Παρασκευή 26 Μαρτίου 2021

Με αφορμή τη δημοσιοποίηση της σύμβασης τις Cisco με το Υπουργείο Παιδείας.

Το Υπουργείο Παιδείας έδωσε στη δημοσιότητα, μετά από έναν ολόκληρο χρόνο, την «αμαρτωλή» σύμβαση με την αμερικάνικη πολυεθνική εταιρία Cisco, για την παροχή της «σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης» σε όλα τα σχολεία της χώρας στην περίοδο της πανδημίας.

Από την ίδια τη σύμβαση προκύπτουν σοβαρά ζητήματα που έχουμε καταγγείλει με δημόσιες ανακοινώσεις μας μία σειρά πρωτοβάθμιων σωματείων εκπαιδευτικών αλλά και φορείς του γονεϊκού κινήματος, ήδη από την έναρξη ακόμα της τηλεκπαίδευσης.

Με την δημοσιοποίηση της σύμβασης αποκαλύφθηκε το τεράστιο μέγεθος του ψέματος και της υποκρισίας της κυβέρνησης ότι η τηλεκπαίδευση «δεν κοστίζει ούτε ένα ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο» και ότι «δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αξιοποίησης στοιχείων από την χρήση των προσφερόμενων ψηφιακών υπηρεσιών».

Είναι πρόκληση να μιλάει το Υπουργείο Παιδείας για δωρεάν χρήση του webex τη στιγμή που αυτή έγινε με αντάλλαγμα το ποσό των 2 εκατομμυρίων ευρώ περίπου, μέσω της σύμβασης που συνυπέγραψαν το Ελληνικό Δημόσιο και η Cisco, στα πλαίσια του προγράμματος «ΣΥΖΕΥΞΙΣ ΙΙ»!!  Επιπλέον, η «δωρεάν» χρήση αφορά την περίοδο μέχρι τον Γενάρη του 2021. Το υπόλοιπο διάστημα κατά το οποίο παραμένει η ανάγκη χρήσης αυτών των υπηρεσιών δεν καλύπτεται. Αυτές οι χρυσοπληρωμένες υπηρεσίες δεν ήταν λίγες οι φορές που «κατέρρευσαν», «κόλλησαν» και μας ταλαιπώρησαν. 

Είναι απολύτως δικαιολογημένοι οι προβληματισμοί και τα ερωτήματα εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών για το πως αξιοποιούνται τα προσωπικά δεδομένα, τα δεδομένα χρήσης και τα υπόλοιπα στοιχεία που καταγράφονται μέσω της τηλεκπαίδευσης.

Η Cisco, όπως και κάθε άλλη εταιρία που δραστηριοποιείται στον τομέα παροχής δικτυακών υπηρεσιών, με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, αξιοποιεί δεδομένα και μεταδεδομένα από την χρήση των υπηρεσιών της χωρίς καν την συναίνεση ή και την ενημέρωση των πάνω από 1,5 εκατομμύριων χρηστών (εκπαιδευτικών και μαθητών) του webex. Παρά τις συνέχεις παρεμβάσεις και τα ερωτήματα το Υπουργείο Παιδείας διαβεβαίωνε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!!!

Από τη σύμβαση, όμως, αποκαλύπτεται, μεταξύ άλλων, ότι η «Cisco» μπορεί να αποκαλύπτει δεδομένα τηλεμετρίας και υποστήριξης σε τρίτους και να χρησιμοποιήσει τέτοιου είδους δεδομένα για δικούς της επιχειρηματικούς σκοπούς. Επίσης, δεν απαιτείται να επιστρέψει ή να καταστρέψει δεδομένα και μπορεί να συνεχίσει να τα χρησιμοποιεί υπό συγκεκριμένους όρους. Ένα πραγματικό «χρυσορυχείο» για την αμερικάνικη πολυεθνική που μπορεί να αποκομίσει αστρονομικά ποσά κέρδους από την χρήση τέτοιων δεδομένων.

Το ακόμα μεγαλύτερο «σκάνδαλο» είναι ότι η χρήση όλων των παραπάνω δεδομένων μπορεί να γίνει «νόμιμα» μέσα από την εφαρμογή της νομοθεσίας περί «προσωπικών δεδομένων» της Ε.Ε.  (GDPR Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων) που ενσωμάτωσε στην ελληνική νομοθεσία η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, με την σύμφωνη γνώμη της Ν.Δ. Αυτό το νομοθετικό πλαίσιο είναι που λύνει τα χέρια των εταιριών. 

Η υπογραφή της σύμβασης με την πολυεθνική των ΗΠΑ φέρνει στην επιφάνεια τους σοβαρούς επιχειρηματικούς ανταγωνισμούς και τις συγκρούσεις συμφερόντων. 

Οι αρχικές συμβάσεις με την Cisco υπεγράφησαν λίγες ημέρες πριν τις εκλογές του 2019 από την τότε κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και περιλάμβαναν πληθώρα προϊόντων και υπηρεσιών από την εν λόγω εταιρία, σε αντικατάσταση αντίστοιχων υπηρεσιών που έως τότε παρείχε η κινεζική Hauwei! Αυτές τις συνεργασίες επέκτεινε η κυβέρνηση της Ν.Δ. και στην Παιδεία με αφορμή το ξέσπασμα της πανδημίας και την εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης. Όλα τα παραπάνω αποτελούν βήματα υλοποίησης του «Στρατηγικού Διαλόγου» με τις ΗΠΑ που εγκαινίασε ο ΣΥΡΙΖΑ και συνεχίζει η Ν.Δ. και αφορά συγκεκριμένες παρεμβάσεις και στην εκπαίδευση για την προώθηση των «αξιών» των ΗΠΑ και την «άμβλυνση του αντιαμερικανισμού», αλλά και για την προώθηση τεράστιων επιχειρηματικών συμφερόντων. 

Για όλα αυτά ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ κάνουν πραγματικά τον «Κινέζο»!!!

Σκανδαλώδης δεν είναι μονάχα η σύμβαση με τη Cisco, αλλά η πολιτική της υποβάθμισης των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας!

Σκανδαλώδες είναι το γεγονός ότι δεν πάρθηκαν μέτρα για την υγιεινή και την ασφάλεια στα σχολεία, τους χώρους δουλειάς και τα ΜΜΜ. Ότι ακόμα και σήμερα, με χιλιάδες κρούσματα και διασωληνωμένους, η κυβέρνηση δεν «αγγίζει» τα ιδιωτικά μεγαθήρια της υγείας. 

Σκανδαλώδες είναι το γεγονός ότι για μήνες τα σχολεία παραμένουν κλειστά, με τους μαθητές πίσω από μία οθόνη (όσοι έχουν πρόσβαση) και τους εκπαιδευτικούς χωρίς καμία στήριξη, να προσπαθούν να κρατήσουν ανοιχτό τον δίαυλο της παιδαγωγικής σχέσης.

Σκανδαλώδη είναι τα τεράστια εκπαιδευτικά, κοινωνικά και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα που διογκώνονται από τον συνεχόμενο εγκλεισμό και την αναστολή λειτουργίας των σχολείων. 

Σκανδαλώδης είναι πραγματικά η διαχρονική απαξίωση των δημόσιων και τεχνολογικών υποδομών, που έχει την υπογραφή όλων των κυβερνήσεων. 

Σήμερα, υπάρχουν υποδομές, τεχνογνωσία και επιστημονικό προσωπικό, ώστε να διαμορφωθεί μία δημόσια πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης που θα σχετίζεται με το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Ταυτόχρονα, είναι επιτακτική ανάγκη να ενισχυθούν αποφασιστικά οι τεχνολογικές υποδομές των σχολείων.

Καλούμε τα σωματεία και τους εκπαιδευτικούς να μπουν μπροστά στον αγώνα για να ανατραπούν οι πολιτικές που έχουν κριτήριο το κέρδος των ιδιωτών.

Απαιτούμε εδώ και τώρα:

  • Η κυβέρνηση να πάρει μέτρα για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων. Να στηριχτεί η δια ζώσης μορφωτική διαδικασία όλων των μαθητών με σχέδιο κάλυψης της ύλης. Καμία σκέψη για επέκταση της τηλεκπαίδευσης εκτός πανδημίας.
  • Καμία παραχώρηση, επεξεργασία και αξιοποίηση για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς των δεδομένων των χρηστών ειδικά χωρίς την συναίνεση τους.
  • Κατάργηση κάθε διάταξης που θέτει σε κίνδυνο τα προσωπικά ή άλλα δεδομένα εκπαιδευτικών και μαθητών. 
  • Απόδοση όλων των ευθυνών και σε όλα τα επίπεδα για τη συλλογή των δεδομένων των χρηστών χωρίς την συναίνεσή τους. 
  • Να δοθεί επιπλέον χρηματοδότηση στις Σχολικές Επιτροπές για αγορά του αναγκαίου εξοπλισμού ηλεκτρονικών μέσων σε όλα τα σχολεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
  • Να αναβαθμιστούν εδώ και τώρα οι τεχνολογικές υποδομές των σχολείων με ενίσχυση σε πόρους και υλικό όλων των ψηφιακών λειτουργιών που θα υποστηρίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία και δεν θα την υποκαθιστούν.
  • Την απεμπλοκή των ιδιωτών από τις διάφορες λειτουργίες του σχολείου που τους έχει παραχωρήσει το Υπουργείο Παιδείας.

Τέρμα πια! Αρκετά πληρώσαμε εμείς, οι γονείς και οι μαθητές μας για την λειτουργία των σχολείων!



Τρίτη 23 Μαρτίου 2021

Κοινή ανακοίνωση του ΣΕΠΕ και της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου για τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821.

Αγαπητοί συνάδελφοι, αγαπητοί γονείς και μαθητές

Αυτές τις μέρες γιορτάζουμε τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση του 1821. Εμπνεόμαστε, διδασκόμαστε από την ιστορία του τόπου μας, από τους αγώνες του λαού μας. Η ιστορία μας δεν είναι μουσειακό αντικείμενο. Είναι πηγή γνώσης και βαθύτερης κατανόησης όλων αυτών των παραγόντων που βοηθούν να κινηθεί ο τροχός της ιστορίας, τις κοινωνίες να τραβούν προς τα μπρος. 

Η επανάσταση του 1821 ήταν μια τέτοια ιστορική στιγμή, μια στιγμή που η δράση των ανθρώπων, η δράση πρωτοπόρων κοινωνικών δυνάμεων ώθησε την κοινωνική εξέλιξη να ξεπεράσει το παλιό, να υπερνικήσει αντιπάλους, που μπορεί να φάνταζαν πανίσχυροι. 

Θυμόμαστε αυτές τις μέρες τα λόγια του Ρήγα Φεραίου: 

«Όταν η διοίκησις βιάζη, αθετή, καταφρονή τα δίκαια

του λαού και δεν εισακούη τα παράπονά του, το να κάμη

τότε ο λαός, ή κάθε μέρος του λαού, επανάστασιν, ν’

αρπάξη τα άρματα και να τιμωρήση τους τυράννους του,

είναι το πλέον ιερόν απ' όλα τα δίκαια του και το πλέον

απαραίτητον απ’ όλα τα χρέη του.»

Ρήγας (Φεραίος) Βελεστινλής, Νέα Πολιτική Διοίκησις

Η επανάσταση του 1821 ήταν αστική - εθνικοαπελευθερωτική, γνήσιο «τέκνο» της εποχής της, μιας εποχής όπου οι κοινωνικοοικονομικές αντιθέσεις οξύνθηκαν στο έπακρο. Η οθωμανική φεουδαρχική αυτοκρατορία ήταν το παλιό, το ξεπερασμένο, αυτό που εμπόδιζε τη νέα κοινωνία του ελεύθερου εμπορίου και της βιομηχανικής ανάπτυξης να ανθίσει. Έτσι και στην επανάσταση του 1821, όπως και σε κάθε επανάσταση, το παλιό συγκρούστηκε με το καινούριο. 

Η επανάσταση του 1821 αποτέλεσε μία από τις κοσμογονικές αλλαγές που συντελούνταν εκείνη την περίοδο, έναν από τους πολλούς κρίκους των αστικών επαναστάσεων, που πραγματοποιήθηκαν στα τέλη του 18ου και στις αρχές του 19ου αιώνα: στη Βόρεια Αμερική (1775), στη Γαλλία (1789), στην Ιταλία, στην Ισπανία και την Πορτογαλία (1820), στη Λατινική Αμερική (1811-1830), στο Βέλγιο (1830), κλπ.

Είναι ιστορικά αποδεδειγμένο ότι την περίοδο της Επανάστασης δεν υπήρξε ενιαία στάση των κοινωνικών δυνάμεων της εποχής. Μία μερίδα των ελληνόφωνων Χριστιανών, που μετείχε στην οθωμανική διοίκηση ή απολάμβανε προνόμια στο πλαίσιο της οθωμανικής εξουσίας (Εκκλησία, κοτζαμπάσηδες, Φαναριώτες), διέθετε ισχυρά συμφέροντα, πολύμορφα, συνυφασμένα με το οθωμανικό φεουδαρχικό κράτος, και αυτό καθόρισε τη στάση τους. Ήταν αυτές οι δυνάμεις που καλλιεργούσαν τη μοιρολατρία, τρομοκρατούσαν τον λαό. Απαιτούσαν πίστη και υποταγή στην "Ιερή Συμμαχία" των δυναστών.

Από την άλλη, η αναδυόμενη αστική τάξη της εποχής (έμποροι, καραβοκύρηδες κ.α.), μέσω της Φιλικής Εταιρείας, έθεσε τον στόχο και την κοινωνική απαίτηση για δημιουργία σύγχρονου ελληνικού κράτους. Η στάση αυτών των δυνάμεων ώθησε και τμήματα, που μέχρι την τελευταία στιγμή ταλαντεύονταν, να μπουν τελικά στον αγώνα. 

Το ελληνικό έθνος – κράτος ήταν το γέννημα της επανάστασης του 1821. Ήταν η πραγματική επαναστατική απάντηση της εποχής στα αδιέξοδα της φεουδαρχικής εξουσίας. Η φτωχή αγροτιά και η μικρή ακόμη εργατική τάξη, που στελέχωσαν με ανιδιοτέλεια τις ένοπλες επαναστατικές δυνάμεις, ρίχτηκαν με ηρωισμό στα πεδία των μαχών και έδωσαν απλόχερα το αίμα τους στην Επανάσταση, κατάφεραν να αποτινάξουν το καθεστώς του ραγιά. Δεν επιλύθηκε το πρόβλημα της «απελευθέρωσής» τους από τα δεσμά της φτώχειας, της ανέχειας και της κοινωνικής καταπίεσης, άνοιξε όμως ο δρόμος για να διεκδικήσουν τον σύγχρονο ρόλο τους στην αστική κοινωνία που αναδυόταν.  

Η επανάσταση του 1821 αποτελεί πηγή έμπνευσης για τις μάχες που δίνει και έδωσε ο λαός μας. Τιμάμε τους χιλιάδες αγωνιστές, που κατά βάση ανήκαν στις τάξεις των αγροτών, των κτηνοτρόφων, των ναυτών και των άλλων λαϊκών στρωμάτων. Τιμάμε τους Έλληνες επαναστάτες και τους ξένους φιλέλληνες, που έδωσαν τη ζωή τους παλεύοντας για μεγάλα ιδανικά. 

Η επανάσταση του 1821 σήμαινε ότι ο τροχός της ιστορίας είχε γυρίσει για ακόμα μια φορά. Ότι ο λαός όρθωσε το ανάστημα του, παρόλο που τον τρομοκρατούσαν ότι, αν ξεσηκωθεί κατά του Σουλτάνου, των ντόπιων συνεργατών του και της «Ιερής Συμμαχίας», θα καταστραφεί.

Μπροστά σε τέτοιους εκβιασμούς έχει βρεθεί πολλές φορές ο λαός μας και έδωσε την απάντηση με τους αγώνες του. 

Εξάλλου η εξέλιξη της κοινωνίας είναι αντικειμενική, δεν μπορεί να την εμποδίσει κανένας. Το καινούργιο θα νικήσει το παλιό, όσο ισχυρό και αν φαίνεται.

Η εξέλιξη της επιστήμης, η ένταξη των επιτευγμάτων της ανθρωπότητας στην παραγωγή και συνολικά στην κοινωνική ζωή, είναι αυτή που καθορίζει τις σύγχρονες ανάγκες του ανθρώπου, είναι αυτή που με επιθετικό τρόπο φέρνει στην επιφάνεια την ανάγκη ριζικών ανατροπών.

Στις μέρες μας, σε συνθήκες πανδημίας, μόνο οργή μπορεί να προκαλέσει η εικόνα χιλιάδων ανθρώπων να πεθαίνουν αβοήθητοι από τον κορονοϊό σε όλο τον κόσμο, τα συστήματα Υγείας να καταρρέουν ακόμα και στα πιο «προηγμένα» κράτη, να μένουν απροστάτευτοι οι λαοί λόγω του οικονομικού πολέμου που διεξάγεται για τη διανομή των εμβολίων. Η απόλυτη σήψη της σημερινής κοινωνίας φαίνεται και από το γεγονός ότι εκατομμύρια παιδιά ανά τον κόσμο πεθαίνουν, γιατί δεν έχουν πρόσβαση σε εμβόλια που έχουν ανακαλυφθεί εδώ και δεκαετίες. 

Η πανδημία αποκάλυψε ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες (παραγωγή εμβολίου σε πολύ σύντομο χρόνο) και τα βαρίδια για την πρόοδο (η πατέντα, τα κέρδη και οι ανταγωνισμοί ανάμεσα στα μεγαθήρια).

Σήμερα οι εργαζόμενοι παλεύουμε να μην πληρώσουμε ξανά την κρίση τους. Δίνουμε μαζική και δυναμική απάντηση σε όλους αυτούς που μας ζητάνε να σιωπήσουμε κάτω από τη μάσκα. 

Σήμερα, το 2021, με την τεράστια πρόοδο της επιστήμης και της τεχνολογίας, με τις δυνατότητες που αυτές προσφέρουν, το σύγχρονο και προοδευτικό είναι να ικανοποιούνται οι σύγχρονες ανάγκες των εργαζομένων στη μόρφωση, την υγεία, τη δουλειά με δικαιώματα, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, τον ποιοτικό ελεύθερο χρόνο, την προστασία του περιβάλλοντος. 

Είναι το κάλεσμα της εποχής μας, των καιρών μας, να δυναμώσουμε τον αγώνα και την πάλη μας για τη ζωή που μας αξίζει και έχουμε ανάγκη. 

Σήμερα είναι η δική μας σειρά!!






Εκπτωτικά ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τα μέλη της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου.

Εκπτωτικά ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τα μέλη της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου.

Μετά από επικοινωνία του ΔΣ της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου με την ακτοπλοϊκή εταιρεία Blue Star Ferries εξασφαλίστηκε η συνέχιση της παροχής εκπτωτικών εισιτηρίων σε όλους τους εκπαιδευτικούς της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου για όλα τα δρομολόγια που διενεργεί η εταιρία από και προς τα νησιά μας, συμπεριλαμβανομένου και του νέου δρομολογίου από/προς ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

Σε αναμονή αποστολής από την ΟΛΜΕ των νέων καρτών μέλους, η εταιρεία συμφώνησε ώστε η έκπτωση να χορηγείται μέχρι ΚΑΙ τον Μάιο με την επίδειξη της κάρτας μέλους της περασμένης σχολικής χρονιάς στα συμβεβλημένα πρακτορεία, όπου έχουμε στείλει την επικαιροποιημένη λίστα με τα μέλη μας. Περί τα τέλη Μαΐου θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση.

Υπενθυμίζουμε ότι για κρατήσεις θέσεων και έκδοση ΕΚΠΤΩΤΙΚΩΝ εισιτηρίων απαιτείται έγκαιρη επικοινωνία (τουλάχιστον τρεις (03) εργάσιμες ημέρες πριν την αναχώρηση) με κάποιο από τα ακόλουθα λιμενικά γραφεία. Για κρατήσεις θέσεων και έκδοση εισιτηρίων την ημέρα της αναχώρησης του πλοίου δεν θα είναι δυνατή η παροχή της έκπτωσης. :

1. Λήμνος: ATZAMIS TRAVEL, τηλ. 22540-25690/25936

2. Καβάλα: SEAWAYS MILLIADIS MARITIME AGENCY, τηλ. 2510-230538/223421

3. Μυτιλήνη: PICOLO TRAVEL & TOURISM, τηλ. 22510-27000/23720

4. Χίος: MICHALAKIS TRAVEL,τηλ. 22710-40070/71

5. Βαθύ: BY SHIP TRAVEL, τηλ. 22730-22116/25065

6. Καρλόβασι: DIAKOGEORGIOU, τηλ. 22730-38031/33695

7. Καρλόβασι: CHARALAMBAKIS TRAVEL, τηλ. 22730-32320-35539

8. Άγιος Κήρυκος: IKARIADA TRAVEL, τηλ. 22750-23322/22277

9. Εύδηλος: ALBATROSS TRIPS, τηλ. 22750-32931/32933

10. Θεσσαλονίκη ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΜΗΛΙΑΔΗ, τηλ. 2310 536303




Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

ΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΤΑΡΑΧΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΣΥΛ. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΑΓ. ΣΑΒΒΑΣ.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΚΑΤΑΡΑΧΙΑ

ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΣ


Εκφράζουμε την  αλληλεγγύη μας στον Σύλλογο Εργαζόμενων του Νοσοκομείου «ο Άγιος Σάββας», που αγωνίζονται ενάντια στην προσπάθεια του υπουργείου Υγείας να τσακίσει το σωματείο και τον συνδικαλισμό στον χώρο, απολύοντας τον Πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου, τον επικουρικό γιατρό Κώστα Καταραχιά στις 31 Μαρτίου. 

Είναι πρόκληση η απόλυση γιατρού και μάλιστα από το μεγαλύτερο ογκολογικό Νοσοκομείο της χώρας, την ώρα που οι ανάγκες των Νοσοκομείων, ειδικά λόγω και της πανδημίας, καθιστούν επιτακτικές χιλιάδες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

Είχε προηγηθεί η εκδικητική μετακίνησή του, παραμονές Χριστουγέννων, στη ΜΕΘ του ν. Σωτηρία, ενώ η ειδικότητά του (Ακτινολόγος) είναι παντελώς άσχετη με το αντικείμενο της εντατικολογίας. 

Στις 7 Γενάρη που έληγε η ετήσια σύμβασή του, η Διοίκηση ενημέρωσε ότι η θητεία του δεν παρατείνεται σύμφωνα με τη νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου έως τις 31 Οκτώβρη, όπως παρατάθηκε για ΟΛΟΥΣ τους επικουρικούς Γιατρούς πανελλαδικά, αλλά παρατείνεται έως τον Μάρτη που ισχύει η τρίμηνη μετακίνηση του στο ν. Σωτηρία με ξεκάθαρο στόχο να απολυθεί και να οδηγηθεί στην ανεργία! 

Είναι μια καταφανής προσπάθεια διάλυσης ενός πρωτοπόρου σωματείου, για τους αγώνες που έδωσε όλα τα τελευταία χρόνια με πρόεδρο τον Κώστα Καταραχιά, για την υπεράσπιση της Δημόσιας Δωρεάν Υγείας, για μαζικές προσλήψεις και μονιμοποίηση των συμβασιούχων. Μάχες για την υπεράσπιση των εργαζόμενων και των καρκινοπαθών απέναντι στην ανεύθυνη και εγκληματική στάση της διοίκησης και του υπουργείου, που άφησαν ανεξέλεγκτη τη διασπορά του κορωνοϊού στο νοσοκομείο. 

Αποτελεί επίσης απόδειξη ρεβανσισμού και εκδικητικότητας για τη δημοσιότητα που έλαβε η καταγγελία του σωματείου για τις ΕΔΕ σε γιατρούς και νοσηλευτές που νόσησαν από κορωνοϊό.

Ενώνουμε τη φωνή μας με τον σύλλογο εργαζόμενων του Νοσοκομείου Άγιος  Σάββας, τους εκατοντάδες μαζικούς φορείς και συνδικάτα και απαιτούμε:


  • Να μην απολυθεί ο πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων Κ. Καταραχιάς και να επιστρέψει στο τμήμα του, όπου είναι απαραίτητος.
  • Κάτω τα χέρια από τα σωματεία, τον συνδικαλισμό και τους αγωνιστές.


Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021

Σχετικά με την παροχή έκπτωσης στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τους εκπαιδευτικούς Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου

Θέμα: “Επιπλέον παράταση ισχύος κάρτας μέλους της ΟΛΜΕ σχολικού έτους 2019-2020”.


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, εξαιτίας της πανδημίας και της αναστολής λειτουργίας των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δεν έχει ακόμη καταστεί δυνατό να πραγματοποιηθεί η ετήσια εκλογοαπολογιστική συνέλευση του Σωματείου μας, κατά την οποία υπό κανονικές συνθήκες γίνεται η εγγραφή των νέων μελών και δίνεται η κάρτα μέλους της ΟΛΜΕ για το τρέχον Σχολικό Έτος. Γι’ αυτόν το λόγο, κι επειδή σύμφωνα με την πληροφόρησή μας οι εκλογές θα διενεργηθούν περί τα μέσα με τέλη Ιουνίου, άρα μέχρι τότε δεν θα έχουμε ακόμα παραλάβει τις νέες κάρτες (2020-2021), σας παρακαλούμε να συνεχίσετε να παρέχετε στα μέλη μας τη σχετική έκπτωση, με βάση την απόφασή σας που επισυνάπτεται, με την επίδειξη από μέρους τους της κάρτας μέλους της σχολικής χρονιάς 2019-2020, για όλη τη διάρκεια ισχύος της έκπτωσης, δηλαδή έως και τις 5 Ιουλίου 2021. 

Ακόμα, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να συμπεριληφθεί και η νέα απευθείας ακτοπλοϊκή σύνδεση ΛΗΜΝΟΥ- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στα δρομολόγια για τα οποία ισχύει η σχετική έκπτωση, καθώς αφορά μεγάλο αριθμό των συναδέλφων μας. Τέλος, επισυνάπτεται ο νέος ανανεωμένος κατάλογος με όλα τα ονόματα των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που δικαιούνται την έκπτωση, μετά και τις τελευταίες τοποθετήσεις αναπληρωτών συναδέλφων.













Τετάρτη 17 Μαρτίου 2021

Στάση εργασίας της ΕΛΜΕ 11:00-14:00 για τους εκπαιδευτικούς του Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ρεπανιδίου στα πλαίσια της απεργιακής κινητοποίησης για την ειδική αγωγή.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου κηρύσσει στάση εργασίας την Πέμπτη 18 Μαρτίου 2021 από τις 11:00 έως τις 14:00 συμπληρωματικά με τη στάση εργασίας που κήρυξε η ΟΛΜΕ, από τις 08:00 έως τις 11:00, για τους εκπαιδευτικούς των ειδικών σχολείων (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) στα πλαίσια της απεργιακής κινητοποίησης για την ειδική αγωγή.



Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Ανοιχτά σχολεία τώρα στη Λήμνο και στον Άγιο Ευστράτιο - Αναφορά στη Βουλή.

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ ΛΗΜΝΟΥ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΛΗΜΝΟΥ

ΕΛΜΕ ΛΗΜΝΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ

ΕΝΩΣΗ ΙΑΤΡΩΝ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΗΜΝΟΥ 

Ανοιχτά σχολεία τώρα στη Λήμνο και στον Άγιο Ευστράτιο!

Σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας, τα σχολεία ανοιγοκλείνουν ανάλογα με την καμπύλη των κρουσμάτων στον γενικό πληθυσμό, γιατί η κυβέρνηση αρνήθηκε και αρνείται να πάρει μέτρα για τη διασφάλιση της διά ζώσης εκπαιδευτικής διαδικασίας.

  Τα σωματεία των εκπαιδευτικών τόσο της πρωτοβάθμιας, όσο και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και οι γονείς και οι μαθητές, από την αρχή της σχολικής χρονιάς με πολύμορφες κινητοποιήσεις απαίτησαν σχολεία ανοιχτά με ουσιαστικά μέτρα για την ασφαλή λειτουργία τους, όπως :

  • Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός των μαθητών μέσα στις τάξεις - 15 μαθητές ανά τμήμα.
  • Πρόσληψη του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού με μόνιμη σχέση εργασίας. Κάλυψη όλων των κενών.
  • Επιπλέον δρομολόγια για όλους τους μαθητές που μεταφέρονται με Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
  • Ενίσχυση του προσωπικού καθαριότητας προκειμένου τα σχολεία να καθαρίζονται σε όλη τη διάρκεια της λειτουργίας τους. Επιπλέον μέτρα για τον αερισμό των αιθουσών, για λιγότερο χρόνο παραμονής στις τάξεις. 
  • Μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές με ευθύνη της κυβέρνησης.
  • Πρόταξη των εκπαιδευτικών στους εμβολιασμούς. 

  Η κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας αγνόησε και αγνοεί τα παραπάνω αιτήματα.  Σήμερα κλείνει και πάλι τα σχολεία, καταφεύγοντας στην τηλεκπαίδευση. Αυτό συμβαίνει χωρίς να έχει δοθεί λύση σε όλα τα σοβαρά κενά και προβλήματα που έχουν βιώσει εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές (έλλειψη του αναγκαίου τεχνολογικού εξοπλισμού, προβλήματα προσβασιμότητας στο διαδίκτυο) τα οποία επιδρούν αρνητικά στη μόρφωση και στην ψυχολογία των παιδιών.

  Κλείνουν τα σχολεία ακόμα και σε περιοχές με ελάχιστα κρούσματα κορονοϊού και χαμηλό ιικό φορτίο, όπως είναι η Λήμνος και ο Άγιος Ευστράτιος.

  Καταγγέλλουμε αυτή την πολιτική και τακτική κυβέρνησης και υπουργείου παιδείας και απαιτούμε σχολεία ανοιχτά στη Λήμνο και στον Άγιο Ευστράτιο με ικανοποίηση των αιτημάτων της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ασφαλή λειτουργία τους.


Μύρινα 16 -3-2021




Προς το Προεδρείο της Βουλής

ΑΝΑΦΟΡΑ

Για την κ. Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων 


Οι βουλευτές Κομνηνάκα Μαρία, Μανωλάκου Διαμάντω και Συντυχάκης Μανώλης


Κατέθεσαν ΑΝΑΦΟΡΑ το κείμενο που υπογράφουν το Νομαρχιακό τμήμα Λήμνου της ΑΔΕΔΥ, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η ΕΛΜΕ Λήμνου- Αγίου Ευστρατίου και η Ένωση Ιατρών του Νοσοκομείου Λήμνου, με το οποίο ζητούν να ικανοποιηθούν τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων και να ανοίξουν άμεσα τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο.




Αθήνα 16/3/2021

Οι καταθέτοντες βουλευτές 

Πρόσκληση σε ενημερωτική σύσκεψη σχετικά με: Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Σχολικών Μονάδων και Πρότυπα/Πειραματικά Σχολεία.

 


Η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου προσκαλεί τα μέλη της στη σύσκεψη που διοργανώνει την Τετάρτη 17 Μαρτίου στις 17:30 με σκοπό την ενημέρωση των συναδέλφων σχετικά με το κάλεσμα του Υπουργείου στους Συλλόγους Διδασκόντων:  

• να αιτηθούν το χαρακτηρισμό των σχολείων τους ως προτύπων και πειραματικών 

• να συντάξουν εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας 


Η σύσκεψη θα διεξαχθεί μέσω τηλεδιάσκεψης με χρήση της πλατφόρμας Webex στο εξής link:  https://minedu-secondary.webex.com/meet/axypteras

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2021

Σχόλιο για την εγκύκλιο καταχώρησης της ύλης των μαθημάτων Γυμνασίου, Α΄, Β΄ τάξεων Γενικού και Επαγγελματικού Λυκείου στο MySchool.

Με μία πρόσφατη - με «άριστη» σύνταξη- εγκύκλιό του το ΥΠΠΑΙΘ για ακόμη μια φορά αποδεικνύει τι σημαίνει αριστεία στην πράξη.
Ζητά από τους συναδέλφους να καταχωρίσουν τη διδακτέα ύλη που…έχουν διδάξει!
Να ενημερώσουμε το Υπουργείο ότι: η διδακτέα ύλη είναι δική του αρμοδιότητα, την καθορίζει το ίδιο και είναι η ύλη που πρέπει να διδαχθεί από τον εκπαιδευτικό (ρηματικό επίθετο του διδάσκω: τι πρέπει να διδαχθεί). Η διδαχθείσα ύλη είναι αυτή που έχει διδαχθεί από τον εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη (μετοχή παθητικού αορίστου του αυτού ρήματος: τι έχει ήδη διδαχθεί). Μετά την εννοιολογική διασαφήνιση, καλούνται οι συνάδελφοι να καταχωρίσουν την ύλη που έχουν ήδη διδάξει (διδαχθείσα) και το Υπουργείο «αριστείας» απλώς να μάθει ελληνικά.
ΥΓ. Αν είναι αυτά τα ελληνικά των «αρίστων», καλύτερα να μην αριστεύσουμε ποτέ…



Τρίτη 9 Μαρτίου 2021

Ενημερωτικό για το αίτημα έκπτωσης στα εισιτήρια του πλοίου Aqua Blue της εταιρίας Seajets.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

με το υπ. αριθμ. 16/03-03-2020 έγγραφο μας προς την εταιρία Seajets αιτηθήκαμε τη χορήγηση έκπτωσης στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του πλοίου Aquablue. Σήμερα λάβαμε την απάντηση από την εταιρία ότι το αίτημά μας εγκρίθηκε και θα υπάρχει από εδώ και στο εξής έκπτωση 50% στα εισιτήρια του πλοίου Aquablue για τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η έκπτωση θα χορηγείται με την επίδειξη της ταυτότητάς μας στα πρακτορεία του νησιού όπου έχουμε στείλει τη λίστα με τα μέλη μας. 


Για τη συζήτηση που πραγματοποιείται σε Συλλόγους Διδασκόντων για την αίτηση μετατροπής των σχολείων σε Πρότυπα και Πειραματικά.

Το ΥΠΑΙΘ, αφού δεν πήρε κανένα μέτρο για να μείνουν τα σχολεία ανοιχτά και ασφαλή, με χιλιάδες μαθητές κλεισμένους στο σπίτι τους εδώ και μήνες, με τεράστιες επιπτώσεις από όλη αυτή την κατάσταση στους μαθητές μας (εκπαιδευτικά, ψυχοσυναισθηματικά κ.α.) αποφάσισε να ασχοληθεί με την επέκταση του θεσμού των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων ανά την χώρα.

Εφαρμόζοντας τον νόμο 4692/2020 με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις», άρθρα 20 και  21, το υπουργείο καλεί του Συλλόγους Διδασκόντων να αποφασίσουν αν θέλουν το σχολείο τους να χαρακτηριστεί σαν Πρότυπο ή Πειραματικό. 

Η προσπάθεια γενίκευσης των Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων δεν είναι ξεκομμένη από την υπόλοιπη αντιεκπαιδευτική πολιτική. Συνδέεται άμεσα με την προσπάθεια να ενισχυθεί η διαφοροποίηση, η πολυκατηγοριοποίηση, η δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων. Δεν έχει καμία σχέση με την αναγκαία αναβάθμιση για όλα τα σχολεία ανεξάρτητα από την περιοχή, τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες, τη σύνθεση μαθητικού πληθυσμού.

Είναι αυτονόητο ότι είναι διαφορετική η αποστολή των Πρότυπων από τα Πειραματικά Σχολεία. Τα μεν πρώτα αφορούν την «…καλλιέργεια και τη διάχυση της ιδέας και των πρακτικών της αριστείας…» ενώ τα δεύτερα την «… υποστήριξη του πειραματισμού και της πιλοτικής εφαρμογής εκπαιδευτικών καινοτομιών στο εκπαιδευτικό σύστημα…». Για αυτό στα Πρότυπα σχολεία η επιλογή των μαθητών γίνεται έπειτα από εξετάσεις ή με κλήρωση στο Δημοτικό ενώ στα Πειραματικά σε τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού.

Ο βασικός ρόλος της εκπαιδευτικής διαδικασίας δε θα πρέπει να υποβαθμίζεται στην «εκπαίδευση των λίγων άριστων μαθητών», αλλά να είναι η ανύψωση του μορφωτικού επιπέδου ανεξαιρέτως όλων των παιδιών ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση, τη φυλή, το χρώμα και τη θρησκεία. Αυτή πρέπει να είναι η πραγματική πρόκληση του κάθε σχολείου και του κάθε εκπαιδευτικού και στον τομέα αυτό χρειάζεται στήριξη και βοήθεια, οι οποίες δεν δίνονται. Αποτελεί μεγάλη υποκρισία του Υπ. Παιδείας όταν μετά από ένα χρόνο πανδημίας έχει πραγματικά αφήσει χιλιάδες σχολεία, μαθητές και εκπαιδευτικούς κυριολεκτικά στην τύχη τους, χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο, να μιλά για «αριστεία» των λίγων.

Αλήθεια, τα περιβόητα «μαθησιακά αποτελέσματα» στα Πρότυπα σχολεία, για τα οποία μιλάει η κυβέρνηση π.χ. μεγαλύτερα ποσοστά εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, είναι άσχετα με το γεγονός ότι έχει γίνει προεπιλογή των μαθητών με εξετάσεις; Μήπως στα Πρότυπα σχολεία δεν πληρώνουν οι γονείς ακόμα περισσότερα χρήματα στα φροντιστήρια;

Στα Πειραματικά σχολεία, αλήθεια, έχουμε κάποια αποτελέσματα διδακτικών πρακτικών ή δοκιμή προγραμμάτων σπουδών που κρίθηκαν με παιδαγωγικό και επιστημονικό τρόπο άξια γενίκευσης; Και αν ναι, γιατί δεν το ξέρουμε; Μήπως και τα Πειραματικά σχολεία στην πράξη λειτουργούν ως Πρότυπα, χωρίς να εκπληρώνουν τον πραγματικό τους ρόλο;    

Την ίδια στιγμή, οι εκπαιδευτικοί αυτών των σχολείων θα είναι “υψηλών προσόντων”, θα τοποθετούνται όχι με οργανική θέση, αλλά με θητεία και θα αξιολογούνται διαρκώς από το Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο, τον ΣΕΕ και τον Διευθυντή «…στη διάρκεια της μονοετούς θητείας και στη διάρκεια του τελευταίου έτους της διετούς ή τετραετούς θητείας του, κατά περίπτωση…» Αξιολόγηση, λοιπόν, κάθε χρόνο με κριτήρια «…το βαθμό συμμετοχής στις δράσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου, την αποδοτικότητα (!) των μαθητών στις δράσεις που περιλαμβάνονται στα σχέδια προγραμματισμού δράσεων και εκπαιδευτικών στόχων του σχολείου…». Αξιολόγηση σε μια μάλλον εξαντλητική διαδικασία που θα περιλαμβάνει εκτός των πιο πάνω και συνέντευξη!!!

Στα ΠΠΣ οι νυν υπηρετούντες συνάδελφοι χάνουν τις οργανικές τους θέσεις, ενώ στην πράξη αμφισβητείται γενικά η οργανικότητα, η σταθερή και μόνιμη εργασία. Το υπάρχον εκπαιδευτικό προσωπικό των σχολείων που θα μετατραπούν σε Πρότυπα και Πειραματικά θα έχει μια «περίοδο χάριτος» για να προσαρμοστεί, να «αυτομορφωθεί» και να μπει στην παρέα των «λίγων και εκλεκτών», αλλιώς θα χάσει και αυτό την οργανική του θέση. Αν αξιολογηθείς θετικά, μπορεί και να μείνεις (άρθρο 20, παρ. 4). Αν όχι, πας σε άλλο σχολείο,  όχι σε ΠΠΣ (άρθρο 20, παρ. 6), αλλά σε ένα από … “αυτά”, τα … “κανονικά”…

Αυτά τα σχολεία, θα αξιολογούνται, επίσης, στην απόδοση τους (άρθρο 21, παρ. 3γ). Δηλαδή, θα αξιολογείται το κάθε σχολείο με βάση δείκτες για την μέτρηση της απόδοσης του σχολείου, όπως για παράδειγμα οι βαθμοί και η πρόσβαση στα ΑΕΙ, οι προγραμματιζόμενες δραστηριότητες, οι εκπαιδευτικές δράσεις κλπ. Όμως, η εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι ο έλεγχος και οι βαθμοί των εξετάσεων, αλλά είναι η ολόπλευρη μόρφωση - γνώση για τους μαθητές, η ομαλή κοινωνικοποίησή τους, η διαπαιδαγώγηση των νέων ανθρώπων με κριτήριο την κοινωνική πρόοδο και ευημερία. Το παιδαγωγικό έργο δεν μπορεί να μετρηθεί με δείκτες και κουτάκια!!! Φυσικά, η έκθεση απόδοσης του σχολείου (εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση) θα αναρτάται στην ιστοσελίδα του σχολείου, έτσι για να μπορεί ο καθένας να ξέρει αν αυτό το σχολείο είναι “καλό” ή όχι ή αν το διπλανό ΠΠΣ είναι “καλύτερο” κλπ...

Η χρηματοδότηση των Προτύπων και Πειραματικών θα γίνεται «από δωρεές, χορηγίες, κληρονομίες, κληροδοσίες και άλλες παροχές τρίτων, καθώς και επιχορηγήσεις από άλλες πηγές». Με άλλα λόγια προβλέπεται από το νομοθετικό πλαίσιο να λειτουργήσουν τα σχολεία με την εμπλοκή και επίσημα των χορηγών, απαλλάσσοντας το κράτος από την ευθύνη λειτουργίας αυτών των σχολείων. Βεβαία, οι χορηγίες και οι δωρεές ποτέ δεν είναι «τζάμπα» και έτσι το άνοιγμα του σχολείου σε εξωσχολικούς και αναρμόδιους με την εκπαιδευτική διαδικασία φορείς (το λεγόμενο «ανοιχτό σχολείο») θα γίνεται και μέσω του «Συμβούλιου Στήριξης Σχολειού». Σε αυτό προβλέπεται να συμμετέχουν δυο «διακεκριμένες προσωπικότητες της τοπικής κοινωνίας» και ένας «εκπρόσωπος τους Δήμου» και ερευνά ποιες είναι οι ανάγκες της τοπικής οικονομίας και βάσει ποιων οικονομικών συμφερόντων θα πρέπει να λειτουργεί το σχολείο. 

Ο τρόπος επιλογής των μαθητών, η επιλογή των διευθυντών και των εκπαιδευτικών των σχολείων, το ωρολόγιο πρόγραμμα, η διδακτέα ύλη, άλλα ακόμα και η χρηματοδότηση των σχολείων θα αποφασίζεται από Διοικούσα Επιτροπή (Δ.Ε.Π.Π.Σ.) που θα διορίζεται εξολοκλήρου από το Υπουργείο Παιδείας και θα μπορεί με απόφαση του να τροποποιεί, δηλαδή να «κάνει λάστιχο», το διδακτικό πρόγραμμα των υπηρετούντων εκπαιδευτικών στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία. 

Η γενίκευση των Πρότυπων και Πειραματικών σχολείων σε κάθε περιοχή, η επιλογή και η συγκέντρωση των «καλών» μαθητών αντικειμενικά υποβαθμίζει το σύνολο των σχολείων, ανακατανέμει το μαθητικό δυναμικό, καταργεί τα γεωγραφικά όρια, ανοίγει το δρόμο για την επιλογή σχολείου από τους γονείς. Αντικειμενικά ανοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία σχολείων πολλών ταχυτήτων, με διαφορετική χρηματοδότηση, διαφορετικό πρόγραμμα, διαφορετικά μαθήματα. Οι στοχεύσεις της λεγόμενης «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης» που απέρριψε μαζικά ο κλάδος με τη μαζική συμμετοχή στην απεργία – αποχή υπηρετούνται και μέσα από την επέκταση τέτοιων θεσμών.   

Στην πράξη, το «πρότυπο και πειραματικό» στοιχείο που στοχεύει η κυβέρνηση να καλλιεργήσει στα σχολεία αυτά είναι να ανοίγουν το δρόμο για την καθολική εφαρμογή των πιο αντιδραστικών και αντιεκπαιδευτικών πολιτικών, την πλήρη εφαρμογή της αξιολόγησης παντού, την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων. 

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην αιτηθούν την ένταξη στο θεσμό των Πρότυπων και Πειραματικών και να δυναμώσουν, από κοινού με τους γονείς, τον αγώνα για ουσιαστική αναβάθμιση της εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά, για την ικανοποίηση των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών των παιδιών του λαού μας.




Ανασυγκρότηση ΔΣ ΕΛΜΕ μετά από παραίτηση μέλους.

Ανασυγκρότηση Δ.Σ. μετά από παραίτηση μέλους του.

Ενημερώνουμε τα μέλη του Σωματείου μας ότι το ΔΣ της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου προχώρησε σε ανασυγκρότηση της σύνθεσής του, λόγω παραίτησης μέλους του. Συγκεκριμένα, στις 28 Φεβρουαρίου παραιτήθηκε το μέλος του ΔΣ Αθανάσιος Αρίμης, για προσωπικούς λόγους. Ευχαριστούμε πολύ τον Νάσο για την εξαιρετική συνεργασία και για την προσφορά του αυτούς τους 15 μήνες, και του ευχόμαστε καλή συνέχεια και καλή δύναμη. Θα συναντηθούμε στους Αγώνες!

Με βάση το άρθρο 18 παρ. 1α του καταστατικού της ΕΛΜΕ, σε περίπτωση που ένα μέλος του Δ.Σ. παραιτηθεί, «αναπληρώνεται από το πρώτο στη σειρά αναπληρωματικό μέλος του αντίστοιχου ψηφοδελτίου». Πρώτη επιλαχούσα από το ψηφοδέλτιο της παράταξης «Ανεξάρτητοι Εκπαιδευτικοί Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου», σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εκλογών, ήταν η κ. Χαριτίνη Φωτοπούλου, η οποία με δήλωσή της προς το ΔΣ εξέφρασε αδυναμία ανάληψης καθηκόντων για προσωπικούς λόγους. Σε αυτή την περίπτωση, σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ. 3 του καταστατικού, «η αναπλήρωση γίνεται από το ψηφοδέλτιο που πλειοψήφησε». Ως εκ τούτου, τη θέση καταλαμβάνει ο επόμενος επιλαχών από το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης, Νικόλαος Δέδες, ο οποίος αποδέχθηκε τη συμμετοχή του στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ.

Με βάση το άρθρο 18 παρ.2 του καταστατικού, το Σάββατο 6 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε ανασυγκρότηση του Δ.Σ. σε σώμα με μυστική ψηφοφορία. Το νέο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ είναι το εξής: