έπειτα από εξετάσεις ή με κλήρωση στο Δημοτικό ενώ στα Πειραματικά σε τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού.

Ο βασικός ρόλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας δε θα πρέπει να υποβαθμίζεται στην «εκπαίδευση των λίγων άριστων μαθητών», αλλά να είναι η ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου ανεξαιρέτως όλων των παιδιών ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση, τη φυλή, το χρώμα και τη θρησκεία. Αυτή πρέπει να είναι η πραγματική πρόκληση του κάθε σχολείου και του κάθε εκπαιδευτικού και στον τομέα αυτό χρειάζεται στήριξη και βοήθεια, οι οποίες δεν δίνονται. Αποτελεί μεγάλη υποκρισία του Υπ. Παιδείας όταν μετά από ένα χρόνο πανδημίας έχει πραγματικά αφήσει χιλιάδες σχολεία, μαθητές και εκπαιδευτικούς κυριολεκτικά στην τύχη τους, χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μιλά για «αριστεία» των λίγων.

Αλήθεια, τα περιβόητα «μαθησιακά αποτελέσματα» στα Πρότυπα σχολεία, για τα οποία μιλάει η κυβέρνηση π.χ. μεγαλύτερα ποσοστά εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, είναι άσχετα με το γεγονός ότι έχει γίνει προεπιλογή των μαθητών με εξετάσεις; Μήπως στα Πρότυπα σχολεία δεν πληρώνουν οι γονείς ακόμα περισσότερα χρήματα στα φροντιστήρια;

Στα Πειραματικά σχολεία, αλήθεια, έχουμε κάποια αποτελέσματα διδακτικών πρακτικών ή δοκιμή προγραμμάτων σπουδών που κρίθηκαν με παιδαγωγικό και επιστημονικό τρόπο άξια γενίκευσης; Και αν ναι, γιατί δεν το ξέρουμε; Μήπως και τα Πειραματικά σχολεία στην πράξη λειτουργούν ως Πρότυπα, χωρίς να εκπληρώνουν τον πραγματικό τους ρόλο;    

Την ίδια στιγμή, οι εκπαιδευτικοί αυτών των σχολείων θα είναι “υψηλών προσόντων”, θα τοποθετούνται όχι με οργανική θέση, αλλά με θητεία και θα αξιολογούνται διαρκώς από το Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο, τον ΣΕΕ και τον Διευθυντή «…στη διάρκεια της μονοετούς θητείας και στη διάρκεια του τελευταίου έτους της διετούς ή τετραετούς θητείας του, κατά περίπτωση…» Αξιολόγηση, λοιπόν, κάθε χρόνο με κριτήρια «…το βαθμό συμμετοχής στις δράσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου, την αποδοτικότητα (!) των μαθητών στις δράσεις που περιλαμβάνονται στα σχέδια προγραμματισμού δράσεων και εκπαιδευτικών στόχων του σχολείου…». Αξιολόγηση σε μια μάλλον εξαντλητική διαδικασία που θα περιλαμβάνει εκτός των πιο πάνω και συνέντευξη!!!

Στα ΠΠΣ οι νυν υπηρετούντες συνάδελφοι χάνουν τις οργανικές τους θέσεις, ενώ στην πράξη αμφισβητείται γενικά η οργανικότητα, η σταθερή και μόνιμη εργασία. Το υπάρχον εκπαιδευτικό προσωπικό των σχολείων που θα μετατραπούν σε Πρότυπα και Πειραματικά θα έχει μια «περίοδο χάριτος» για να προσαρμοστεί, να «αυτομορφωθεί» και να μπει στην παρέα των «λίγων και εκλεκτών», αλλιώς θα χάσει και αυτό την οργανική του θέση. Αν αξιολογηθείς θετικά, μπορεί και να μείνεις (άρθρο 20, παρ. 4). Αν όχι, πας σε άλλο σχολείο,  όχι σε ΠΠΣ (άρθρο 20, παρ. 6), αλλά σε ένα από … “αυτά”, τα … “κανονικά”…

Αυτά τα σχολεία, θα αξιολογούνται, επίσης, στην απόδοση τους (άρθρο 21, παρ. 3γ). Δηλαδή, θα αξιολογείται το κάθε σχολείο με βάση δείκτες για την μέτρηση της απόδοσης του σχολείου, όπως για παράδειγμα οι βαθμοί και η πρόσβαση στα ΑΕΙ, οι προγραμματιζόμενες δραστηριότητες, οι εκπαιδευτικές δράσεις κλπ. Όμως, η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι ο έλεγχος και οι βαθμοί των εξετάσεων, αλλά είναι η ολόπλευρη μόρφωση - γνώση για τους μαθητές, η ομαλή κοινωνικοποίησή τους, η διαπαιδαγώγηση των νέων ανθρώπων με κριτήριο την κοινωνική πρόοδο και ευημερία. Το παιδαγωγικό έργο δεν μπορεί να μετρηθεί με δείκτες και κουτάκια!!! Φυσικά, η έκθεση απόδοσης του σχολείου (εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση) θα αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου, έτσι για να μπορεί ο καθένας να ξέρει αν αυτό το σχολείο είναι “καλό” ή όχι ή αν το διπλανό ΠΠΣ είναι “καλύτερο” κλπ...

Η χρηματοδότηση των Προτύπων και Πειραματικών θα γίνεται «από δωρεές, χορηγίες, κληρονομίες, κληροδοσίες και άλλες παροχές τρίτων, καθώς και επιχορηγήσεις από άλλες πηγές». Με άλλα λόγια προβλέπεται από το νομοθετικό πλαίσιο να λειτουργήσουν τα σχολεία με την εμπλοκή και επίσημα των χορηγών, απαλλάσσοντας το κράτος από την ευθύνη λειτουργίας αυτών των σχολείων. Βεβαία, οι χορηγίες και οι δωρεές ποτέ δεν είναι «τζάμπα» και έτσι το άνοιγμα του σχολείου σε εξωσχολικούς και αναρμόδιους με την εκπαιδευτική διαδικασία φορείς (το λεγόμενο «ανοιχτό σχολείο») θα γίνεται και μέσω του «Συμβούλιου Στήριξης Σχολειού». Σε αυτό προβλέπεται να συμμετέχουν δυο «διακεκριμένες προσωπικότητες της τοπικής κοινωνίας» και ένας «εκπρόσωπος τους Δήμου» και ερευνά ποιες είναι οι ανάγκες της τοπικής οικονομίας και βάσει ποιων οικονομικών συμφερόντων θα πρέπει να λειτουργεί το σχολείο. 

Ο τρόπος επιλογής των μαθητών, η επιλογή των διευθυντών και των εκπαιδευτικών των σχολείων, το ωρολόγιο πρόγραμμα, η διδακτέα ύλη, άλλα ακόμα και η χρηματοδότηση των σχολείων θα αποφασίζεται από Διοικούσα Επιτροπή (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) που θα διορίζεται εξολοκλήρου από το Υπουργείο Παιδείας και θα μπορεί με απόφαση του να τροποποιεί, δηλαδή να «κάνει λάστιχο», το διδακτικό πρόγραμμα των υπηρετούντων εκπαιδευτικών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία. 

Η γενίκευση των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων σε κάθε περιοχή, η επιλογή και η συγκέντρωση των «καλών» μαθητών αντικειμενικά υποβαθμίζει το σύνολο των σχολείων, ανακατανέμει το μαθητικό δυναμικό, καταργεί τα γεωγραφικά όρια, ανοίγει το δρόμο για την επιλογή σχολείου από τους γονείς. Αντικειμενικά ανοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, με διαφορετική χρηματοδότηση, διαφορετικό πρόγραμμα, διαφορετικά μαθήματα. Οι στοχεύσεις της λεγόμενης «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης» που απέρριψε μαζικά ο κλάδος με τη μαζική συμμετοχή στην απεργία – αποχή υπηρετούνται και μέσα από την επέκταση τέτοιων θεσμών.   

Στην πράξη, το «πρότυπο και πειραματικό» στοιχείο που στοχεύει η κυβέρνηση να καλλιεργήσει στα σχολεία αυτά είναι να ανοίγουν το δρόμο για την καθολική εφαρμογή των πιο αντιδραστικών και αντιεκπαιδευτικών πολιτικών, την πλήρη εφαρμογή της αξιολόγησης παντού, την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων. 

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αιτηθούν την ένταξη στο θεσμό των Πρότυπων και Πειραματικών και να δυναμώσουν, από κοινού με τους γονείς, τον αγώνα για ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά, για την ικανοποίηση των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των παιδιών του λαού μας.




Ανασυγκρότηση ΔΣ ΕΛΜΕ μετά από παραίτηση μέλους.

Ανασυγκρότηση Δ.Σ. μετά από παραίτηση μέλους του.

Ενημερώνουμε τα μέλη του Σωματείου μας ότι το ΔΣ της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου προχώρησε σε ανασυγκρότηση της σύνθεσής του, λόγω παραίτησης μέλους του. Συγκεκριμένα, στις 28 Φεβρουαρίου παραιτήθηκε το μέλος του ΔΣ Αθανάσιος Αρίμης, για προσωπικούς λόγους. Ευχαριστούμε πολύ τον Νάσο για την εξαιρετική συνεργασία και για την προσφορά του αυτούς τους 15 μήνες, και του ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή δύναμη. Θα συναντηθούμε στους Αγώνες!

Με βάση το άρθρο 18 παρ. 1α του καταστατικού της ΕΛΜΕ, σε περίπτωση που ένα μέλος του Δ.Σ. παραιτηθεί, «αναπληρώνεται από το πρώτο στη σειρά αναπληρωματικό μέλος του αντίστοιχου ψηφοδελτίου». Πρώτη επιλαχούσα από το ψηφοδέλτιο της παράταξης «Ανεξάρτητοι Εκπαιδευτικοί Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου», σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εκλογών, ήταν η κ. Χαριτίνη Φωτοπούλου, η οποία με δήλωσή της προς το ΔΣ εξέφρασε αδυναμία ανάληψης καθηκόντων για προσωπικούς λόγους. Σε αυτή την περίπτωση, σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ. 3 του καταστατικού, «η αναπλήρωση γίνεται από το ψηφοδέλτιο που πλειοψήφησε». Ως εκ τούτου, τη θέση καταλαμβάνει ο επόμενος επιλαχών από το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης, Νικόλαος Δέδες, ο οποίος αποδέχθηκε τη συμμετοχή του στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ.

Με βάση το άρθρο 18 παρ.2 του καταστατικού, το Σάββατο 6 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε ανασυγκρότηση του Δ.Σ. σε σώμα με μυστική ψηφοφορία. Το νέο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ είναι το εξής:



Δευτέρα 8 Μαρτίου 2021

Καταγγελία για την έξαρση της αστυνομικής βίας.

Καταγγελία για την αστυνομική βία στη Νέα Σμύρνη

Δεν θα μας κλείσουν το στόμα με Αστυνομία και τρομοκρατία!


Την ώρα που ο εργαζόμενος λαός δεινοπαθεί υπό συνθήκες πρωτόγνωρες, η Κυβέρνηση δεν παίρνει κανένα ουσιαστικό διοικητικό μέτρο για την προστασία της υγείας. Κι ενώ οι νεκροί από τον  κορονοϊό αυξάνονται δραματικά,  ακόμα  και  μέσα  στους  χώρους  δουλειάς, ενώ το δημόσιο σύστημα υγείας αγκομαχά από τις ελλείψεις και τα κενά, η Κυβέρνηση παζαρεύει τα κρεβάτια με τους κλινικάρχες έναντι αδράς αμοιβής.

Τι  αντιτάσσει  σε όλα αυτά η  Κυβέρνηση;  Ένα και μόνο μέτρο,  το  δυνάμωμα της κρατικής καταστολής που βάζει στο στόχαστρο τους εργαζόμενους, τη νεολαία και όλο τον λαό. Οι μάσκες έχουν πέσει! Καμία σχέση δεν έχει η καταστολή και το κρεσέντο απρόκλητης βίας στις γειτονιές, εναντίων εργατών, φοιτητών και κάθε πολίτη, με την προστασία της υγείας! Ως εδώ!

Η τρομοκρατία δε θα περάσει, του λαού η πάλη θα τη σπάσει!

Στις 8 του Μάρτη τιμάμε την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας
σπάζοντας τις αλυσίδες της σιωπής, της εκμετάλλευσης και της ανισότητας.



Ψήφισμα συμπαράστασης σε διωκόμενο εκπαιδευτικό-αιρετό στο ΠΥΣΔΕ Κέρκυρας.

Τις απειλές που είχε εκτοξεύσει προ μηνών για εισαγγελείς και μηνύσεις έκανε πράξη ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας, Χ. Άνθης. Ο συνάδελφος Σπύρος Θύμης, αιρετός της ΕΛΜΕ Κέρκυρας στο ΠΥΣΔΕ μέχρι τις εκλογές - παρωδία, κλήθηκε στην Ασφάλεια για να παραλάβει την κατάθεση του Χ. Άνθη και πήρε προθεσμία για να απολογηθεί καθώς ζητείται η ποινική δίωξή του ως ηθικός αυτουργός (!!!) για ανάρμοστα και καταδικαστέα σχόλια που γράφτηκαν από τρίτο πρόσωπο κάτω από ανάρτηση ειδησεογραφικής ιστοσελίδας σχετική με καταγγελία της ΕΛΜΕ Κέρκυρας.

Η ολοφάνερα εκδικητική μήνυση είναι γεμάτη από γελοίες και ανυπόστατες κατηγορίες και σε καμία περίπτωση δεν έχει στόχο να προστατέψει την τιμή και την υπόληψη του Χ. Άνθη. Στόχος της είναι η τρομοκράτηση κι ο εκφοβισμός όποιου του εναντιώνεται, όποιου διαφωνεί με εκείνον και τις πρακτικές του. Παίρνοντας αέρα από το δόγμα «Νόμος και Τάξη» που επιβάλλει παντού η κυβέρνηση, απαγορεύοντας συναθροίσεις, συγκεντρώσεις και εκλογές, ο κ. Χ. Άνθης νομίζει ότι με μηνύσεις και απειλές θα σιωπήσει το συνδικαλιστικό κίνημα και κάθε φωνή που υπερασπίζεται τα συμφέροντα των συναδέλφων. 

Το συνδικαλιστικό κίνημα ούτε τρομοκρατείται, ούτε σιωπά!

Ακούραστα θα συνεχίζουμε να παλεύουμε ενάντια στις πολιτικές της Κυβέρνησης και στους τοποτηρητές της. Είναι βαθιά γελασμένοι όσοι νομίζουν ότι με τέτοιου είδους διώξεις θα σταματήσουμε να αναδεικνύουμε τις αιτίες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, να αντιπαλεύουμε την εφαρμογή των μέτρων που υποβαθμίζουν την εκπαίδευση, να αγωνιζόμαστε για τα εργασιακά μας δικαιώματα, να διεκδικούμε το σχολείο των σύγχρονων λαϊκών αναγκών.

Ο κ. Άνθης είναι ο εκλεκτός του Υπουργείου Παιδείας (και με ΣΥΡΙΖΑ και με ΝΔ), υπεύθυνος για τη μόρφωση των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Κέρκυρας. Οι προϊστάμενοι του θα κλείνουν άραγε για πολύ ακόμη αυτιά και μάτια; Ο εκλεκτός του Υπουργείου Παιδείας θέλει να επιβάλει τη σιωπή αξιοποιώντας κάθε μέσο. Δεν θα του κάνουμε τη χάρη! 


Καλούμε τους συναδέλφους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα να καταδικάσουν αυτές τις μεθόδους τρομοκράτησης και καταστολής. Δεν είναι προσωπική υπόθεση, είναι μία ακόμη επίθεση απέναντι στο συνδικαλιστικό κίνημα και τη δράση του. Απαιτούμε να ανακληθεί η μήνυση.