Τετάρτη 8 Απριλίου 2020
Τρίτη 7 Απριλίου 2020
Δελτίο τύπου για τη συμμετοχή της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου στην Πανελλαδική μέρα δράσης για την Υγεία.
Με τη συμμετοχή εκπροσώπου της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου πραγματοποιήθηκε συμβολική κινητοποίηση στο Νοσοκομείο της Λήμνου από σωματεία του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα του νησιού. Ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της ΟΕΝΓΕ ενώνουμε τη φωνή μας με τους υγειονομικούς όλης της χώρας και διεκδικούμε μαζί τους:
Μαζικές προσλήψεις μόνιμων γιατρών, νοσηλευτών και λοιπών υγειονομικών σε όλη τη χώρα και στο Νοσοκομείο Λήμνου, το ιατρείο Μύρινας του ΠΕΔΥ (πρώην ΙΚΑ), το πολυϊατρείο Μούδρου.
Πλήρη επίταξη άνευ όρων κλινών, κλινικών, κρεβατιών ΜΕΘ, εξοπλισμού εργαστηρίων και του προσωπικού του ιδιωτικού τομέα περίθαλψης και ένταξή του στο κρατικό σχέδιο για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Να δημιουργηθούν και να λειτουργήσουν κλίνες ΜΕΘ και ΜΑΦ και στο νοσοκομείο Λήμνου. Προμήθεια του νοσοκομείου με αναπνευστήρες για την άμεση αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών.
ΜΑΠ – Μέσα Ατομικής Προστασίας για όλους τους υγειονομικούς.
Να ανακοινωθεί ΑΜΕΣΑ η μειωμένη ύλη των μαθημάτων για τις πανελλαδικές εξετάσεις .
Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη στάση του Υπουργείου Παιδείας που εδώ και 20 μέρες, μέσα από διφορούμενες δηλώσεις και διαρροές έχει δημιουργήσει ένα κλίμα αβεβαιότητας, άγχους και πανικού στους μαθητές της Γ΄ Λυκείου και στις οικογένειές τους.
Απαιτούμε τώρα το Υπουργείο Παιδείας να μειώσει και να ορίσει την ύλη σε κάθε μάθημα με βάση το πόσο έχει προχωρήσει η δια ζώσης διδασκαλία στα δημόσια σχολεία. Να ληφθεί σοβαρά υπόψη ότι σε πολλά σχολεία, κυρίως της περιφέρειας, που τα μαθήματα της Γ’ Λυκείου τα διδάσκουν συνάδελφοι αναπληρωτές, άργησαν και να ξεκινήσουν. Είναι το ελάχιστο που μπορεί να κάνει το Υπουργείο για να ανακουφίσει τους μαθητές και τις οικογένειες τους από το άγχος των Πανελλαδικών εξετάσεων.
Να εξασφαλιστούν τώρα όλα τα απαραίτητα μέσα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς ώστε να συμμετέχουν ισότιμα όλα τα παιδιά στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet και εξασφάλιση Η/Υ ή tablet για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν. Για να μην αποκλειστούν ακόμα περισσότεροι μαθητές, που δεν έχουν την απαραίτητη οικονομική δυνατότητα, από την ισότιμη συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις.
Να πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε με το που ανοίξουν τα σχολεία να ενισχυθούν οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου με όλους τους τρόπους (π.χ. ενισχυτική και πρόσθετη διδακτική στήριξη κλπ) ώστε να μπορέσουν να δώσουν εξετάσεις σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
Να μην δοθούν φέτος ενδοσχολικές, προαγωγικές εξετάσεις στις υπόλοιπες τάξεις λόγω των συνθηκών. Να γίνεται η προαγωγή των μαθητών μας με τους βαθμούς τριμήνων/τετραμήνων.
Να αποκλείσει με καθαρό τρόπο το ενδεχόμενο μεταφοράς των Πανελλαδικών εξετάσεων το Σεπτέμβρη.
Μένουμε όρθιοι, δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα!
Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
Αλληλεγγύη στους συναδέλφους απεργούς στην Ιόνιο Σχολή.
Η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστράτιου χαιρετίζει την απεργία σε έναν δύσκολο εργασιακό χώρο, αυτόν της ιδιωτικής εκπαίδευσης όπου το ζήτημα των καθυστερημένων επί μήνες πληρωμών δεν αφορά μόνο την παρούσα κατάσταση, αλλά τείνει να γίνει κανόνας στα ιδιωτικά σχολεία. Ακόμα μεγαλύτερη αξία αποκτά η απεργία στις δύσκολες συνθήκες που βιώνει ο λαός και ιδιαίτερα οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί.
Το σκηνικό αυθαιρεσίας και εκμετάλλευσης της εργασίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών είναι προϊόν της ίδιας της ύπαρξης ιδιωτικής εκπαίδευσης, βέβαια. Από την άλλη, στο συγκεκριμένο πλαίσιο δεν γίνονται σεβαστά τα έστω και κουτσουρεμένα δικαιώματα των εργαζόμενων, καθώς οι σχολάρχες πατάνε πάνω στην εσκεμμένη και διαχρονική αδιαφορία των κυβερνήσεων που αφήνουν ασύδοτους τους εργοδότες να κόβουν και να ράβουν τις εργασιακές σχέσεις και τους μισθούς στα μέτρα τους.
Χαρακτηριστική είναι η προχθεσινή αυθαίρετη απόφαση πολλών σχολαρχών να υπάγουν τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς σε καθεστώς αναστολής σύμβασης, ενώ οι δάσκαλοι των παιδιών στα σχολεία αυτά, όπως και στα δημόσια, εξακολουθούν να παρέχουν εκπαιδευτικό έργο εξ αποστάσεως, στηρίζοντας ολόπλευρα τους μαθητές τους, όπως επιτάσσει το χρέος κάθε δασκάλου.
Τέλος, πρέπει να επισημανθεί ότι οι σχολάρχες πραγματικά κοροϊδεύουν τους εργαζόμενους στα μούτρα, μιλώντας για κατάρρευση των εσόδων, όταν είναι γνωστό ότι η συμφωνία για τα δίδακτρα στα σχολεία γίνεται σε ετήσια και όχι μηνιαία βάση, ενώ αρχές Μαρτίου έχει εισπραχθεί είτε το μεγαλύτερο μέρος των διδάκτρων είτε το σύνολό τους.
Η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστράτιου στηρίζει τον αγώνα των συναδέλφων στην Ιόνιο Σχολή, όπως και όλων των συναδέλφων στην ιδιωτική εκπαίδευση που αντιστέκονται στις κυβερνητικές πολιτικές και την εργοδοτική αυθαιρεσία.
7 Απρίλη Παγκόσμια Μέρα Υγείας - Στηρίζουμε τις δράσεις σε όλη την Ελλάδα.
Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου, στα πλαίσια την αλληλεγγύης και του κοινού αγώνα όλων των εργαζομένων για τα μεγάλα προβλήματα στο χώρο της Υγείας, ανταποκρίνεται στο κάλεσμα της ΟΕΝΓΕ και συμμετέχει στην ΗΜΕΡΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΔΡΑΣΗ, την Τρίτη 7 Απριλίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας. Καλούμε τους Συλλόγους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και τις ΕΛΜΕ σε όλη τη χώρα να συμμετέχουν ενεργά, από κοινού με τις Ενώσεις Νοσοκομειακών Γιατρών, τους Συλλόγους των Εργαζομένων, τα Σωματεία και τους άλλους φορείς του συνδικαλιστικού κινήματος, στις κινητοποιήσεις που θα πραγματοποιηθούν στον προαύλιο χώρο των Νοσοκομείων, στις παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Διοικήσεις, στις συνεντεύξεις τύπου.
- Διεκδικούμε μαζικές προσλήψεις μόνιμων γιατρών, νοσηλευτών και λοιπών υγειονομικών.
- Πλήρης επίταξη άνευ όρων κλινών, κλινικών, κρεβατιών ΜΕΘ, εξοπλισμού εργαστηρίων και του προσωπικού του ιδιωτικού τομέα περίθαλψης και ένταξή του στο κρατικό σχέδιο για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
- ΜΑΠ – Μέσα Ατομικής Προστασίας για όλους τους υγειονομικούς.
ΣΠΑΜΕ ΤΗ ΣΙΩΠΗ ΜΑΣ
ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΓΙΑ ΜΕΤΡΑ
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
Τρίτη 31 Μαρτίου 2020
Επιστολή διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Παιδείας.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Επιστολή διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Παιδείας
Σταματήστε τα εξ αποστάσεως … ευχολόγια και πάρτε μέτρα τώρα για τη στήριξη όλων των παιδιών και των εκπαιδευτικών!
Εκεί στο Υπουργείο Παιδείας, ακούει κανείς;
Κυρία Υπουργέ, κύριοι της κυβέρνησης,
Μας ζητήσατε, εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς, να μπούμε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να εξασφαλίσουμε για τα παιδιά μας μια θέση σε μια e-me ή e-class τάξη!
Δε μας ρωτήσατε αν έχουμε Η/Υ, αν έχουμε ίντερνετ, αν έχουμε σχετικές γνώσεις ή ακόμα και τις δυνατότητες, καθώς είμαστε όλοι κλεισμένοι μέσα στο σπίτι με τα παιδιά μας και τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας σε κίνδυνο! Φυσικά δεν περιμέναμε τέτοια «ευαισθησία», αφού με την πολιτική σας μας καταδικάσατε, δεκάδες και εκατοντάδες χιλιάδες από μας, στην ανεργία και την ανασφάλεια. Μια ακόμα εκδοχή της περιβόητης θεωρίας της “ατομικής ευθύνης”, που απαλλάσσει το κράτος από τις δικές του ευθύνες.
Παρά τις τεράστιες δυσκολίες μας, με αλληλεγγύη μεταξύ μας, άλλοι εκπαιδευτικοί καταφέραμε να δημιουργήσουμε την ηλεκτρονική μας τάξη, άλλοι το παλεύουμε κι άλλοι χρησιμοποιούμε κάθε πρόσφορο μέσο και επικοινωνούμε με τους γονείς και τους μαθητές μας, να σταθούμε δίπλα τους. Άλλωστε είχαμε ήδη αρχίσει να το κάνουμε, δεν περιμέναμε εσάς να μας το πείτε! Παράλληλα, άλλοι από μας καταφέραμε να εξασφαλίσουμε στα παιδιά μας τον πολυπόθητο κωδικό, άλλοι το παλεύουμε κι άλλοι θα θέλαμε αλλά μας λείπουν παντελώς τα μέσα. Φυσικά όλοι εμείς «παλεύουμε» στην κυριολεξία με το ηλεκτρονικό σύστημά σας, γιατί «σέρνεται», «πέφτει», μας πετάει έξω! Αλήθεια πού πήγαν τα τόσο εκατομμύρια ευρώ για το περίφημο “ψηφιακό σχολείο”, για το “νέο σχολείο”, που διαφήμιζαν εδώ και χρόνια όλες οι κυβερνήσεις και η δική σας;
Αλλά και τα παιδιά μας, έγκλειστα και νευρικά λόγω κορωνοϊού, προσπαθούν με τα ίδια απαράδεκτα μέρα να συνεχίσουν τον αγώνα για τη μόρφωση. Κάνουμε δηλαδή, όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και τα παιδιά μας, ό,τι είναι δυνατόν να συνεχίσουν να έχουν τα παιδιά μας μια έστω κι εξ αποστάσεως επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία.
Αλλά είμαστε άοπλοι! Όπως οι ηρωικοί γιατροί μας και το ηρωικό νοσηλευτικό προσωπικό στα νοσοκομείο μάχονται αλλά δεν έχουν όπλα, ούτε αρκετό προσωπικό ούτε προστατευτικό εξοπλισμό ούτε αρκετά φάρμακα και κατάλληλες υποδομές, έτσι κι εμείς συναντάμε τοίχο, αλλά όχι αυτόν της ηλεκτρονικής τάξης αλλά της δικής σας εξ αποστάσεως …επαφής με την εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Και ρωτάμε ευθέως:
- Τι κάνατε για να εξασφαλίσετε την αναγκαία αναβάθμιση στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (που έτσι κι αλλιώς είναι αρκετά παλιό), για να δεχτεί χιλιάδες φορές περισσότερους εκπαιδευτικούς και μαθητές; ΤΙΠΟΤΑ!
- Τι κάνατε για να εξασφαλίσετε τεχνολογική υποδομή στα σχολεία, ώστε να έχουν μια καλή βάση στην εκπαιδευτική διαδικασία, την επικοινωνία με εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, να υπάρχουν δηλαδή ήδη mail, λογαριασμοί, καλό ίντερνετ, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τεχνολογικά μέσα κ.λπ.; ΤΙΠΟΤΑ!
- Τι κάνατε για να εξασφαλίσετε έστω και τώρα τεχνολογικό εξοπλισμό σε κάθε σχολείο, εκπαιδευτικό και μαθητή; ΩΣ ΤΩΡΑ ΤΙΠΟΤΑ! Ή μήπως σκέφτεστε να μας τα «προσφέρουν» οι καλοί «χορηγοί» με το αζημίωτο φυσικά από σας και με τον λογαριασμό να φτάνει τελικά σε μας; ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ!
- Τι κάνετε για τα παιδιά των πολύ φτωχών λαϊκών οικογενειών, ελληνόπουλα, προσφυγόπουλα και μεταναστόπουλα, που όχι μόνο δεν έχουν κανένα μα κανένα τεχνολογικό μέσο για την όποια εξ αποστάσεως διδασκαλία, αλλά πεινάνε ή είναι άστεγες οικογένειες κ.λπ.; ΤΙΠΟΤΑ!
Τελικά, νιώθουμε ότι μας εμπαίζετε! Ως Υπουργείο Παιδείας και ως κυβέρνηση, που από το πρωί ως το βράδυ λέτε ότι παίρνετε μέτρα να μας προστατέψετε από τον κορωνοϊό, μέχρι και απαγόρευση της κυκλοφορίας επιβάλατε, τελικά σε μας και τα παιδιά μας δίνετε ψίχουλα και παράλληλα μας στοιβάζετε στα νέα εργασιακά κάτεργα, που με τους νόμους σας φτιάχνετε, μέσα ή έξω από το σπίτι, κι επιπλέον αφήνετε και τα παιδιά μας αμόρφωτα.
Τελικά, την ώρα που είστε απόλυτα συγχρονισμένοι με τα συμφέροντα των μεγάλων επιχειρήσεων και τους δίνετε δις και ασυλία για αντεργατικά μέτρα στους χώρους δουλειάς, την ίδια ώρα δείχνετε απίστευτη ασύγχρονη …επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα και όσα χρειάζονται τα παιδιά μας!
Γι’ αυτό, εμείς οι εκπαιδευτικοί μαζί με τα παιδιά μας, δε θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Ο εγκλεισμός στο σπίτι και οι μάσκες, όταν έχουμε, δε θα μας κλείσουν το στόμα! Όταν πρόκειται για τη μόρφωση των παιδιών μας θα φωνάξουμε όσο πιο δυνατά γίνεται! Με τη στάση μας θα τα διδάξουμε να παίρνουν τη ζωή τους στα χέρια τους και στις «σιωπηλές» μέρες μας αλλά και στην μετά τον κορωνοϊό εποχή!
Αν ακούει κάποιος στο Υπουργείο, επαναλαμβάνουμε ότι εδώ και τώρα εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές, απαιτούμε και διεκδικούμε πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία για όλους τους εκπαιδευτικούς και όλα τα παιδιά!
ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ:
- Να εξασφαλιστούν τώρα όλα τα απαραίτητα μέσα σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, ώστε να συμμετέχουν ισότιμα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Εξασφάλιση Η/Υ για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Τώρα να εξασφαλιστεί ένα δωρεάν tablet για κάθε μαθητή.
- Δημιουργία κεντρικής ομάδας τεχνικής υποστήριξης στο Υπουργείο Παιδείας, στελεχωμένη με όλο το αναγκαίο προσωπικό, που θα λειτουργεί μέσω διαδικτύου ή με δωρεάν τηλεφωνική γραμμή και θα στηρίζει τους εκπαιδευτικούς σε σταθερή βάση.
- Δημιουργία Κεντρικής Ψηφιακής Πλατφόρμας Διδακτικού Υλικού από το Υπουργείο, στην οποία θα έχουν πρόσβαση όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί και θα περιλαμβάνει δραστηριότητες και υλικό για όλες τις ηλικίες.
- Λειτουργία εκπαιδευτικών καναλιών, που θα προβάλλουν προγράμματα ειδικά για μαθητές όλων των ηλικιών και θα περιλαμβάνουν ταινίες, ντοκιμαντέρ, ψυχαγωγικά και εκπαιδευτικά προγράμματα, που θα σχετίζονται με τα σχολικά αντικείμενα και με τα ενδιαφέροντα των μαθητών.
- Μέσω της δημόσιας τηλεόρασης και με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, να προβάλλονται καθημερινά ειδικές ενημερωτικές εκπομπές με την παρουσία εκπαιδευτικών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, ώστε να στηριχθούν οι γονείς στη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που βιώνουν οι ίδιοι και τα παιδιά.
- Να δοθεί ξεκάθαρη οδηγία από το Υπουργείο, με βάση τα παραπάνω προβλήματα, ότι εναλλακτικά και βοηθητικά μπορούν να αξιοποιηθούν και άλλα μέσα, π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ιστοσελίδες σχολικών μονάδων κ.ά., στην προσπάθεια των συναδέλφων να στηρίξουν τους μαθητές.
- Εδώ και τώρα έκτακτη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό στην Παιδεία, ώστε όλες οι σχολικές μονάδες, όλα τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, να έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό.
Δίνουμε τη μάχη με όλα τα μέσα για τη μόρφωση των παιδιών μας και ταυτόχρονα απαιτούμε από το Υπουργείο να ικανοποιήσει εδώ και τώρα τις διεκδικήσεις μας!
Συλλογή υπογραφών στήριξης επιστολής διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
Η επιστολή διαμαρτυρίας που επισυνάπτεται διακινείται αυτή τη στιγμή πανελλαδικά από πολλές ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ και σας καλούμε να τη διαβάσετε και, αν συμφωνείτε, να τη συνυπογράψετε. Για να το υπογράψετε απλώς πατήστε στον σύνδεσμο: https://sites.
ΔΕ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΙΩΠΗΛΟΙ - ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΜΑΣ- ΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ!
Σταματήστε τα εξ αποστάσεως … ευχολόγια και πάρτε μέτρα τώρα
για τη στήριξη όλων των παιδιών και των εκπαιδευτικών!
Εκεί στο Υπουργείο Παιδείας, ακούει κανείς;
Κυρία Υπουργέ, κύριοι της κυβέρνησης,
Μας ζητήσατε, εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς, να μπούμε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να εξασφαλίσουμε για τα παιδιά μας μια θέση σε μια e-me ή e-class τάξη!
Δε μας ρωτήσατε αν έχουμε Η/Υ, αν έχουμε ίντερνετ, αν έχουμε σχετικές γνώσεις ή ακόμα και τις δυνατότητες, καθώς είμαστε όλοι κλεισμένοι μέσα στο σπίτι με τα παιδιά μας και τους παππούδες και τις γιαγιάδες μας σε κίνδυνο! Φυσικά δεν περιμέναμε τέτοια «ευαισθησία», αφού με την πολιτική σας μας καταδικάσατε, δεκάδες και εκατοντάδες χιλιάδες από μας, στην ανεργία και την ανασφάλεια. Μια ακόμα εκδοχή της περιβόητης θεωρίας της “ατομικής ευθύνης”, που απαλλάσσει το κράτος από τις δικές του ευθύνες.
Παρά τις τεράστιες δυσκολίες μας, με αλληλεγγύη μεταξύ μας, άλλοι εκπαιδευτικοί καταφέραμε να δημιουργήσουμε την ηλεκτρονική μας τάξη, άλλοι το παλεύουμε κι άλλοι χρησιμοποιούμε κάθε πρόσφορο μέσο και επικοινωνούμε με τους γονείς και τους μαθητές μας, να σταθούμε δίπλα τους. Άλλωστε είχαμε ήδη αρχίσει να το κάνουμε, δεν περιμέναμε εσάς να μας το πείτε! Παράλληλα, άλλοι από μας καταφέραμε να εξασφαλίσουμε στα παιδιά μας τον πολυπόθητο κωδικό, άλλοι το παλεύουμε κι άλλοι θα θέλαμε αλλά μας λείπουν παντελώς τα μέσα. Φυσικά όλοι εμείς «παλεύουμε» στην κυριολεξία με το ηλεκτρονικό σύστημά σας, γιατί «σέρνεται», «πέφτει», μας πετάει έξω! Αλήθεια πού πήγαν τα τόσο εκατομμύρια ευρώ για το περίφημο “ψηφιακό σχολείο”, για το “νέο σχολείο”, που διαφήμιζαν εδώ και χρόνια όλες οι κυβερνήσεις και η δική σας;
Αλλά και τα παιδιά μας, έγκλειστα και νευρικά λόγω κορωνοϊού, προσπαθούν με τα ίδια απαράδεκτα μέρα να συνεχίσουν τον αγώνα για τη μόρφωση. Κάνουμε δηλαδή, όλοι εμείς οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και τα παιδιά μας, ό,τι είναι δυνατόν να συνεχίσουν να έχουν τα παιδιά μας μια έστω κι εξ αποστάσεως επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία.
Αλλά είμαστε άοπλοι! Όπως οι ηρωικοί γιατροί μας και το ηρωικό νοσηλευτικό προσωπικό στα νοσοκομείο μάχονται αλλά δεν έχουν όπλα, ούτε αρκετό προσωπικό ούτε προστατευτικό εξοπλισμό ούτε αρκετά φάρμακα και κατάλληλες υποδομές, έτσι κι εμείς συναντάμε τοίχο, αλλά όχι αυτόν της ηλεκτρονικής τάξης αλλά της δικής σας εξ αποστάσεως …επαφής με την εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Και ρωτάμε ευθέως:
- Τι κάνατε για να εξασφαλίσετε την αναγκαία αναβάθμιση στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (που έτσι κι αλλιώς είναι αρκετά παλιό), για να δεχτεί χιλιάδες φορές περισσότερους εκπαιδευτικούς και μαθητές; ΤΙΠΟΤΑ!
- Τι κάνατε για να εξασφαλίσετε τεχνολογική υποδομή στα σχολεία, ώστε να έχουν μια καλή βάση στην εκπαιδευτική διαδικασία, την επικοινωνία με εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, να υπάρχουν δηλαδή ήδη mail, λογαριασμοί, καλό ίντερνετ, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τεχνολογικά μέσα κ.λπ.; ΤΙΠΟΤΑ!
- Τι κάνατε για να εξασφαλίσετε έστω και τώρα τεχνολογικό εξοπλισμό σε κάθε σχολείο, εκπαιδευτικό και μαθητή; ΩΣ ΤΩΡΑ ΤΙΠΟΤΑ! Ή μήπως σκέφτεστε να μας τα «προσφέρουν» οι καλοί «χορηγοί» με το αζημίωτο φυσικά από σας και με τον λογαριασμό να φτάνει τελικά σε μας; ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ!
- Τι κάνετε για τα παιδιά των πολύ φτωχών λαϊκών οικογενειών, ελληνόπουλα, προσφυγόπουλα και μεταναστόπουλα, που όχι μόνο δεν έχουν κανένα μα κανένα τεχνολογικό μέσο για την όποια εξ αποστάσεως διδασκαλία, αλλά πεινάνε ή είναι άστεγες οικογένειες κ.λπ.; ΤΙΠΟΤΑ!
Τελικά, νιώθουμε ότι μας εμπαίζετε! Ως Υπουργείο Παιδείας και ως κυβέρνηση, που από το πρωί ως το βράδυ λέτε ότι παίρνετε μέτρα να μας προστατέψετε από τον κορωνοϊό, μέχρι και απαγόρευση της κυκλοφορίας επιβάλατε, τελικά σε μας και τα παιδιά μας δίνετε ψίχουλα και παράλληλα μας στοιβάζετε στα νέα εργασιακά κάτεργα, που με τους νόμους σας φτιάχνετε, μέσα ή έξω από το σπίτι, κι επιπλέον αφήνετε και τα παιδιά μας αμόρφωτα.
Τελικά, την ώρα που είστε απόλυτα συγχρονισμένοι με τα συμφέροντα των μεγάλων επιχειρήσεων και τους δίνετε δις και ασυλία για αντεργατικά μέτρα στους χώρους δουλειάς, την ίδια ώρα δείχνετε απίστευτη ασύγχρονη …επαφή με την εκπαιδευτική πραγματικότητα και όσα χρειάζονται τα παιδιά μας!
Γι’ αυτό, εμείς οι εκπαιδευτικοί μαζί με τα παιδιά μας, δε θα κάτσουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Ο εγκλεισμός στο σπίτι και οι μάσκες, όταν έχουμε, δε θα μας κλείσουν το στόμα! Όταν πρόκειται για τη μόρφωση των παιδιών μας θα φωνάξουμε όσο πιο δυνατά γίνεται! Με τη στάση μας θα τα διδάξουμε να παίρνουν τη ζωή τους στα χέρια τους και στις «σιωπηλές» μέρες μας αλλά και στην μετά τον κορωνοϊό εποχή!
Αν ακούει κάποιος στο Υπουργείο, επαναλαμβάνουμε ότι εδώ και τώρα εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές, απαιτούμε και διεκδικούμε πρόσβαση στην εκπαιδευτική διαδικασία για όλους τους εκπαιδευτικούς και όλα τα παιδιά!
ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ:
- Να εξασφαλιστούν τώρα όλα τα απαραίτητα μέσα σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς, ώστε να συμμετέχουν ισότιμα στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Δωρεάν σύνδεση γρήγορου internet για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Εξασφάλιση Η/Υ για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Τώρα να εξασφαλιστεί ένα δωρεάν tablet για κάθε μαθητή.
- Δημιουργία κεντρικής ομάδας τεχνικής υποστήριξης στο Υπουργείο Παιδείας, στελεχωμένη με όλο το αναγκαίο προσωπικό, που θα λειτουργεί μέσω διαδικτύου ή με δωρεάν τηλεφωνική γραμμή και θα στηρίζει τους εκπαιδευτικούς σε σταθερή βάση.
- Δημιουργία Κεντρικής Ψηφιακής Πλατφόρμας Διδακτικού Υλικού από το Υπουργείο, στην οποία θα έχουν πρόσβαση όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί και θα περιλαμβάνει δραστηριότητες και υλικό για όλες τις ηλικίες.
- Λειτουργία εκπαιδευτικών καναλιών, που θα προβάλλουν προγράμματα ειδικά για μαθητές όλων των ηλικιών και θα περιλαμβάνουν ταινίες, ντοκιμαντέρ, ψυχαγωγικά και εκπαιδευτικά προγράμματα, που θα σχετίζονται με τα σχολικά αντικείμενα και με τα ενδιαφέροντα των μαθητών.
- Μέσω της δημόσιας τηλεόρασης και με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, να προβάλλονται καθημερινά ειδικές ενημερωτικές εκπομπές με την παρουσία εκπαιδευτικών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών, ώστε να στηριχθούν οι γονείς στη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που βιώνουν οι ίδιοι και τα παιδιά.
- Να δοθεί ξεκάθαρη οδηγία από το Υπουργείο, με βάση τα παραπάνω προβλήματα, ότι εναλλακτικά και βοηθητικά μπορούν να αξιοποιηθούν και άλλα μέσα, π.χ. ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ιστοσελίδες σχολικών μονάδων κ.ά., στην προσπάθεια των συναδέλφων να στηρίξουν τους μαθητές.
- Εδώ και τώρα έκτακτη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό στην Παιδεία, ώστε όλες οι σχολικές μονάδες, όλα τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές, να έχουν τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό.
Δίνουμε τη μάχη με όλα τα μέσα για τη μόρφωση των παιδιών μας
και ταυτόχρονα απαιτούμε από το Υπουργείο να ικανοποιήσει
εδώ και τώρα τις διεκδικήσεις μας!
Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020
Καταγγελία - Να σταματήσουν οι πιέσεις και οι αυθαιρεσίες.
Το Υπουργείο Παιδείας και οι υπηρεσίες του να ικανοποιήσουν τις διεκδικήσεις των Συλλόγων και των ΕΛΜΕ.
Να σταματήσουν τις πιέσεις και τις αυθαιρεσίες!
Χιλιάδες συνάδελφοι σε όλη την Ελλάδα, επί ατελείωτες ώρες μπροστά σε έναν υπολογιστή προσπαθούμε να μείνουμε δίπλα στους μαθητές μας, να τους στηρίξουμε ψυχολογικά, παιδαγωγικά σε αυτές τις δύσκολες ώρες. Δοκιμάζονται κάθε μέρα η υπομονή μας, η ευρηματικότητα μας ώστε με κάθε μέσο να πετύχουμε αυτή την επαφή (email, τηλέφωνα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.α.), αφού η λειτουργία της πλατφόρμας του Υπουργείου Παιδείας έχει γίνει ανέκδοτο στα χείλη των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Ιδιαίτερο βάρος έχουν σηκώσει οι συνάδελφοι της πληροφορικής που πολλές φορές σηκώνουν στην πλάτη τους την τεχνική υποστήριξη 3-4 σχολείων, αφού το Υπουργείο δεν έχει υλοποιήσει ακόμα το αίτημα για κεντρική ομάδα υποστήριξης.
Αυτή μας η στάση σε συνδυασμό με τις πολύ συγκεκριμένες καταγγελίες για τις ελλείψεις και τις αστοχίες στην απαραίτητη υποδομή για την εξ αποστάσεως διδασκαλία από το Υπουργείο Παιδείας αλλά και οι συγκεκριμένες προτάσεις για να λυθούν τα προβλήματα από δεκάδες σωματεία σε όλη την Ελλάδα, ανέστρεψαν τελείως το κλίμα. Η αήθης επίθεση από διάφορα παπαγαλάκια (Τέλογλου, Χασαπόπουλος, Βερύκιος) ότι οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες, πρέπει να περικοπεί ο μισθός τους, ενώ το Υπουργείο Παιδείας τα έχει σχεδιάσει όλα καλά, έχει τσαλακωθεί στην πράξη. Η δήλωση της Υπουργού Παιδείας «Οι εκπαιδευτικοί υπερβάλλουν εαυτούς και καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες σε όλη αυτή τη διαδικασία και τους οφείλουμε ένα τεράστιο ευχαριστώ και μπράβο» δεν αναιρεί την ευθύνη του Υπουργείου, είναι κενό γράμμα στο μέτρο που δε λαμβάνει άμεσα τα απαραίτητα μέτρα στήριξης της προσπάθειάς μας. Το Υπουργείο οφείλει να ικανοποιήσει τα αιτήματα των σωματείων, να λύσει δηλαδή άμεσα όλα τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί και όχι να σαμποτάρει και να υπονομεύει την προσπάθεια των συναδέλφων.
Επιπλέον, η πίεση που ασκείται τις τελευταίες μέρες από τη Διοίκηση, προφανώς με κατεύθυνση του Υπουργείου, να φτιαχτεί συγκεκριμένο πρόγραμμα στα σχολεία για την ασύγχρονη εκπαίδευση δείχνει ότι δεν έχει καμία επαφή με την πραγματικότητα. Οι συνάδελφοι προσπαθούν οικειοθελώς από το ξημέρωμα μέχρι αργά τη νύχτα να καταφέρουν να τροφοδοτήσουν με υλικό τους μαθητές, μέσω της πλατφόρμας και επειδή κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατο, καταφεύγουν στη λύση του email. Είναι κατανοητό ότι ο χρονικός περιορισμός αυτής της διαδικασίας για κάθε μάθημα στα πλαίσια ενός ωρολογίου προγράμματος, θα τινάξει την κάθε προσπάθεια συναδέλφου στον αέρα. Άλλωστε οποιοσδήποτε έχει στοιχειώδη επαφή με το αντικείμενο, γνωρίζει ότι αυτή η πρακτική δε συνάδει με τη φύση της ασύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας.
Όσον αφορά τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, προφανώς πρέπει να υπάρχει συνεννόηση σε ένα καλό κλίμα μεταξύ των συναδέλφων, ώστε να μη συμπέσουν οι ώρες διδασκαλίας, κάτι που ούτως ή άλλως συμβαίνει ήδη σε πολλά σχολεία που έχουν ξεκινήσει τη σύγχρονη στη Γ΄ Λυκείου.
Στις παραπάνω δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί με ευθύνη του Υπουργείου, έρχονται να προστεθούν, οι εκτός τόπου και χρόνου, απαιτήσεις π.χ. στις 17:00 του Σαββάτου (!) να μαζευτούν στοιχεία ως το βράδυ. Και την ίδια στιγμή οι Διευθυντές των Σχολείων να μη μπορούν να μπουν καν στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Τέτοιες καταγγελίες φτάνουν από πολλές περιοχές της χώρας! Το Υπουργείο ζητάει στοιχεία για το πόσοι συνάδελφοι συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως αποκλειστικά με βάση την εγγραφή στο ΠΣΔ ενώ την ίδια στιγμή πολλοί συνάδελφοι αξιοποιώντας αλλά μέσα ήδη είναι σε επαφή με τους μαθητές τους! Προφορικά το Υπουργείο βεβαιώνει ότι οι συνάδελφοι μπορούν αξιοποιούν κάθε πρόσφορο μέσο αλλά με τα στοιχεία που ζητά αναιρεί αυτή την κατεύθυνση. Ηθελημένα δημιουργείται σε Διευθυντές των σχολικών μονάδων και σε συναδέλφους σύγχυση και αδικαιολόγητη πίεση.
Το Υπουργείο επιδιώκει να φορτώσει όλα τα προβλήματα στους εκπαιδευτικούς!
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
όπως επισημάναμε από την πρώτη στιγμή ότι δεν πρόκειται να ανεχθούμε ακόμα και τη σκέψη να μονιμοποιηθούν αυτές οι έκτακτες συνθήκες και να υποκατασταθεί όπως-όπως η διά ζώσης διδασκαλία από την εξ αποστάσεως, ώστε να περιορίσει τις ανάγκες σε αναπληρωτές το Υπουργείο Παιδείας, έτσι δε θα ανεχθούμε και οποιαδήποτε αυθαιρεσία από τη διοίκηση. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να είναι σε εγρήγορση και φαινόμενα αυταρχισμού, υποχρεωτικότητας, ελέγχου-αξιολόγησης να καταγγέλλονται άμεσα για να γίνονται παρεμβάσεις επί τόπου.
Μένουμε όρθιοι, δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα. Το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει τις ευθύνες του!
Σάββατο 28 Μαρτίου 2020
Προτάσεις δωρεάν ψυχαγωγίας και ενημέρωσης για μικρούς και μεγάλους από την ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
το ΔΣ της ΕΛΜΕ συγκέντρωσε και σας προτείνει μια εκτεταμένη λίστα με προτάσεις ψυχαγωγίας και ενημέρωσης για μικρούς και μεγάλους, για τις δύσκολες μέρες του εγκλεισμού που βιώνουμε. Η λίστα θα εμπλουτίζεται σταδιακά και μπορείτε να κάνετε κι εσείς τις προτάσεις σας απαντώντας σε αυτό το mail. Oι προτάσεις θα δημοσιεύονται και στην ιστοσελίδα και στο facebooκ της ΕΛΜΕ.
Επίσης, θα θέλαμε να επαναλάβουμε ότι όλα τα μέλη του ΔΣ της ΕΛΜΕ παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιοδήποτε πρόβλημα σας απασχολεί ή για οποιαδήποτε βοήθεια μπορεί να χρειαστείτε, ειδικά αυτές τις δύσκολες μέρες. Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε μαζί μας είτε μέσω mail είτε και τηλεφωνικά.
Εκ του ΔΣ της ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου
Κινηματογράφος
- H ΕΡΤ δίνει τη δυνατότητα σε όλους να παρακολουθούν ελεύθερα και δωρεάν μέσω της ιστοσελίδας της μια σειρά ταινιών που σταδιακά θα ανανεώνονται. Ήδη περιλαμβάνονται σημαντικές ταινίες όπως: "Ι Daniel Blake", "The Tale", "Still Alice" και άλλες. Απολαύστε τες εδώ: https://webtv.ert.gr/shows/to-sinema-sto-spiti-sas/
- Η νέα τηλεοπτική πλατφόρμα Cinobo που διανέμει κινηματογραφικές ταινίες ποιότητας και μια πολύ μεγάλη συλλογή ανεξάρτητου, arthouse, πολυβραβευμένου, ελληνικού και ξένου περιεχομένου, προσφέρει σε όποιον το επιθυμεί μια δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών. Θυμηθείτε να διακόψετε μετά το πέρας αυτής της περιόδου, εάν δεν επιθυμείτε να χρεώνεστε για την υπηρεσία. www.cinobo.com
- Η περίοπτη πλατφόρμα MUBI προσφέρει τρεις μήνες συνδρομή με αντίτιμο ένα ευρώ. Μετά το τρίμηνο ισχύουν οι κανονικές χρεώσεις, οπότε αν δε σας ενδιαφέρει θυμηθείτε να διακόψετε τη σνδρομή. www.mubi.com
- Eλεύθερα διατίθεται στο youtube η ταινία του Σωτήρη Τσαφούλια «Έτερος Εγώ». Μια πολύ προσεγμένη και αξιόλογη ταινία, ένα καλογυρισμένο ελληνικό αστυνομικό θρίλερ που συνδυάζει την έννοια της φιλίας με τον Πυθαγόρα και τα Μαθηματικά. https://www.youtube.com/watch?v=y3zho2aV2bs
Θέατρο
Πολλές θεατρικές παραγωγές, επαγγελματικές και ερασιτεχνικές, προσφέρονται από τους δημιουργούς τους ελεύθερα στο διαδίκτυο σε μια προσπάθεια υποστήριξης του κοινού αυτές τις μέρες του εγκλεισμού. Ενδεικτικά ορισμένες που επιλέξαμε και σας προτείνουμε:
- 🎭 "Το Γάλα" του Β. Κατσικονούρη. Μια συγκλονιστική ιστορία, ένα από τα σπουδαιότερα νεοελληνικά έργα των τελευταίων χρόνων. Δείτε το εδώ: https://youtu.be/GnrjzH3_ZJo
- 🎭 "Πέρσες" του Αισχύλου (παράσταση του μοναδικού Λεύτερη Βογιατζή που είχε παρουσιαστεί στην Επίδαυρο, στις 6 Αυγούστου του 1999). Το σπουδαιότερο αντιπολεμικό έργο του Αισχύλου, η παλαιότερη σωζόμενη τραγωδία. Δείτε την εδώ: https://youtu.be/vSwaMHWpeMc
- 🎭 To Θέατρο Πορεία θα διαθέτει κάθε μέρα και για δέκα μέρες, ελεύθερα μέσω της ιστοσελίδας του, μια διαφορετική θεατρική παράσταση, ξεκινώντας από 24/3 με την "Μεγάλη Χίμαιρα". Απολαύστε τες εδώ: https://poreiatheatre.com/plays/h-megalh-ximaira/
- 🎭 “2” του Δημήτρη Παπαϊωάννου. Το 2006 ο Δ. Παπαϊωάννου παρουσίασε στο «Παλλάς» το «2», πρώτη του δουλειά μετά τη διοργάνωση της τελετής έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων. Το «2», ένα έργο 90 λεπτών με 22 άντρες χορευτές/ερμηνευτές σε μουσική από τον Κ.Βήτα αποτελεί μια κατάδυση στον βαθύτερο κόσμο των ανδρών. Παρουσιάστηκε σε 73 παραστάσεις και έκοψε 100.000 εισιτήρια. Την παράσταση μπορείτε να δείτε τώρα online και δωρεάν εδώ: https://vimeo.com/76409048
- 🎭 Η ιστοσελίδα Popaganda επιλέγει και προτείνει 10 παραγωγές του Εθνικού Θεάτρου που διατίθενται ελεύθερα μέσω της ιστοσελίδα του. Δείτε και επιλέξτε εδώ: https://popaganda.gr/art/ethniko-theatro
- 🎭 «Ο Ματωμένος Γάμος» του Φ.Γ.Λόρκα από το Θέατρο της Δευτέρας στην ΕΡΤ1 στη μετάφραση του Νικου Γκάτσου και μουσική του Μάνου Χατζιδάκι https://youtu.be/6oYQeZXZyIs
- 🎭 Ο Μ.Ε.Α.Σ Λήμνος και η θεατρική του πτέρυγα ανεβάζουν στο κανάλι του Συλλόγου στο youtube θεατρικές παραστάσεις από τη μακρόχρονη πορεία του Συλλόγου. Μπείτε εδώ: https://www.youtube.com/user/measlemnos και επιλέξτε παράσταση.
- 🎭 Οι Θεατρικές Ομάδες μέλη της Ομοσπονδίας Θεατρικών Θιάσων Αιγαίου ανεβάζουν παραστάσεις τους ελεύθερα στο youtube και τις κοινοποιούν στη σελίδα της Ομοσπονδίας στο facebook (https://www.facebook.com/groups/103989579670299/) όπου και μπορείτε να τις βρείτε συγκεντρωμένες.
Ενδεικτικά αναφέρουμε:
«Η Επίσκεψη της Γηραιάς Κυρίας» του Φ. Ντύρενματ από τη Θεατρική Ομάδα Σάμου
https://youtu.be/3g0EEEAxCwA
«Αmazing Thailand» του Λένου Χρηστίδη, Θεατρική Ομάδα «Νηρέας» Νάουσας Πάρου https://youtu.be/qUYTH8dABd0
"Κόκκινα φανάρια" του Αλέκου Γαλανού - Θεατρικός Πολιτιστικός Όμιλος Σύρου "ΑΠΟΛΛΩΝ" https://youtu.be/85UUO81PF1M
«Άντε Πάλιιι!!! Άλλο ένα...Ρωμαίος και Ιουλιέτα» από τη Θεατρική Ομάδα Μυτιλήνης «Οι Άστεγοι» https://youtu.be/Pm40BuLhf4s
Ντοκιμαντέρ – Ενημέρωση
- H Cosmote TV παρέχει δωρεάν το πρόγραμμα του COSMOTE HISTORY HD, με πρωτότυπες σειρές με θέμα την ελληνική ιστορία και πολιτισμό, αλλά και εκπομπές με εκπαιδευτικό περιεχόμενο για παιδιά και νέους. Παρακολουθείστε εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=9FC3OUc_G74
Για τους μικρούς μας φίλους
Για μικρά παιδιά
- Ο Πρίγκιπας και η Μαγεμένη Βασιλοπούλα https://youtu.be/NnqMkxW9N90
- Ο Μικρός Νικόλας – Είμαι άρρωστος https://youtu.be/XY7FGRHx7uw
- Ο Μικρός Νικόλας - Φεύγω από το σπίτι https://youtu.be/s3Utk3UEhV4
- Το Δέντρο που Έδινε https://youtu.be/UmZulvbllPU
- Ευγένιος Τριβιζάς «Ένα δέντρο μια φορά» https://youtu.be/Voz9S4xb0xM
- Το Κάλεσμα Της Άγριας Φύσης https://youtu.be/ENiOMd3UoKY
- Χανς Κρίστιαν Άντερσεν - Το Ασχημόπαπο https://youtu.be/2GoPABVSzrM
- O Γαργαληστής (του Δ. Μπασλάμ) μέρος 1: https://youtu.be/fJGz1TCwem8
μέρος 2: https://youtu.be/5RO9UmyTd6I
μέρος 3: https://youtu.be/vitK0jMA7aY
μέρος 4: https://youtu.be/BIWbBWCMR64
Για μεγαλύτερα παιδιά
- Βραβευμένες και επιλεγμένες ταινίες μικρού μήκους για παιδιά προτείνει η ιστοσελίδα elculture.gr εδώ: https://www.elculture.gr/blog/article/animated-short-films-gia-mikrous-filous/ και εδώ: https://www.elculture.gr/blog/article/animated-short-films-vol2/
- Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου για Παιδιά και Νέους της Ολυμπίας, μέσω της ιστοσελίδας του στο facebook εξασφαλίζει και προβάλλει ποιοτικές ταινίες για παιδιά, νέους και όλη την οικογένεια. Μπείτε στη σελίδα και ενημερωθείτε για το πρόγραμμα προβολών: https://www.facebook.com/olympiafestival/ Απόψε 28/3 στις 18:00 θα προβληθεί η Ολλανδική ταινία «Το Αγόρι με την Καλιακούδα», διάρκειας 90’. Ενώ αύριο Κυριακή 29/3 στις 11 το πρωί και στις 6 το απόγευμα θα προβληθεί η σπουδαία ταινία του Δήμου Αβδελιώδη «Το Δέντρο που Πληγώναμε». (Οι προβολές σε αυτή τη σελίδα είναι σύγχρονες γι’ αυτό αν θέλετε να παρακολουθείτε τις ταινίες πρέπει να μπαίνετε στη σελίδα στις ώρες προβολής. Δεν υπάρχει δυνατότητα ασύγχρονης προβολής)
- 🎭 "Ελίζα" της Ξ. Καλογεροπούλου, από το Θέατρο "Μικρή Πόρτα". Σκηνοθεσία: Σταμάτης Φασουλής, Τηλεοπτική Σκηνοθεσία για την ΕΡΤ1: Στέλιος Ράλλης. Ένα πολύ όμορφο έργο της Ξ. Καλογεροπούλου σε μια απολαυστική παράσταση που απευθύνεται στα παιδιά, αλλά αρέσει πάρα πολύ και στους μεγάλους!
Δείτε το εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=fMAB6DqNqOs
- 🎭 12 θεατρικές παραστάσεις για παιδιά από το Εθνικό Θέατρο εδώ: http://www.nt-achive.gr/theaters.aspx?company=10&fbclid=IwAR2ehs5gph14v6tZLcLaQMT5fnMNtmmaKBjuBdwA3lGokMn4eX6iGcWnux8