Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2018

Οργανώνουμε την αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης - Δεν θα περάσει!

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2018 - 2019!

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ θα επιδιώξει να προωθήσει τη διαδικασία της αντι-εκπαιδευτικής αντιδραστικής αξιολόγησης με βάση τον νόμο 4547/2018. Μία διαδικασία που καμία σχέση δεν έχει με την αναβάθμιση του σχολείου, αντίθετα αποτελεί κρατικό έλεγχο του έργου των εκπαιδευτικών και εργαλείο προώθησης της πολιτικής των περικοπών, της υποχρηματοδότησης και της προσαρμογής του σχολείου στις κατευθύνσεις ΕΕ, ΟΟΣΑ και στις απαιτήσεις της αγοράς.

Ο νόμος 4547/2018 για τις λεγόμενες «νέες δομές στην εκπαίδευση» καθορίζει: α) το πλαίσιο της αξιολόγησης, του προγραμματισμού και της λεγόμενης «αποτίμησης» του εκπαιδευτικού έργου, τη συμμετοχή και τον ρόλο των ΠΕΚΕΣ στη διαδικασία αυτή, ενώ επίκειται και η Υπουργική Απόφαση που θα καθορίσει τις λεπτομέρειες, και β) το πλαίσιο της επιλογής και αξιολόγησης των στελεχών εκπαίδευσης έως και το επίπεδο διευθυντή και υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας, στο οποίο εντάσσεται η «αμαρτωλή» συνέντευξη και το ανώνυμο ερωτηματολόγιο.

Παραμένουν σε ισχύ ο Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας και ο νόμος 4354/15, για το μισθολόγιο, που προβλέπουν τη σύνδεση της «αξιολόγησης» με την περικοπή μισθού και τις απολύσεις. Ενσωματώνεται στον νόμο η απεργοσπαστική τροπολογία Γεροβασίλη, που ψήφισαν κυβέρνηση και Ν.Δ, καθώς προβλέπεται ότι τα στελέχη που δε θα αξιολογήσουν δε θα μπορούν να θέσουν υποψηφιότητα για θέση ευθύνης. 

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ, παίρνοντας υπόψη της τους αγώνες του εκπαιδευτικού κινήματος ενάντια στην «αξιολόγηση» και προκειμένου να «εμπεδωθεί η κουλτούρα της αξιολόγησης», όπως άλλωστε υποδεικνύει και ο ΟΟΣΑ, ενώ ισχυρίζεται ότι «δεν υπάρχει ατομική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού», τελικά μετατρέπει ολόκληρο τον Σύλλογο Διδασκόντων σε αξιολογητή και αξιολογούμενο: 

  1. μέσω της αξιολόγησης του Διευθυντή του σχολείου, μέσα από τη συμπλήρωση ανώνυμου ερωτηματολογίου στο τέλος κάθε χρονιάς,
  2. μέσα από τη διαδικασία του προγραμματισμού και «αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου» της σχολικής μονάδας, η οποία θα γίνεται στη βάση θεματικών αξόνων, με ειδική φόρμα και δείκτες, οι οποίοι θα καθορίζονται με Υπουργική Απόφαση που επίκειται και με την άμεση εμπλοκή των Διευθυντών των σχολείων, των στελεχών των ΠΕ.ΚΕΣ και του Σχολικού Συμβουλίου. Αυτές οι εκθέσεις αποτίμησης θα κοινοποιούνται στο οικείο ΠΕ.ΚΕΣ, στο ΙΕΠ και στο Υπ. Παιδείας, άρα σε καμία περίπτωση δεν είναι μια «εσωτερική ανατροφοδοτική διαδικασία», όπως ισχυρίζονται όσοι στηρίζουν τη λεγόμενη «καλή» αξιολόγηση!

Η αποτίμηση του «εκπαιδευτικού έργου» με βάση τις διατάξεις του ν. 4547/2018 είναι αξιολόγηση που θα αξιοποιηθεί για την προώθηση αντιεκπαιδευτικών πολιτικών, επιδιώκοντας να έχει τη συναίνεση των ίδιων των εκπαιδευτικών. Η αξιολόγηση των χιλιάδων συναδέλφων, που βρίσκονται ή επιθυμούν να καταλάβουν θέσεις ευθύνης, με βάση τα κριτήρια, τις ποσοστώσεις, την κατηγοριοποίηση «επαρκής», «μη επαρκής» κλπ, είναι τιμωρητική και ανοίγει επικίνδυνους δρόμους. Πρέπει να την αποτρέψουμε τώρα, όπως κάναμε και τις προηγούμενες 3-4 φορές! Να μην ξεκινήσει, ούτε αυτή τη φορά, ούτε ποτέ!

Είναι αυταπάτη, αλλά και αντισυναδελφική στάση, να θεωρεί κάποιος συνάδελφος ότι ο ίδιος θα αξιολογεί, αλλά δε θα αξιολογείται. Κανείς συνάδελφος και σε κανένα επίπεδο να μη γίνει αξιολογητής!

Οργανώνουμε την πάλη μας με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, για να μην περάσει η αξιολόγηση, παίρνουμε αποφάσεις παντού για συμμετοχή στην «ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα»! Να μη δώσουμε πολύτιμο χρόνο στην κυβέρνηση, αναμένοντας την όποια ανακοίνωση των Υπουργικών Αποφάσεων.

Συγκεκριμένα και με βάση την αναγκαία απάντηση των εκπαιδευτικών σε όσα προβλέπει και ο νόμος 4547/2018, πρέπει εδώ και τώρα:

  • Τα Δ.Σ. ΔΟΕ και  ΟΛΜΕ να αποφασίσουν να κηρύξουν τώρα απεργία-αποχή από όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης και να πάρουν όλα τα αναγκαία μέτρα (και νομικά) για την οργάνωσή της.
  • Οι Σύλλογοι Διδασκόντων και κάθε συνάδελφος/ισσα: α) Στην έναρξη και στη λήξη της σχολικής χρονιάς να αποφασίσουν και να δηλώσουν συμμετοχή στην «ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης σε όλα τα επίπεδα». Να μην προχωρήσουν σε καμία διαδικασία εφαρμογής του άρθρου 47 του ν. 4547/2018, που αφορά τον προγραμματισμό της σχολικής μονάδας, στην αρχή της σχολικής χρονιάς και την «αποτίμηση» του εκπαιδευτικού έργου της στη λήξη, με βάση τους στόχους και άξονες που θα θέσει το Υπουργείο Παιδείας με την ΥΑ που επίκειται. Ο προγραμματισμός και η εκτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, που θα κάνουν οι Συλ.Διδασκόντων στην αρχή και στη λήξη της σχολικής χρονιάς, να γίνει με τον τρόπο που γινόταν όλα τα προηγούμενα χρόνια. Β) Να μη συμπληρώσουν οι συνάδελφοι τα ανώνυμα ερωτηματολόγια αξιολόγησης Διευθυντή/ντριας, αφού έτσι γίνονται αξιολογητές κι ανοίγουν τον δρόμο για τη δική τους «αξιολόγηση». Γ) Κάθε Σύλλογος Διδασκόντων αλλά και κάθε εκπαιδευτικός, δηλώνοντας ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ, συμπαρατάσσεται με το Σωματείο του, τον Κλάδο και όλους τους Δημόσιους Υπαλλήλους, στον αγώνα ενάντια στην αντιδραστική αξιολόγηση, που θα οδηγήσει σε κατηγοριοποίηση σχολεία, εκπαιδευτικούς και μαθητές και γι’ αυτό δεν πρέπει να περάσει!

Σημειώνουμε, πως η «αποχή υπαλλήλων» από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν. 1264/82, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από αρμόδια δικαστήρια (Διοικητικό Εφετείο 486/1995 και δικαστική απόφαση 2395/2014 του μονομελούς πρωτοδικείου Αθηνών), και συνιστά μορφή συνδικαλιστικής πάλης.

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΗΣ ΝΔ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ!

Οι πλειοψηφίες ΔΑΚΕ - ΔΗΣΥ/ΠΕΚ - ΕΡΑ/ΣΥΝΕΚ/ΑΕΕΚΕ (ΣΥΡΙΖΑ), με διάφορα προσχήματα, δεν αποφάσισαν ως τώρα, παρά τις επανειλημμένες προτάσεις, την κήρυξη της ΑΠΕΡΓΙΑΣ-ΑΠΟΧΗΣ. Αυτές οι δυνάμεις επιθυμούν μία «καλή» αξιολόγηση και συμφωνούν με το αντιδραστικό περιεχόμενο του νομοθετικού πλαισίου για την αξιολόγηση στην εκπαίδευση και γενικά στο δημόσιο. Με τη στάση τους παρέχουν πολύτιμο χρόνο στην κυβέρνηση, καλλιεργούν τον εφησυχασμό και την ηττοπάθεια στον Κλάδο.

Σε κάθε περίπτωση οι συνάδελφοι και οι Σύλ. Διδασκόντων πρέπει να γνωρίζουν ότι, με την έναρξη της σχολικής χρονιάς κατά τις πρώτες συνεδριάσεις των Συλ. Διδασκόντων, θα κάνουν τον προγραμματισμό τους όπως κάθε χρονιά. Δεν υποχρεούνται να ακολουθήσουν καμία ιδιαίτερη φόρμα, καμία κατεύθυνση από τη διοίκηση, που σχετίζεται με τις διατάξεις του νόμου 4547/2018 για τον προγραμματισμό της σχολικής μονάδας, καθώς εκκρεμούν ακόμα και τυπικά μια σειρά ζητήματα, που αφορούν την εφαρμογή του νόμου (π.χ. έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων, φορμών, δεικτών…). Κάθε προσπάθεια από την πλευρά της διοίκησης περί του αντιθέτου, πρέπει να καταγγέλλεται άμεσα στο σωματείο μας.

Σε κάθε περίπτωση, με συλλογικό τρόπο και στάση, θα αποτρέψουμε για άλλη μια φορά την εφαρμογή της αντιεκπαιδευτικής αξιολόγησης!




Τρίτη 26 Ιουνίου 2018

Πρόσκληση στο Αποχαιρετιστήριο Πάρτυ της ΕΛΜΕ - Πέμπτη 28/06 στις 21:00.



Η ΕΛΜΕ Λήμνου & Αγ. Ευστρατίου διοργανώνει και φέτος το αποχαιρετιστήριο πάρτυ της.
Λίγο πριν τη λήξη του σχολικού έτους και την έναρξη των διακοπών, έχουμε μια ιδανική ευκαιρία να βρεθούμε όλοι μαζί και να διασκεδάσουμε σε μια χαλαρή ατμόσφαιρα.
Ραντεβού την Πέμπτη από τις 21:00 στο cafe-bar Ίσαλος.
ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ.

Ειδικές τιμές:  
Μπύρα/Κρασί - 2,5 ευρώ
Απλό Ποτό - 4 ευρώ
Ποτό Σπέσιαλ - 5 ευρώ
Cocktail - 6 ευρώ
 

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2018

Για Μόνιμους Διορισμούς και Δικαιώματα των Συμβασιούχων – Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών.

Η γενίκευση της αδιοριστίας και της ελαστικής εργασίας στην εκπαίδευση έχει επιπτώσεις πρώτα απ’ όλα στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας, με τα χιλιάδες κενά και τις χαμένες διδακτικές ώρες, με την εναλλαγή, κάθε χρόνο, εκπαιδευτικών στο ευαίσθητο κομμάτι της ειδικής αγωγής, με τις ελλείψεις εκπαιδευτικών, ακόμα και βασικών ειδικοτήτων, ως και τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Δεν πάει άλλο! 

Η πολιτική, της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και των προηγούμενων κυβερνήσεων ΝΔ -  ΠΑΣΟΚ, της Ε.Ε., οι κατευθύνσεις του ΟΟΣΑ και οι επιθυμίες του ΣΕΒ που θεωρούν τη μόρφωση και τους εργαζόμενους κόστος, τσακίζει τη ζωή μας και τα δικαιώματά μας στη μόρφωση και τη δουλειά. Τέρμα πια στην κοροϊδία όλων των κυβερνήσεων! 

Οι αναπληρωτές δεν είναι εκπαιδευτικοί δεύτερης κατηγορίας. Είναι  νέοι επιστήμονες, θέλουν και έχουν ανάγκη να εργαστούν. Είναι νέοι άνθρωποι και θέλουν να κάνουν φίλους και οικογένεια ή έχουν οικογένεια και θέλουν να είναι μαζί με τους/τις συντρόφους τους και τα παιδιά τους. Έχουν ανάγκες προσωπικές και οικογενειακές και δε μπορούν να εργάζονται τη μια στον Έβρο 

και την επόμενη χρονιά στην Κρήτη. Είναι παιδαγωγοί και θέλουν να συνδεθούν με τους μαθητές τους, γι’ αυτό δεν πρέπει να γυρίζουν από σχολείο σε σχολείο κι από τόπο σε τόπο! Είναι το μέλλον της εκπαίδευσης και πρέπει να μονιμοποιηθούν επιτέλους για να λειτουργήσουν στοιχειωδώς τα σχολεία! Οι μαζικές κινητοποιήσεις της φετινής χρονιάς, που βρήκαν απέναντί τους τα ΜΑΤ και την Κυβερνητική καταστολή, είναι ελπιδοφόρες και μας δείχνουν τον δρόμο. Το δικαίωμα στη μόρφωση και τη δουλειά θα το κερδίσουμε μόνο μέσα από την πάλη μας! 

Συνεχίζουμε!

Διεκδικούμε αταλάντευτα εδώ και τώρα:

  • Μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα για όλους!
  • Μονιμοποίηση εδώ και τώρα όλων των συναδέλφων συμβασιούχων - αναπληρωτών. Καμία απόλυση!
  • Μόνιμους διορισμούς των 25.000, τουλάχιστον, εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων που εργάστηκαν τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση για να καλυφθούν οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων!
  • Εξίσωση των δικαιωμάτων αναπληρωτών-μονίμων και μέτρα στήριξής τους για να έχουν μία αξιοπρεπή διαβίωση (σίτιση, στέγαση, μετακίνηση)!

Η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΜΕ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ, ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ – ΔΟΥΛΕΙΑ – ΖΩΗ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!




Για τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων.

  Τα τελευταία τρία χρόνια ακολουθείται μια καινούργια διαδικασία υποβολής αιτήσεων για ένταξη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων μέσω του ενιαίου πληροφοριακού συστήματος του ΟΠΣΥΔ. Ενώ θα περιμέναμε ο ηλεκτρονικός τρόπος υποβολής των αιτήσεων να διευκολύνει τη ζωή των συναδέλφων, κάτι τέτοιο όχι μόνο δεν έχει συμβεί αλλά αντίθετα η νέα αυτή διαδικασία έχει αποδειχθεί ιδιαιτέρως προβληματική. Συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι αναπληρωτές βρίσκονται σε “κατάσταση αίτησης” από τα μέσα Απριλίου (υποβολή αιτήσεων για ένταξη στους πίνακες) μέχρι τέλη Αυγούστου (δήλωση περιοχών προτίμησης). Η εξαιρετικά μεγάλη χρονική διάρκεια της διαδικασίας προκαλεί μεγάλη ψυχολογική πίεση και δυσχεραίνει τον προσωπικό, οικογενειακό και επαγγελματικό προγραμματισμό των συναδέλφων. Επιπλέον, το γεγονός ότι η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ορίζεται εντός του σχολικού έτους σε συνδυασμό με τον αυξημένο φόρτο εργασίας και την εντατικοποίηση που έχει προκληθεί από τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων ετών, αυξάνει την πιθανότητα λαθών κατά την υποβολή, ή ακόμα και εκ παραδρομής μη υποβολής αίτησης. Ακόμη, παρά τα τεράστια ποσά που έχουν δαπανηθεί για την αγορά σύγχρονων ηλεκτρονικών συστημάτων, δεν έχει προβλεφθεί καν η αποστολή μηνύματος επιβεβαίωσης της καταχώρησης των αιτήσεων, που θα εκμηδένιζε την πιθανότητα ανεπανόρθωτων λαθών. Τέτοια λάθη δυστυχώς καταγράφονται κάθε χρόνο τόσο στα νησιά της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Συγκεκριμένα, φέτος στην ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου τρίτεκνος συνάδελφος, λόγω φόρτου εργασίας στο σχολείο, διέκοψε τη διαδικασία υποβολής αίτησης και την άφησε ημιτελή, μένοντας με την εντύπωση ότι την είχε ολοκληρώσει, με αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός πινάκων. Όλοι οι αναπληρωτές γνωρίζουν ότι αυτός είναι ο μεγαλύτερος φόβος τους και αναγνωρίζουν ότι μπορεί να συμβεί στον καθένα.

Για όλους αυτούς τους λόγους το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου και το Δ.Σ του ΣΕΠΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου στηρίζουν κάθε συνάδελφο που αντιμετωπίζει ανάλογα προβλήματα και ζητά από το Υπουργείο Παιδείας και το ΑΣΕΠ:

  • Να “ανοίξουν” οι πίνακες εκ νέου για ένα εύλογο διάστημα ώστε να δοθεί η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους συναδέλφους να υποβάλουν την αίτησή τους.
  • Να καθιερωθεί άμεσα η αποστολή μηνύματος επιβεβαίωσης καταχώρισης της αίτησης.
  • Να ξεκινάει η διαδικασία των αιτήσεων με το πέρας του σχολικού έτους και να ολοκληρώνεται άμεσα.


Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Συμπαράσταση δικαιωμένων δικαστικά συναδέλφων στο αίτημα για μόνιμο διορισμό.

Από το Δεκέμβριο του 2017 μέχρι σήμερα έχει εκδοθεί από το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών (ΔΕΑ) μια σειρά δικαστικών αποφάσεων που αναγνωρίζουν το δικαίωμα διορισμού σε εκπαιδευτικούς διάφορων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και σε νηπιαγωγούς, επιτυχόντες του ΑΣΕΠ του 2008.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστράτιου απαιτεί από την Κυβέρνηση να προχωρήσει στο διορισμό των συναδέλφων που δικαιώθηκαν δικαστικά.

Ο διορισμός αυτών των συναδέλφων δεν έρχεται σε αντιπαράθεση, ούτε φυσικά επηρεάζει σε καμία περίπτωση όσους συναδέλφους ήδη διορίστηκαν μετά τον συγκεκριμένο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ του 2008.

Ταυτόχρονα, και καθώς ο αριθμός των δικαιωθέντων εκπαιδευτικών είναι μικρός, επιμένουμε και απαιτούμε την άμεση μονιμοποίηση όλων των συναδέλφων που έχουν δουλέψει τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση καλύπτοντας τις χρόνιες ελλείψεις του δημόσιου σχολείου σε μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.




Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

Για τον τρόπο υπολογισμού των μορίων προϋπηρεσίας των αναπληρωτών στα δυσπρόσιτα σχολεία.

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση του 2014-15 για θέματα προσμέτρησης προϋπηρεσίας σε πίνακες κατάταξης, ως ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, λογίζεται η εναρκτήρια ημερομηνία της οριζόμενης, στη σχετική υπουργική απόφαση πρόσληψης, προθεσμίας. Παρ’ όλα αυτά, παρατηρήθηκε φέτος για πρώτη χρονιά, χωρίς πρότερη σχετική ενημέρωση, κατά τον υπολογισμό των μορίων των δυσπρόσιτων περιοχών, ότι δεν λαμβάνεται υπόψη στον διπλασιασμό τους η εναρκτήρια ημερομηνία της σχετικής υπουργικής απόφασης πρόσληψης, αλλά η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στο δυσπρόσιτο σχολείο τοποθέτησης. Ως αποτέλεσμα, με τη δημοσιοποίηση των προσωρινών πινάκων κατάταξης αναπληρωτών, οι συνάδελφοι βρέθηκαν προ δυσάρεστης έκπληξης, με τα μόρια προϋπηρεσίας τους να παρουσιάζονται λιγότερα του αναμενόμενου. 

Επιπλέον, ο συγκεκριμένος τρόπος υπολογισμού της προϋπηρεσίας προκαλεί τις εξής παρενέργειες:

1. Προκύπτουν αδικίες μεταξύ συναδέλφων εφόσον ο ακριβής χρόνος άφιξης στη σχολική μονάδα και ανάληψης υπηρεσίας (ειδικά όταν μιλάμε για δυσπρόσιτα σχολεία) εξαρτάται από αστάθμητους παράγοντες όπως οι καιρικές συνθήκες, η συχνότητα των δρομολογίων κτλ. 

2. Προκύπτουν αδικίες λόγω χειρισμών των ΠΥΣΔΕ καθώς έχουν παρατηρηθεί και αναφερθεί από συναδέλφους περιπτώσεις όπως: ανάληψη υπηρεσίας σε σχολείο πριν την απόφαση του ΠΥΣΔΕ, ανάληψη υπηρεσίας το απόγευμα, ή και ανάληψη υπηρεσίας με ημερομηνία προηγούμενης μέρας κατόπιν προφορικής εντολής. 

3. Προκλήθηκε σύγχυση στις Διευθύνσεις με αποτέλεσμα να παρατηρηθούν αναντιστοιχίες στη μοριοδότηση συναδέλφων διαφορετικών Διευθύνσεων.

4. Όλο το καθεστώς του πετσοκόμματος της προϋπηρεσίας στα δυσπρόσιτα πάει χέρι-χέρι με την πολιτική του αποχαρακτηρισμού των δυσπρόσιτων γεγονός που έχει σχέση τόσο με τη συγκρότηση των τμημάτων (μείωση του αριθμού τους) όσο και με τη στελέχωσή τους με προσωπικό (μείωση του προσωπικού).

Για όλους αυτούς τους λόγους, θεωρούμε απαράδεκτη την αιφνιδιαστική αλλαγή του πλαισίου υπολογισμού της προϋπηρεσίας σε δυσπρόσιτα σχολεία. Ζητάμε από το Υπουργείο την άμεση επαναφορά του στο πρότερο καθεστώς και να μην υπάρξει περιορισμός του αριθμού των χαρακτηρισμένων δυσπρόσιτων σχολείων.



Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Αφορά τους Αναπληρωτές Συναδέλφους - "Σχετικά με τη μοριοδότηση της φετινής προϋπηρεσίας των αναπληρωτών συναδέλφων"

Παρατηρήθηκε ότι για ορισμένους συναδέλφους η προϋπηρεσία που αναρτήθηκε στους πίνακες των αναπληρωτών ήταν μικρότερη του αναμενόμενου. Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τη Διεύθυνση προτείνουμε τα εξής βήματα για κάθε συνάδελφο που θίγεται:

1) Ζητάτε από το σχολείο τοποθέτησής σας να σας χορηγηθεί βεβαίωση που θα αναγράφει το εξής: «Βεβαιώνεται ότι για το διάστημα από την πράξη ανάληψης υπηρεσίας στο σχολείο τοποθέτησης μέχρι και την ημερομηνία έκδοσης της διάθεσης για συμπλήρωση ωραρίου σε επιπλέον σχολείο/-α, ο/η εκπαιδευτικός παρέμεινε εξολοκλήρου στο σχολείο τοποθέτησης με πλήρη απασχόληση».  

2) Κάνετε ένσταση επί των πινάκων προς τον ΑΣΕΠ με επισύναψη της παραπάνω βεβαίωσης.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας. 

Τηλέφωνα Επικοινωνίας:                  Ανδρέας Ξυπτεράς – 6946 898028

                                                                    Αλέξης Ρίζος – 6998 454979   




Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

Πρόσκληση στην προβολή της ταινίας "Πίσω από τους Λόφους" από την Κινηματογραφική Λέσχη

Η Κινηματογραφική Λέσχη Μύρινας Λήμνου, μια πρωτοβουλία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και μαθητών, σας προσκαλεί στην προβολή της ταινίας “Πίσω από τους Λόφους  την Τρίτη  05/06, στις 20:30, στo 2ο Δημοτικό Μύρινας. Η είσοδος είναι, φυσικά, δωρεάν. Ελάτε με την καλή σας διάθεση και την αγάπη σας για το καλό σινεμά!


Πίσω από τους Λόφους 

2012 | 150’| Ρουμανία| σκηνοθεσία: Christian Mungiu

με τους: Cosmina Stratan, Christina Flutur, Valeriu Andriuta, 


     Η Αλίνα και η Βοϊτσίτα γνωρίστηκαν μικρά παιδιά σε ορφανοτροφείο, μεγάλωσαν αχώριστες, ανέπτυξαν μία ιδιαίτερη σχέση. Η Αλίνα φεύγει μετανάστρια στην Γερμανία και μαζεύει χρήματα με όνειρα να χτίσει ένα σπίτι, αλλά όταν επιστρέφει πληροφορείται ότι η Βοϊτσίτα (πάμφτωχη και εκδιωγμένη από κάθε σπίτι που την υιοθέτησε και εκμεταλλεύτηκε) έχει καταφύγει στο απομακρυσμένο μοναστήρι της περιοχής, όπου βρήκε το Θεό. Η Αλίνα φιλοξενείται στον ιερό χώρο, αλλά δείχνει από την αρχή την αμφισβήτησή της για τα θεία. Όλοι της φέρονται με καλοσύνη, αλλά της ξεκαθαρίζουν: αν δεν ενταχθεί στους κανόνες της πλήρους πίστης και υπακοής, δε μπορεί να παραμείνει. Με τη Βοϊτσίτα να την αγνοεί, αφοσιωμένη στο Σωτήρα της, η Αλίνα φτάνει στα όριά της. 

Ο βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα ρουμάνος σκηνοθέτης επιστρέφει μ' ένα έντονο κοινωνικό και πολιτικό δράμα που καταλήγει σε ηλεκτρισμένο θρίλερ. Όχι μόνο λόγω της έντασης της κινηματογράφησής του, ή της σύνθεσης των πλάνων του, αλλά και λόγω του θέματός του: άνθρωποι και κοινωνίες στα όρια της ανέχειας αφήνουν χώρο στο παράλογο, το τυφλό, το απάνθρωπο. Ο Μουντζίου καυτηριάζει τον θρησκευτικό παραλογισμό χωρίς περιστροφές, ωστόσο αυτό δεν είναι το μόνο που τον απασχολεί. Όπως ακριβώς κρίνει και κατακρίνει τα (αν)ιερά και τα (αν)όσια που διαδραματίζονται πίσω απ’ τον ξύλινο φράχτη του μοναστηριού, άλλο τόσο κατακεραυνώνει κι όσα συμβαίνουν έξω από αυτόν - στην κοινωνία της «ελεύθερης» βούλησης, στο πλαίσιο μιας χώρας που έχει αφήσει στην εξαθλίωση τους πολίτες της. Αυτό που παρακολουθούμε δεν είναι μόνο η πάλη μεταξύ καλού και κακού, Θεού και Σατανά, λογικής και μεταφυσικής πίστης, αλλά και η σύγκρουση της παλιάς με τη νέα Ρουμανία, της Ανατολής με τη Δύση, της συμπλεγματικής προσκόλλησης σε «παραδοσιακές» αξίες με τον, πολλά υποσχόμενο, αλλά και πολλαπλά προβληματικό «εκσυγχρονισμό».

Το τρέιλερ της ταινίας: https://youtu.be/ePi3p8nZdOs    

Η σελίδα της Λέσχης στο facebook: https://www.facebook.com/Cinephilimnos/ 

(Κάντε like στη σελίδα μας ώστε να ενημερώνεστε έγκαιρα για τα νέα, τις δράσεις και τις προβολές της Λέσχης)



Ανακοίνωση - Άμεση ανάγκη απόσυρσης του ν/σ για τις "Νέες Δομές Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου".

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Η κυβέρνηση, εισάγει το νομοσχέδιο "για τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου" στη Βουλή, σαν τον κλέφτη, με τη μορφή του "κατεπείγοντος". Δεν είναι η πρώτη φορά. Έτσι έκαναν όλες οι κυβερνήσεις που έφερναν αντιλαϊκούς-αντιεκπαιδευτικούς νόμους. Έτσι κάνει και η σημερινή των ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ. Το νομοσχέδιο αυτό είναι προαπαιτούμενο στα πλαίσια της νέας αξιολόγησης από την ΕΕ και τους “θεσμούς”. Για ακόμα μια φορά επιβεβαιώνεται ότι “βγαίνουμε από τα Μνημόνια” με νέα Μνημόνια, ότι το κύριο προαπαιτούμενο της ανάπτυξης είναι να παραμείνουν και να αυξηθούν τα βάρη στις πλάτες της λαϊκής οικογένειας...

Το νομοσχέδιο με τον ψευδεπίγραφο τίτλο "Δομές Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Εργου" είναι στην ουσία: 

  • Νομοσχέδιο κατάργησης Δομών (ΚΕΔΔΥ, ΠΛΗΝΕΤ, ΓΡΑΣΕΠ, ΚΕΣΥΠ).
  • Νομοσχέδιο προώθησης της αντιδραστικής αξιολόγησης του σχολείου (που η κυβέρνηση βαφτίζει "παιδαγωγική ανατροφοδότηση και αποτίμηση" για να ξεγελάσει και να χρυσώσει το χάπι). 

Είναι το ίδιο σχέδιο με αυτό που οι προηγούμενες κυβερνήσεις ονόμαζαν αυτοαξιολόγηση και που ο κλάδος έστειλε στο καλάθι των αχρήστων. Όλα τριγύρω αλλάζουν κι όλα τα ίδια μένουν (δείκτες, κατηγοριοποίηση των σχολείων και ανταγωνισμός μεταξύ τους). Θέλουν ένα ακόμα εργαλείο για να γίνουν εκπαιδευτικοί, εργαζόμενοι γονείς και μαθητές συνένοχοι σε μια αντί-εκπαιδευτική πολιτική που καλύπτει όπως-όπως το minimum των αναγκών, θεωρώντας ουσιαστικά την ολόπλευρη μόρφωση πολυτέλεια για τα παιδιά των λαϊκών οικογενειών. 

Εάν προχωρήσουν αυτές οι αλλαγές θα έχουμε ένα πραγματικό πισωγύρισμα στην εκπαιδευτική πραγματικότητα της Ειδικής Αγωγής: Τα ΑμεΑ στην πράξη καταργούνται και διαγράφονται ως ομάδα προτεραιότητας και ειδικής εκπαιδευτικής στήριξης. Ειδικά η κατάργηση των Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. θα οδηγήσει σε ακόμα μεγαλύτερη υποβάθμιση της Ειδικής Αγωγής, θα φορτώσει εντελώς στις πλάτες των οικογενειών όλο το κομμάτι της διάγνωσης και στήριξης των παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες και θα απαλλάξει το κράτος από τις ευθύνες του. Οι εκπαιδευτικοί, το ειδικό προσωπικό, οι γονείς των παιδιών με ειδικές ανάγκες δεν πρέπει να επιτρέψουν να τιναχθεί στον αέρα η Ειδική Αγωγή και η στήριξη των παιδιών και των οικογενειών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Το νομοσχέδιο αυτό αποτελεί ένα ακόμα κρίκο στην αλυσίδα των αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων. Θα ακολουθήσει το νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο, με τη μετατροπή του Λυκείου σε εξεταστικό κέντρο-φροντιστήριο και τον εξοβελισμό ολόκληρων μαθημάτων και ειδικοτήτων από αυτό.

Να μην περάσει! Να αποσυρθεί άμεσα! Να δυναμώσει ο αγώνας ενάντια στην αξιολόγηση, με αποχή από κάθε διαδικασία από αυτή. 

Οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς, οι μαθητές μας χρειαζόμαστε πραγματική δημόσια και δωρεάν παιδεία με σύγχρονες δομές, με μόνιμο και επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό. Μαζί θα παλέψουμε  για τις ανάγκες μας, μαζί θα αγωνιστούμε ενάντια στο πισωγύρισμα που φέρνει αυτή η πολιτική!




Τρίτη 29 Μαΐου 2018

Πρόσκληση στην προβολή της ταινίας "Αναχωρήσεις" - από την Κινηματογραφική Λέσχη Μύρινας Λήμνου



Η Κινηματογραφική Λέσχη Μύρινας Λήμνου, μια πρωτοβουλία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και μαθητών, σας προσκαλεί στην προβολή της ταινίας “Αναχωρήσεις  την Τρίτη 29/05, στις 21:00, στo 2ο Δημοτικό Μύρινας. Η είσοδος είναι, φυσικά, δωρεάν. Ελάτε με την καλή σας διάθεση και την αγάπη σας για το καλό σινεμά!


Α ν α χ ω ρ ή σ ε ι ς 

2008 | 130’| Ιαπωνία| σκηνοθεσία: Yojiro Takita

με τους: Masahiro Motoki, Ryoko Hirosue, Tsutomu Yamazaki


     Ο ήρωας Ντάιγκο Κομπαγιάσι αποτυγχάνει ως βιολοντσελίστας στο Τόκιο και αναγκάζεται να επιστρέψει, αποκαρδιωμένος και άπορος, στη γενέτειρα του. Η μόνη δουλειά που βρίσκει είναι αυτή του βοηθού σε γραφείο κηδειών. Μια κομψή παράδοση συγκρούεται με την άρνηση του περίγυρού του να αποδεχθεί την ενασχόληση αυτή. Σταδιακά, δένεται με μια τελετουργία που τον βοηθάει να ξεφύγει από το κουκούλι της ηττοπάθειάς του, να ρίξει μια γέφυρα με τα δικά του μυστικά: η μητέρα του έχει πρόσφατα πεθάνει και ο πατέρας του είχε φύγει χρόνια πριν, μαζί με τη φίλη του. Οι Αναχωρήσεις είναι ένα θαυμάσιο ταξίδι και συνάμα μια προετοιμασία ομορφιάς και ακρίβειας, μια τελετουργία αναγκαία για την ωρίμανση του ατελούς πρωταγωνιστή. Ορφανός και απαράσκευος, βρίσκει το έρμα του στην επαφή του με τους νεκρούς λίγο πριν από την τελευταία τους συνάντηση με τους συγγενείς τους. Σιγά σιγά, ακολουθώντας τους πένθιμους ρυθμούς που αρμόζουν στο θέμα, στην ηρεμία και στην καταβύθιση σε ένα καταχωνιασμένο παρελθόν, γεφυρώνει το συναισθηματικό του χάσμα, αποσαφηνίζει τη σημασία της οικογένειας και τις δικές του προτεραιότητες κι επιτέλους ξυπνάει.

O δραματουργικός πλούτος ξεχειλίζει, παραδίδοντας μας ένα συμβολικό, ταπεινό μάθημα ζωής. Η διαχείριση του θανάτου και ό,τι η νέα εργασία σηματοδοτεί για τον ήρωα, περνούν μέσα από τους τραυματικούς ανοικτούς λογαριασμούς που άπτονται ζητημάτων απώλειας και ματαίωσης. Μέσα από την ευαίσθητη ματιά του Yojiro Takita και υπό τους μελωδικούς ήχους του Joe Hisaishi, οι «Αναχωρήσεις» αποδεικνύονται μία βαθύτατα συναισθηματική και απρόσμενα αισιόδοξη ταινία, που προσεγγίζει το ζήτημα του θανάτου μέσα από ένα πρωτότυπο μείγμα ρεαλισμού και συμβολισμού. Η ταινία απέσπασε το Όσκαρ Ξενόγλωσσης ταινίας του 2008.

Το τρέιλερ της ταινίας:   https://youtu.be/syFfbS9vOhs 

Η σελίδα της Λέσχης στο facebook: https://www.facebook.com/Cinephilimnos/ 

(Κάντε like στη σελίδα μας ώστε να ενημερώνεστε έγκαιρα για τα νέα, τις δράσεις και τις προβολές της Λέσχης)