Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2024

Με αφορμή την επίσκεψη συμβούλων - αξιολογητών στο νησί μας την περασμένη εβδομάδα

Δυο Λόγια για την “Αξιολόγηση” και όχι μόνο…


Με αφορμή την επίσκεψη των συμβούλων-αξιολογητών στο νησί μας την εβδομάδα που μας πέρασε, υπενθυμίζουμε για άλλη μια φορά την από καιρό διακηρυγμένη θέση της ΕΛΜΕ μας, απέναντι στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση- κατηγοριοποίηση σχολείων και εκπαιδευτικών.

Συνάδελφοι,

η λεγόμενη αξιολόγηση έρχεται να δείξει με το δάχτυλο τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, τους ίδιους τους μαθητές ως τους μεγάλους υπεύθυνους για τα αδιέξοδα του σημερινού σχολείου. 

Ας μη μας κοροϊδεύουν:

  • Φταίει το έλλειμμα της “αξιολόγησης” για τα χάλια των σχολικών υποδομών που πλημμυρίζουν στην πρώτη βροχή;
  • Φταίει το έλλειμμα της “αξιολόγησης” για την όξυνση πολλών κοινωνικών, μαθησιακών και άλλων προβλημάτων που εντοπίζουμε μέσα στα σχολεία και μεγάλωσαν μετά την πανδημία; Και έχουν το θράσος οι «άριστοι» να μας κουνάνε το δάχτυλο ενώ οι ίδιοι δεν μπόρεσαν να διεξάγουν μια εκπαιδευτική έρευνα μέσω ΙΕΠ - για το οποίο εκτός των άλλων δαπανώνται πολλά εκ. € για την λειτουργία του – σε σχέση με τις επιπτώσεις τη πανδημίας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
  • Γιατί ενώ έφεραν νέα αναλυτικά προγράμματα που συνεχίζουν στον ίδιο δρόμο της αποσπασματικότητας και των εφήμερων δεξιοτήτων, δεν “αξιολόγησαν” τα προηγούμενα; Εδώ η αξιολόγηση δεν είναι αναγκαία; 
  • Φταίει η έλλειψη “αξιολόγησης” για το θέμα της λεγόμενης σχολικής βίας, που επιχειρούν να την αντιμετωπίσουν με ανώνυμες πλατφόρμες καταγγελίας και να φορτώσουν με ανάθεση από τον διευθυντή όλη την ευθύνη σε έναν εκπαιδευτικό υπεύθυνο ανά σχολείο;
  • Ο συνάδελφος και η συναδέλφισσα που εδώ και μια δεκαετία γύριζε όλη την Ελλάδα ως αναπληρωτής/ρια για να στηρίξει με προσωπικό, οικονομικό και οικογενειακό κόστος το δημόσιο σχολείο, που εξαναγκάστηκε να δώσει ένα σκασμό λεφτά σε προσόντα και πιστοποιήσεις για να γίνει στην πορεία μόνιμος και να αμείβεται με 735€ δεν είναι αξιολογημένος; Πρέπει να τον περάσουμε από κρίση;  Ήταν ικανός τόσα χρόνια να ματώνει και να πληρώνει και τώρα πρέπει να αποδείξει ότι είναι άξιος και ικανός να μορφώνει τα παιδιά του λαού; 

Σε καμία περίπτωση! Έχει “αξιολογηθεί” στις πιο σκληρές συνθήκες κρατώντας το σχολείο όρθιο, το “καθαρό βλέμμα” των χιλιάδων μαθητών είναι η πιο ζωντανή απόδειξη, και δεν πρόκειται να κριθεί σε δύο προπαρασκευασμένα 45λεπτά σόου.

ΛΕΝΕ ΨΕΜΑΤΑ!

Αν ήθελαν ένα καλύτερο σχολείο όλες οι κυβερνήσεις θα ξεκινούσαν με τα βασικά: 

  • α) Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών 
  • β) Μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης 
  • γ) Μείωση των μαθητών στις τάξεις 
  • δ) Εξασφάλιση σύγχρονών και ασφαλών σχολείων 
  • ε) Αύξηση των δαπανών για την παιδεία και των μισθών μας 
  • στ) Θέσπιση σύγχρονων αναλυτικών προγραμμάτων που θα προάγουν την ολόπλευρη γνώση για σχολείο που θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει. 

Τίποτα από αυτά δεν κάνουν γιατί η λογική τους είναι το «κόστος – όφελος»
και τα κέρδη των λίγων

Στόχος τους είναι η μετατροπή της εκπαίδευσης σε ατομική υπόθεση, είναι το άνοιγμα νέων πεδίων για κερδοφορία, είναι η πλήρης υποταγή των νέων, της μελλοντικής βάρδιας της εργατική τάξης, στις επιδιώξεις του κεφαλαίου και στην απαίτηση για φθηνό, ευέλικτο και υποταγμένο εργατικό δυναμικό.

Ο αγώνας μας για να υπερασπιστούμε τον ρόλο του εκπαιδευτικού και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας έχει στριμώξει για τα καλά την Κυβέρνηση. Η καθημερινότητα που ζούμε όλοι μας μέσα και έξω από το σχολείο, αλλά και η πλήρης αποτυχία της να πείσει για τις αντιπαιδαγωγικές και αντιεκπαιδευτικές στοχεύσεις της, την έχει αναγκάσει να καταφεύγει μόνο στους εκβιασμούς και τις απειλές. Έχουμε χάσει το μέτρημα πια, πόσες φορές έχει στείλει στα δικαστήρια τον αγώνα που δίνουμε εδώ και χρόνια. 

Αλήθεια γιατί κανένας εισαγγελέας δεν ασχολήθηκε με τις εκατοντάδες καταγγελίες ΣΕΠΕ και ΕΛΜΕ για τις απαράδεκτες και επικίνδυνες σχολικές υποδομές; Γιατί δεν έγινε καμία παρέμβαση για τα χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικούς που καταστρατηγούν ακόμα και το συνταγματικό δικαίωμα στην ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση για όλα τα παιδιά; Ρητορικά τα ερωτήματα…

Η μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην πανεργατική Απεργία στις 20/11, η συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή παρά την τρομοκρατία του υπουργείου και τις άδικες δικαστικές αποφάσεις εδώ και χρόνια, δείχνουν για ακόμα μια φορά την αποφασιστικότητα του κλάδου να συνεχίζει ενωμένος και συσπειρωμένος ενάντια στα σχέδια κατηγοριοποίησης μαθητών, σχολείων και εκπαιδευτικών. Φανερώνουν τη δύναμη που έχει η συλλογική, ενιαία και μαζική δράση, ότι οι συντονισμένοι αγώνες με περιεχόμενο και δίκαιες διεκδικήσεις είναι η πραγματική αντιπολίτευση σε αυτή και κάθε Κυβέρνηση.  

Οι εκπαιδευτικοί, νεοδιόριστοι, μόνιμοι και αναπληρωτές, θα παραμείνουμε μια γροθιά, γιατί ο κοινός αγώνας μας είναι δίκαιος. Γιατί γνωρίζουμε καλά ότι η στάση του καθενός μας σήμερα, διαμορφώνει τη συλλογική και συνολική εικόνα που θα έχει το σχολείο αύριο, το μορφωτικό και εργασιακό περιβάλλον για τις επόμενες γενιές μαθητών και εκπαιδευτικών. Συσπειρωμένοι στα σωματεία μας, έχουμε τον τρόπο να ακυρώσουμε για ακόμα μια φορά το σχέδιο τρομοκράτησης και επιβολής της πολιτικής της κατηγοριοποίησης σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών. 

Ο αγώνας που δίνουμε αφορά όλη μας τη ζωή, για να εργαζόμαστε και να ζούμε με αξιοπρέπεια. Έχουν το θράσος να μας λένε για «αναβάθμιση του σχολείου», για «στήριξη του εκπαιδευτικού» και «αξιολόγηση», όταν οι μισθοί μας είναι καθηλωμένοι εδώ και 15 χρόνια και η τεράστια ακρίβεια κατατρώει ότι έχει απομείνει από το πενιχρό εισόδημά μας. Όταν υπάρχουν 51 χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί-μπαλάκι, από περιοχή σε περιοχή και από σχολείο σε σχολείο κάθε χρόνο, χωρίς δικαίωμα ούτε καν σε αναρρωτική άδεια. Όταν τα ενοίκια και έξοδα της καθημερινής διαβίωσης έχουν σπάσει κάθε όριο και από την πλευρά της κυβέρνησης δεν υπάρχει κανένα μέτρο. 

Για όλα τα παραπάνω αποφασίζουμε συλλογικά να δυναμώσουμε τον αγώνα.

Για τα βήματα που μπορεί να ακολουθήσει ο κάθε συνάδελφος, σας παραπέμπουμε και σε παλιότερο κείμενο της ΕΛΜΕ μας, από κοινού με τον ΣΕΠΕ Λήμνου & Αγ. Ευστρατίου, με ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με την αξιολόγηση.

https://elmelimnosaistratis.blogspot.com/2024/07/blog-post_22.html?m=1


Κάθε συνάδελφος που έχει απορίες, προβληματισμούς, σκέψεις να μην διστάσει να επικοινωνήσει με το Σωματείο.





Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024

Ενιαία κείμενα για τη β΄φάση της αξιολόγησης - Ανάρτηση από τους συντονιστές μέχρι 10 Δεκεμβρίου.

 Σας κοινοποιούμε τα ενιαία κείμενα που απαιτούνται για την δεύτερη φάση αξιολόγησης της σχολικής μονάδας βασισμένο στις σύγχρονες παιδαγωγικές αρχές και τα ψηφισμένα αιτήματα του κλάδου, όπως αυτός είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα της ΟΛΜΕ.

Το ΔΣ











Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024

Ανάγκη άμεσης επίλυσης του χρόνιου κτιριακού προβλήματος του Γυμνασίου Μύρινας.

 

Η κακοκαιρία που έπληξε το νησί μας τις τελευταίες ημέρες φέρνει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο το ζήτημα του έντονου κτιριακού προβλήματος που αντιμετωπίζει το Γυμνάσιο Μύρινας αλλά και το ζήτημα της ασφάλειας των σχολικών κτιρίων και υποδομών γενικότερα. Η εικόνα που παρουσιάζει το Γυμνάσιο μετά την κακοκαιρία είναι το λιγότερο αποκαρδιωτική. Οι ισόγειες αίθουσες και τα γραφεία πλημμύρισαν (με ό,τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό και στον εξοπλισμό που υπήρχε μέσα), ενώ τα προαύλια και ο δρόμος έξω από το σχολείο καλύφθηκαν με λάσπες και φερτά υλικά.

Ένα σχολείο δηλαδή που έτσι κι αλλιώς αντιμετωπίζει τεράστιες δυσκολίες στην λειτουργία του λόγω της έλλειψης χώρων και της ακαταλληλότητας του κτιρίου καλείται τώρα να ανταπεξέλθει και στις ζημιές από την κακοκαιρία.

Η ΕΛΜΕ μας έχει αναδείξει τόσες φορές το συγκεκριμένο ζήτημα σε νυν και πρώην δημάρχους, Περιφέρεια, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και κεντρική εξουσία, που κινδυνεύει να γίνει γραφική.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ!!!!!

Εδώ και τώρα ο Δήμος να λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα ώστε να αποκατασταθεί ΑΜΕΣΑ η λειτουργία του Γυμνασίου Μύρινας.

Εδώ και τώρα να βρεθεί λύση στο κτιριακό πρόβλημα του μεγαλύτερου σχολείου του νησιού μας. Καμία ανοχή σε μαθητές παστωμένους σαν σαρδέλες σε αίθουσες κλουβιά.

Εδώ και τώρα να ξεκινήσει η αποκατάσταση του ιστορικού κτιρίου του Γυμνασίου που θα αποσυμφορήσει το νέο κτίριο και θα καταργήσει τις απαράδεκτες προκάτ αίθουσες που αυτή τη στιγμή φιλοξενούν έναν πολύ μεγάλο αριθμό μαθητών!

Η κακοκαιρία που έπληξε το νησί μας τις τελευταίες ημέρες φέρνει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο το ζήτημα του έντονου κτιριακού προβλήματος που αντιμετωπίζει το Γυμνάσιο Μύρινας αλλά και το ζήτημα της ασφάλειας των σχολικών κτιρίων και υποδομών γενικότερα. Η εικόνα που παρουσιάζει το Γυμνάσιο μετά την κακοκαιρία είναι το λιγότερο αποκαρδιωτική. Οι ισόγειες αίθουσες και τα γραφεία πλημμύρισαν (με ό,τι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό και στον εξοπλισμό που υπήρχε μέσα), ενώ τα προαύλια και ο δρόμος έξω από το σχολείο καλύφθηκαν με λάσπες και φερτά υλικά.

Ένα σχολείο δηλαδή που έτσι κι αλλιώς αντιμετωπίζει τεράστιες δυσκολίες στην λειτουργία του λόγω της έλλειψης χώρων και της ακαταλληλότητας του κτιρίου καλείται τώρα να ανταπεξέλθει και στις ζημιές από την κακοκαιρία.

Η ΕΛΜΕ μας έχει αναδείξει τόσες φορές το συγκεκριμένο ζήτημα σε νυν και πρώην δημάρχους, Περιφέρεια, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά και κεντρική εξουσία, που κινδυνεύει να γίνει γραφική.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ!!!!!

Εδώ και τώρα ο Δήμος να λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα ώστε να αποκατασταθεί ΑΜΕΣΑ η λειτουργία του Γυμνασίου Μύρινας.

Εδώ και τώρα να βρεθεί λύση στο κτιριακό πρόβλημα του μεγαλύτερου σχολείου του νησιού μας. Καμία ανοχή σε μαθητές παστωμένους σαν σαρδέλες σε αίθουσες κλουβιά.

Εδώ και τώρα να ξεκινήσει η αποκατάσταση του ιστορικού κτιρίου του Γυμνασίου που θα αποσυμφορήσει το νέο κτίριο και θα καταργήσει τις απαράδεκτες προκάτ αίθουσες που αυτή τη στιγμή φιλοξενούν έναν πολύ μεγάλο αριθμό μαθητών!



Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024

ΨΗΦΙΣΜΑ για την 3η Δεκεμβρίου Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρίες.

 

Τα ΔΣ του ΣΕΠΕ και της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστράτιου στηρίζουμε τα Άτομα με Αναπηρίες, αγωνιζόμαστε μαζί τους για τη συνολική αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας - πρόνοιας, πρώτα και κύρια στην πρόληψη, την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, τα Κέντρα Υγείας, το Νοσοκομείο.

 

Τα ΑμεΑ που μπορούν να εργαστούν, πρέπει να έχουν δουλειά και όχι να βρίσκονται όπως τώρα στην ανεργία. Όλοι πρέπει να έχουν εισόδημα και αξιοπρεπή μισθό, αναβαθμισμένες υπηρεσίες υγείας,  έγκαιρης διάγνωσης, αποκατάστασης και θεραπείας, υποδομές προσβασιμότητας που είναι ζητούμενα σήμερα στο νησί και τη χώρα.

Όχι στη συνεχή εμπορευματοποίηση της υγείας, που αναγκάζει τους ίδιους και τις οικογένειές τους να πληρώνουν για να μπορούν να αντιμετωπίσουν ό,τι μπορούν από τα προβλήματά τους. Η ακρίβεια, οι περικοπές, η υποβαθμισμένη ειδική αγωγή, η έλλειψη κέντρων αποκατάστασης χτυπά ιδιαίτερα ΑμεΑ και χρονίως πάσχοντες.

 

Παίρνουμε δύναμη από τους αγώνες τους στο νησί και τη χώρα για υγεία, δουλειά και ζωή με δικαιώματα στο ύψος των αναγκών. Αγωνιζόμαστε ενάντια στην διαχρονική αντιλαϊκή - αντιαναπηρική πολιτική, που θεωρεί την υγεία και την αναπηρία κόστος που πρέπει να αναλαμβάνουν οι ίδιοι οι ανάπηροι, οι οικογένειές τους, σύλλογοι ή φορείς τους.

 

Στέλνουμε μήνυμα να παρθούν άμεσα μέτρα προστασίας από την ακρίβεια, αυξήσεις στα επιδόματα, άμεση στήριξη των οικογενειών μπροστά στα Χριστούγεννα με έκτακτη γενναία εισφορά. Να μην διακόπτεται το ρεύμα ή να πλειστηριάζεται κατοικία ΑμεΑ. να μην κόβεται το επίδομα από τα ΑΜΕΑ όταν εργάζονται ή παίρνουν σύνταξη, καθώς και από τα ορφανά παιδιά, όταν παίρνουν σύνταξη του θανόντα γονιού τους. Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη βασικής κατανάλωσης και μηδενικά δημοτικά τέλη για τα ΑμεΑ. Να στελεχωθούν όλες οι δομές υγείας με σταθερό προσωπικό και όλες τις ειδικότητες. Μηδενικά εισιτήρια σε περίπτωση ταξιδιών για λόγους υγείας και μόνιμη 50% έκπτωση για ΑμεΑ και συνοδούς. Κρατική κάλυψη για Δωρεάν φάρμακα, θεραπείες, τεχνητά μέλη.

 

Κοιτάζουμε στα μάτια τους πρόσφυγες ΑμεΑ που φθάνουν και πάλι στα νησιά μας, πολλά παιδιά - θύματα των πολέμων, ανάπηροι και σακατεμένοι, σωματικά και ψυχικά. Αγωνιζόμαστε για τη στήριξή τους, για να σταματήσει η εμπλοκή της χώρας στις θηριωδίες με κάθε τρόπο. Προκαλεί τον καθένα η απαράδεκτη δήλωση Δένδια για τα παιδιά με αυτισμό να “εκπαιδεύουν” drones, για πολεμικούς σχεδιασμούς!

Κανένας συμβιβασμός με την μιζέρια, την εξαθλίωση και την περιθωριοποίηση. Κανένας μόνος του. Στις 3 Δεκέμβρη όλοι στηρίζουμε τις δίκαιες διεκδικήσεις των ΑμεΑ και των οικογενειών τους!

 



Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2024

Σε σχέση με το αυριανό κλείσιμο των σχολείων και τις οδηγίες της ΔΙΔΕ Λέσβου για τηλεκπαίδευση.

 

Το πέρασμα της κακοκαιρίας BORA από την Λήμνο ήταν σαρωτικό το τελευταίο 48ωρο, αφού το νησί μας δέχτηκε έναν άνευ προηγουμένου όγκο βροχής. Η κακοκαιρία αφήνει πίσω της δύο νεκρούς και πολλές υλικές ζημιές που θα αρχίσουν να καταγράφονται τις επόμενες ημέρες.

Το Δ.Σ. του Σωματείου μας εκφράζει την αμέριστη συμπαράστασή του σε όλους τους κατοίκους των πληττόμενων  περιοχών και βρίσκεται πάντα στη διάθεση των συναδέλφων, των μαθητών και των γονιών για την παροχή οποιασδήποτε βοήθειας και υποστήριξης.

Η δήμαρχος λαμβάνοντας υπόψιν τις επικρατούσες δυσμενείς καιρικές συνθήκες καθώς και την ανάγκη προστασίας των μαθητών και των διδασκόντων από κινδύνους που προκαλούν οι έντονες βροχοπτώσεις με πλημμυρικά φαινόμενα, αποφάσισε τη διακοπή λειτουργίας των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών και όλων των σχολικών μονάδων Α΄/βάθμιας και Β’/βάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Δήμου Λήμνου τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στο νησί της Λήμνου και για λόγους ασφάλειας των μαθητών και των διδασκόντων.

Ωστόσο, ήδη σε αρκετά σχολεία έχει φτάσει σε συναδέλφους ενημέρωση, παρά την απόφαση του Δήμου τα σχολεία να παραμείνουν κλειστά, να προετοιμαστούν ώστε να εφαρμοστεί άμεσα το μοντέλο της τηλεκπαίδευσης.

Συνάδελφοι, έχουμε αποδείξει στο παρελθόν και στο διάστημα της πανδημίας, πως σταθήκαμε δίπλα στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους και αξιοποιήσαμε κάθε πρόσφορο μέσο για να διατηρηθεί η επαφή με τη σχολική ζωή, παρόλο που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου από τότε μέχρι και σήμερα, δε δημιούργησε καμία προϋπόθεση για την ισότιμη συμμετοχή όλων των μαθητών στην τηλεκπαίδευση.

Η τηλεκπαίδευση ήταν μία μορφή που επιλέχτηκε εξαιτίας της μακροχρόνιας αναστολής λειτουργίας των σχολείων λόγω κορωνοϊού. Δεν ήταν, ούτε είναι, ούτε και θα πρέπει να είναι μία μορφή που θα επιλέγεται σε έκτακτες συνθήκες.

Αναρωτιόμαστε, τι θα γίνει αλήθεια, με τους συναδέλφους αλλά και τους μαθητές που δε διαθέτουν τεχνολογικό εξοπλισμό στα σπίτια τους; Τι θα γίνει με τους συναδέλφους που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων; Ποιος θα εγγυηθεί την ασφαλή μετάβασή τους στη σχολική μονάδα, προκειμένου να έχουν πρόσβαση στα μέσα της τηλεκπαίδευσης; Ποιος θα κρατήσει τα παιδιά στο σπίτι; Τι θα γίνει με τους συναδέλφους που έχουν παιδιά σε σχολική ηλικία και καλούνται τα ίδια να παρακολουθήσουν μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης;

Επισημαίνουμε ότι,  με βάση το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο:

       Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος μέσα στο Σαββατοκύριακο, εκτός ωραρίου και από το σπίτι του, να δοκιμάσει οποιαδήποτε πλατφόρμα ή να προβεί σε κάποια άλλη ενέργεια.

       Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να παρέχει από το σπίτι του τηλεκπαίδευση, εφόσον το σχολείο είναι κλειστό. Το σπίτι μας δεν είναι χώρος εργασίας ούτε οφείλουμε να διαθέτουμε ανά πάσα στιγμή τα αναγκαία τεχνολογικά μέσα. Η έλλειψη ή η αδυναμία χρήσης τεχνολογικών προσωπικών μέσων σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να οδηγήσει σε κανενός είδους «κυρώσεις» σε συναδέλφους.

Ενδεικτικά υπάρχει o ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας και ορίζει αναλυτικά τα εξής:

«1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…»

       Το Υπουργείο και οι Διεύθυνση εκπαίδευσης οφείλουν να παρέχουν όλα τα τεχνολογικά μέσα εντός της σχολικής μονάδας και για όλους τους εκπαιδευτικούς. Είναι δικαίωμα όλων των εκπαιδευτικών να ζητήσουν να παρευρεθούν στα σχολεία τους για κάθε είδους καθήκον που τους ανατίθεται.

       Ωστόσο, με δεδομένη την κατάσταση, σε περιπτώσεις όπου οι καιρικές συνθήκες κάνουν δύσκολη ή επικίνδυνη την πρόσβαση των εκπαιδευτικών στη σχολική μονάδα ή η ίδια η σχολική μονάδα είναι προσωρινά ακατάλληλη, κανένας δεν μπορεί να τους υποχρεώσει να μεταβούν. Σε τέτοιες συνθήκες, προέχει η ασφάλεια των συναδελφισσών και των συναδέλφων, των μαθητ(ρι)ών μας και των οικογενειών μας. Είναι ευθύνη του Υπουργείου και της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης να μην κινδυνεύσει κανένας.

       Καλούμε τη ΔΙΔΕ Λέσβου να αποσύρει τις οδηγίες προς τις Δ/νσεις των σχολείων για λειτουργίατων Σχολικών Μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Λήμνου με τηλεκπαίδευσηαύριο Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου σεβόμενη τις δύσκολες στιγμές που περνά ο λαός της Λήμνου.

Ευχόμαστε καλή δύναμη σε όλους και υπενθυμίζουμε ότι στις δυσκολίες στηρίζουμε ο ένας τον άλλο γιατί μόνο ο λαός μπορεί να σώσει το λαό! Για οποιοδήποτε θέμα προκύψει καλούμε τους εκπαιδευτικούς να επικοινωνούν άμεσα με το Σωματείο.