Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

Απάντηση ΙΤΥΕ Διόφανατος σε σχέση με το αίτημα της ΕΛΜΕ για πραγματοποίηση των εξετάσεων πιστοποίησης για το Β1 επίπεδο στη Λήμνο ή εξ αποστάσεως.

Σας προωθούμε την απάντηση που μας έστειλε το ΙΤΥΕ Διόφαντος σε σχέση με το αίτημα της ΕΛΜΕ, με αριθμ. πρωτ. 68/4-10-2021, για πραγματοποίηση των εξετάσεων πιστοποίησης για το Β1 επίπεδο στη Λήμνο ή  εξ αποστάσεως.
Το Δ.Σ. 






Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2021

Για την απόφαση του δικαστηρίου που έβγαλε παράνομη και καταχρηστική την αποχή της ΑΔΕΔΥ από την "αξιολόγηση".

Παράνομη και καταχρηστική η απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της  «εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης» στην Εκπαίδευση που κήρυξε ΟΜΟΦΩΝΑ ΤΟ Γ.Σ.  της ΑΔΕΔΥ!!


ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ – ΠΙΟ ΜΑΖΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ!! ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΙ!!

Με μπαράζ αγωγών και προσφυγών και δικαστικών αποφάσεων fast track, η κυβέρνηση της Ν.Δ και το Υπουργείο Παιδείας επιχειρούν να «σκουπίσουν το δρόμο» μπροστά στην εκδίκαση της έφεσης για την απεργία - αποχή της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ, που εκδικάζεται τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου στις 12:00 στο Εφετείο Αθηνών. 

Με απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών, που είχε προαγγελθεί νωρίς το πρωί από το ίδιο το Υπουργείο Παιδείας, η «ανεξάρτητη» δικαιοσύνη έβγαλε «παράνομη και καταχρηστική» την απεργία - αποχή της ΑΔΕΔΥ. Δε φρόντισαν να κρατήσουν  ούτε καν τα προσχήματα! Είναι χαρακτηριστικό ότι το εξώδικο στάλθηκε στις 11:00 και στις 12.30 εκδικαζόταν! Αίσχος!

Η απεργία – αποχή της ΑΔΕΔΥ κρίνεται εκτός από παράνομη, με βάση τις απαράδεκτες διατάξεις του εκτρωματικού νόμου Χατζηδάκη, και καταχρηστική. Χαρακτηρίζεται ως «πολιτική απεργία» που στρέφεται ενάντια στην εφαρμογή ψηφισμένων νόμων του κράτους(!). Σε μια προσπάθεια, μάλιστα, να εξοντωθούν οικονομικά τα συνδικάτα επιβάλλεται ποινή 3.000€ (στο συνδικάτο – όχι ατομικά) κάθε φορά που θα κηρύττουνε απεργία - αποχή. Είναι ξεκάθαρο ότι θέλουν να βάλουν τα σωματεία στον γύψο για να προωθούν ανενόχλητοι την αντιλαϊκή πολιτική. 

Είναι πολύ μακριά νυχτωμένοι! Τους ξεκαθαρίζουμε:

Όσες φορές και να βγάλουν την απεργία-αποχή παράνομη, το δίκιο θα είναι με το μέρος αυτών που αγωνίζονται για μόρφωση, δουλειά και ζωή με αξιοπρέπεια, για ένα σχολείο που θα χωράει όλα τα παιδιά, για πραγματικά δωρεάν και δημόσια παιδεία για όλο τον λαό. Το δίκιο θα είναι με το μέρος αυτών που εναντιώνονται στη μόρφωση που πωλείται σαν εμπόρευμα. 

Ο αυταρχικός κατήφορος της κυβέρνησης και της Υπουργού Παιδείας αποκαλύπτουν τον φόβο τους απέναντι στο δίκαιο αγώνα που δίνουν οι εκπαιδευτικοί, συσπειρωμένοι στα σωματεία τους. Η απεργία της Δευτέρας μπορεί να μετατρέψει αυτόν τον φόβο σε πραγματικό εφιάλτη. 

Η Δευτέρα, 11 Οκτώβρη, θα είναι μέρα τιμής για τον κλάδο, για κάθε εκπαιδευτικό που επιβεβαιώνει το ρόλο του, ότι «ο δάσκαλος δεν είναι μόνο γράμματα, είναι περισσότερο από όλα ο ίδιος παράδειγμα αγωνιστικό και αποφασιστικό με τη δράση του, με το βίο και την πολιτεία του για τους μαθητές του» (Ρ. Ιμβριώτη).

Ας γνωρίζει καλά το ΥΠΑΙΘ, ότι με τους αγώνες μας δε θα ξεμπερδέψει με μια δικαστική απόφαση. Κι άλλες φορές οι δικαστικές αποφάσεις και ο κυβερνητικός αυταρχισμός έγιναν κουρελόχαρτο κάτω από τη μαζική πάλη των εργαζομένων. Το κίνημα και ο κλάδος έχει πείρα, ώστε συγκροτημένα και συλλογικά να αντιμετωπίσει κάθε πρόκληση. Αυτό θα κάνει και τώρα!

Εδώ και τώρα να καταργηθούν, να μην  εφαρμοστούν οι ν. 4692/20 και 4823/21. Να ικανοποιηθούν τα αιτήματα του κλάδου για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων και την κάλυψη των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας! Ούτε να το σκέφτεται το ΥΠΑΙΘ για συγχωνεύσεις τμημάτων!

Επισημαίνουμε για πολλοστή φορά ότι, οι δικαστικές αποφάσεις αφορούν την απεργία – αποχή για την  αξιολόγηση και όχι την 24ωρη απεργία της Δευτέρας, όπως σκόπιμα ορισμένα ΜΜΕ και παπαγαλάκια διαδίδουν για να δημιουργήσουν σύγχυση. 

ΟΛΕΣ /ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 11:00 ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΤΕ 




Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021

Γιατί απεργούμε στις 11 του Οκτώβρη; - Επιστολή προς τους γονείς των μαθητών μας.

Αγαπητοί γονείς, 

Επιλέγουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσα από αυτή την επιστολή, συναισθανόμενοι την κοινή μας αγωνία για τη μόρφωση και την πρόοδο των παιδιών μας. Γιατί αυτός είναι ο κοινός μας στόχος: το καλύτερο για τα παιδιά σας, «για τα παιδιά μας»!

Όπως ίσως θα έχετε ακούσει, η κυβέρνηση το καλοκαίρι ψήφισε έναν νόμο, με τίτλο «Για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και τη στήριξη των εκπαιδευτικών». Και θα έλεγε κανείς ότι σαν τίτλος, μας βρίσκει όλους σύμφωνους. Και εμάς τους εκπαιδευτικούς και εσάς τους γονείς και φυσικά τους ίδιους τους μαθητές. 

Ποιος δε θέλει άλλωστε την αναβάθμιση του μορφωτικού επιπέδου;

Ποιος δε θέλει την πλήρη στήριξη των εκπαιδευτικών, ώστε να έχουν όλα τα μέσα για να δώσουν ό,τι καλύτερο στα παιδιά;

Αν κοιτάξουμε όμως καλύτερα μέσα στην καθημερινότητα, μέσα στα σχολεία και τις τάξεις, θα δούμε ότι ο τίτλος είναι πραγματικά παραπλανητικός.

Ας αναρωτηθούμε μαζί…

  • Είναι βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, σχεδόν ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων, να υπάρχουν χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών;
  • Είναι βελτίωση, τον 21ο αιώνα, τα παιδιά μας να στοιβάζονται ανά 25 σε κοντέινερς ή σε κτίρια δεκαετιών, έρμαια στη φθορά του χρόνου ή στην πρώτη εμφάνιση σεισμού, πλημμύρας και άλλων καταστροφών;
  • Είναι βελτίωση να αλλάζουν οι μαθητές μας εκπαιδευτικό κάθε χρόνο  ή πολλές φορές 2-3 φορές μέσα στο χρόνο, εξαιτίας της επιλογής των κυβερνήσεων να μη διορίζουν όλο το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό, που είναι προϋπόθεση για την παιδαγωγική σχέση και συνέχεια;
  • Είναι βελτίωση οι μαθητές μας απέναντι στη μάχη τους για τη μόρφωση, να συναντούν τον κόφτη της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε εκτός ΑΕΙ 40.000 μαθητές και της Τράπεζας Θεμάτων και να μετατρέπονται σε εμπόρευμα για τα ιδιωτικά κολέγια;
  • Είναι βελτίωση, μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης, να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο από κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας για την αντιμετώπιση των τεράστιων μορφωτικών κενών, που έχουν δημιουργηθεί, εξαιτίας της δικής τους διαχείρισης; 

Θα μπορούσαμε να θέσουμε ακόμα πολλά ερωτήματα και σε όλα η απάντηση, που όλοι θα δίναμε, είναι ένα βροντερό ΟΧΙ! Η κυβέρνηση ακόμα ισχυρίζεται, με κάθε τρόπο και μέσο, ότι οι εκπαιδευτικοί δε θέλουν να αξιολογηθούν! Και απαντάμε ξεκάθαρα: λένε ψέματα!

Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ προωθούν μια βαθιά αντιεκπαιδευτική πολιτική. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Ο αγώνας των εκπαιδευτικών τους δημιουργεί σοβαρές δυσκολίες, γι’ αυτό επιλέγουν τον δρόμο του αυταρχισμού, της καταστολής και της συκοφαντίας. Δε μας φοβίζουν όμως. Μένουμε όρθιοι. Αυτό το οφείλουμε στους μαθητές μας.  

Οι εκπαιδευτικοί και οι σύλλογοι διδασκόντων:

  • Καθημερινά οργανώνουν, εκτιμούν και αναπροσαρμόζουν το μάθημά τους!
  • Καθημερινά εξετάζουν κριτικά και αυτοκριτικά τη δουλειά τους, με πενιχρά μέσα και χωρίς καμία επιμόρφωση (μιας και τέτοια έχει να γίνει 12 χρόνια), προσπαθούν να δώσουν ό,τι καλύτερο στους μαθητές τους!     
  • Βιώνουν μαζί σας κοινά άγχη και αγωνίες για την πρόοδο των παιδιών. Για τις δυσκολίες που συναντάνε σε μια σειρά διδακτικά αντικείμενα. Για τις ανισότητες που οξύνονται χρόνο με τον χρόνο. Το άγχος για να προχωρήσει η ύλη, για να μη μείνει κανένα παιδί πίσω, προκειμένου τα παιδιά να κατακτήσουν βασικές γνώσεις, αναγκαίες για την εξέλιξη και την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.

Σε τίποτα από όλα τα παραπάνω, δυστυχώς, δε συμβάλουν οι ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας.

Αυτό όμως που πραγματικά επιδιώκουν μέσα από τον παραπλανητικό τίτλο «αξιολόγηση», είναι να διαμορφώσουν σχολεία πολλών ταχυτήτων. Να διαχωρίσουν δηλαδή τα σχολεία σε «καλά» και «κακά», με κριτήριο το κατά πόσο θα μπορούν από μόνα τους, «αυτόνομα» να καλύπτουν τις ανάγκες τους. 

Σχολεία που θα μας μετατρέψουν και εμάς και εσάς τους γονείς σε επαίτες! Θα ζητιανεύουμε από χορηγούς και δωρεές τα αναγκαία, αν θέλουμε να αξιολογηθούμε καλά! Ή θα κληθείτε και πάλι να βάλετε το χέρι στην τσέπη, για να μην έρθουν τα χειρότερα! 

Σχολεία δηλαδή που θα λειτουργούν με όρους επιχείρησης και για τις ανάγκες της αγοράς! Και ξέρουμε πολύ καλά τι θα σημαίνει αυτό για τα σχολεία των εργατογειτονιών, των περιοχών που συγκεντρώνονται μεταναστόπουλα, για τα σχολεία των κοντέινερς! Κακή αξιολόγηση…συγχώνευση…υποβάθμιση!

Και το κυριότερο, επιδιώκουν να χτυπήσουν τα ίδια τα μορφωτικά δικαιώματα και τις ανάγκες των μαθητών μας. Κάθε χρόνο πετσοκόβουν και ένα αντικείμενο που αφορά στη γενική μόρφωση. 

Έτσι λείπει ή έχει μειωθεί κατά πολύ από τα αναλυτικά προγράμματα η καλλιτεχνική παιδεία, οι κοινωνικές επιστήμες, η ποίηση και η λογοτεχνία, η διδασκαλία των φυσικών επιστημών σταθερά υποβαθμίζεται! Και μετά έχουν το θράσος να μας λένε ότι νοιάζονται για την καλλιέργεια κριτικής σκέψης στα παιδιά!

Αγαπητοί γονείς,

Οι εκπαιδευτικοί, δώσαμε τα τελευταία δύο χρόνια της πανδημίας τη μάχη, χωρίς τεχνολογικά μέσα και επιστημονική καθοδήγηση, για να κρατήσουμε ανοιχτή την εκπαιδευτική διαδικασία και την παιδαγωγική σχέση με τους μαθητές μας! Μπροστά σε συστήματα που «έπεφταν», σε οθόνες και μικρόφωνα που έκλειναν, προσπαθώντας να μην αφήσουμε κανένα μαθητή - μαθήτριά μας «πίσω».

Δεν ισχυριζόμαστε από την πλευρά μας ότι δεν υπάρχουν προβλήματα και δυσκολίες, ότι τα κάνουμε όλα καλά. Άλλωστε, όπως κι εσείς είμαστε εργαζόμενοι, με όλα τα προβλήματα που κι εσείς βιώνετε από την εγκληματική πολιτική της τελευταίας περιόδου – και όχι μόνο! 

Ξέρουμε πολύ καλά τι θα πει ακρίβεια, πετσοκομμένοι μισθοί, απληρωσιά, ανεργία, υποστελεχωμένο σύστημα υγείας – πρόνοιας. Γι’ αυτό βρεθήκαμε μαζί στους αγώνες όλο το τελευταίο διάστημα. Δίπλα στους υγειονομικούς, τους εργαζόμενους του τουρισμού, τους διανομείς…… Με λίγα λόγια στους γονείς των μαθητών μας!

Γι’ αυτό και τώρα υπάρχει η ανάγκη να βρεθούμε και πάλι μαζί. Σε κοινό αγώνα! Ενάντια στο σχολείο που θέλουν να φτιάξουν, του ανταγωνισμού, της ημιμάθειας και της ιδιωτικοοικονομικής λειτουργίας και όχι ενάντια στη λεγόμενη «αξιολόγηση», όπως παραπλανητικά ισχυρίζεται η κυβέρνηση. 

Γιατί έχουμε κοινό συμφέρον να παλέψουμε για ένα σχολείο που δε θα διαχωρίζει τα παιδιά ανάλογα με τις οικονομικές-κοινωνικές δυνατότητες της οικογένειάς τους, το χρώμα ή τη φυλή! Θα παρέχει ολόπλευρη μόρφωση σε όλους και όχι σε λίγους και εκλεκτούς! Για ένα σχολείο πραγματικά ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν, που θα αναπτύσσει το σύνολο των δυνατοτήτων του κάθε μαθητή. Για το σχολείο που θα καλύπτει τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας, μακριά και έξω από την αντιδραστική αντίληψη ότι υπάρχουν παιδιά «που δεν παίρνουν τα γράμματα»! 

Γιατί αντιθέτως, όλα τα παιδιά, μπορούν και πρέπει να γίνουν πρωταγωνιστές και δημιουργοί μιας καλύτερης κοινωνίας και σε αυτή την υπόθεση οφείλουμε όλοι, εκπαιδευτικοί και γονείς, να καταθέσουμε όλες μας τις δυνάμεις! 

Έχε το νου σου στο παιδί, υπερασπίσου το παιδί, γιατί αν γλιτώσει το παιδί, υπάρχει ελπίδα! 

Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

Για τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και τη λειτουργία του ΠΥΣΔΕ Λέσβου.

 Η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου επί σειρά ετών έχει αναδείξει, ως κύριο αίτημα και προϋπόθεση για τη στοιχειώδη λειτουργία των Σχολείων, τη μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια στην εκπαίδευση. Η θέση μας αυτή επιβεβαιώνεται από την πραγματικότητα, αφού, παρά τον πρόσφατο διορισμό 11.700 μόνιμων εκπαιδευτικών (Γενική Εκπαίδευση), οι πάγιες ανάγκες των Σχολείων σε εκπαιδευτικό προσωπικό όχι μόνο δεν καλύφθηκαν, αλλά η σχολική χρονιά ξεκίνησε με περίπου 40.000 κενά, τα οποία για άλλη μια χρονιά καλούνται να καλύψουν έκτακτοι ελαστικά εργαζόμενοι εκπαιδευτικοί. Σχεδόν ένα μήνα μετά το πρώτο κουδούνι, περίπου 8.000 είναι τα κενά που παραμένουν ακάλυπτα σε όλη την Ελλάδα. Κενά, όμως, συνεχίζουν να υπάρχουν και στα Σχολεία της Λήμνου, επηρεάζοντας αρνητικά τη λειτουργία τους, με αποτέλεσμα να συσσωρεύονται γνωστικά κενά και ελλείψεις στους μαθητές μας, που έρχονται να προστεθούν στα τεράστια κενά που προκλήθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια από το κλείσιμο των σχολείων. Αναλυτικά τα παραμένοντα κενά των σχολείων της Λήμνου είναι: 


ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ             ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΟΥΔΡΟΥ                      ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΟΧΩΡΙΟΥ

 1 κενό Φιλολόγου (Ένταξη)      1 κενό Φιλολόγου (Ένταξη)                    1 κενό Φιλολόγου (Ένταξη)

 15 ώρες ΠΕ04 (Ένταξη)            1 κενό ΠΕ03 ή ΠΕ04 (Ένταξη)               1 κενό ΠΕ03 ή ΠΕ04 (Ένταξη) 

 09 ώρες Εργ. Δεξιοτήτων          5 ώρες Γαλλικών                                     10 ώρες Τεχνολογία

 03 ώρες ΠΕ80                                                                                             05 ώρες Γεωγραφία

02 ώρες ΠΕ86                                                                                              03 ώρες Εργ. Δεξιοτήτων


ΕΠΑΛ ΜΥΡΙΝΑΣ                         ΕΠΑΛ ΜΟΥΔΡΟΥ                                ΓΕΛ ΜΟΥΔΡΟΥ 

30 ώρες ΠΕ80                         09 ώρες Αγγλικών 1 κενό Οικονομολόγου   

20 ώρες ΠΕ86              1 κενό ΠΕ88.04 (Διατροφής)                03 ώρες Εργ. Δεξιοτήτων  

23 ώρες Νοσηλευτικής                              

15 ώρες Φυσικοθεραπευτή        ΕΣΠ/ΝΟ Γ/ΣΙΟ ΜΕ Λ.Τ ΜΥΡΙΝΑΣ       ΕΕΕΕΚ ΡΕΠΑΝΙΔΙΟΥ

06 ώρες ΠΕ84 02 ώρες Φυσική Αγωγή                             10 ώρες Λογοθεραπευτή

04 ώρες ΠΕ04.02                                                                                           15 ώρες Κοινωνικού Λειτουργού

                                                                                                                        15 ώρες Φυσικοθεραπευτή



  Όλη αυτή την εικόνα απορρύθμισης της λειτουργίας των σχολείων έρχεται να συμπληρώσει για άλλη μια φορά η απαράδεκτη λειτουργία του ΠΥΣΔΕ Λέσβου, σε σχέση με τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών, που δυσχεραίνει αντί να διευκολύνει τη σχολική πραγματικότητα, αλλά και τη ζωή και τους όρους εργασίας των συναδέλφων, υποβαθμίζοντας την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στους μαθητές. Ο τρόπος λειτουργίας του ΠΥΣΔΕ Λέσβου καταστρατηγεί προβλεπόμενες διαδικασίες, αδιαφορώντας και συχνά παραβιάζοντας κατοχυρωμένα εργασιακά δικαιώματα των συναδέλφων, και προκαλώντας αισθήματα αδικίας στους συναδέλφους και αναστάτωση στη λειτουργία των σχολείων. 

  Καταρχάς, θεωρούμε απαράδεκτο, ενώ τα μαθήματα έχουν ήδη αρχίσει, οι συνάδελφοι να μην έχουν επίσημη ενημέρωση από τη Διεύθυνση για το πού πρέπει να παρουσιαστούν και να διδάξουν την επόμενη ημέρα. Την ίδια στιγμή, να διακινούνται ανάμεσα στο ΠΥΣΔΕ και σε Διευθυντές Σχολείων αρχεία excel με τις άτυπες διαθέσεις και τοποθετήσεις των συναδέλφων, εν αγνοία τους, και να πιέζονται να παρουσιαστούν σε Σχολεία κατόπιν προφορικών εντολών. Επιπλέον, είναι ανεπίτρεπτο το ΠΥΣΔΕ να δρομολογεί τη μετακίνηση συναδέλφων - εν αγνοία τους - από το σχολείο τοποθέτησής τους σε άλλη σχολική μονάδα, τη στιγμή που οι συνάδελφοι και επιθυμούσαν και δικαιούνταν να παραμείνουν στη θέση τους. Σε μία από τις περιπτώσεις, μάλιστα, “φρόντισαν” να καλέσουν και αναπληρωτή για την κάλυψη του κενού που θα δημιουργούσαν. 

  Η ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγ. Ευστρατίου πριν από την έναρξη κάθε νέας σχολικής χρονιάς κρούει έγκαιρα τον κώδωνα του κινδύνου, ζητώντας να ακολουθούνται επακριβώς και με διαφάνεια όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες, ώστε να μην προστίθενται στη λειτουργία των σχολείων επιπλέον προβλήματα από αυτά που έτσι κι αλλιώς προκαλεί η κυβερνητική πολιτική υποβάθμισης της Παιδείας. Συγκεκριμένα, ζητάμε από το ΠΥΣΔΕ Λέσβου:

  • να υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για τις τοποθετήσεις
  • να υπάρχει δημοσιοποιημένος αναλυτικός πίνακας με τα στοιχεία των εκπαιδευτικών, μόνιμων και αναπληρωτών (μόρια, σειρά προτίμησης σχολείων) 
  • να υπάρχει δημοσιοποιημένος πίνακας με όλες τις οργανικές θέσεις (να φαίνονται αναλυτικά οι διαθέσιμες ώρες)
  • να γίνονται άμεσα οι τοποθετήσεις στις οργανικές θέσεις (οργανικά υπεράριθμοι, βελτίωση, διάθεση ΠΥΣΔΕ)
  • να ακολουθεί η συμπλήρωση ωραρίου για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς. Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που δεν συμπληρώνουν ωράριο στην οργανική τους θέση να έχουν γνώση των πραγματικών λειτουργικών κενών και να δηλώνουν σχολεία με σειρά προτίμησης και χωρίς βέβαια να σέρνεται η διαδικασία αυτή μέχρι τον Οκτώβρη
  • να υπάρχει ξεκάθαρος και ακριβής πίνακας με τα λειτουργικά κενά για τους εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, τους νεοδιόριστους, τους εκπαιδευτικούς που πήραν απόσπαση και τους αναπληρωτές (να φαίνονται αναλυτικά οι ώρες)

Καλούμε το ΠΥΣΔΕ Λέσβου να τηρεί απαρέγκλιτα και για όλους τις τυπικές διαδικασίες που προβλέπονται από τα σχετικά προεδρικά διατάγματα σε σχέση με τις τοποθετήσεις των συναδέλφων, ώστε να εξασφαλίζεται η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και το αίσθημα ισότιμης αντιμετώπισης όλων των συναδέλφων. Καλούμε τους συναδέλφους να επικοινωνούν άμεσα με την ΕΛΜΕ σε κάθε περίπτωση που επιχειρείται καταστρατήγηση των εργασιακών τους δικαιωμάτων, ώστε τα όποια προβλήματα να αντιμετωπίζονται συλλογικά και να μην αδικείται κανείς.     










                              

24ωρη Απεργία τη Δευτέρα 11 Οκτωβρίου - Συγκέντρωση στην πλατεία ΟΤΕ στις 11:00.


ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24ΩΡΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΟΥ ΚΗΡΥΞΑΝ ΑΔΕΔΥ- ΔΟΕ-ΟΛΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ                                                          

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΙΣ 11π.μ. ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΟΤΕ ΣΤΗ ΜΥΡΙΝΑ 

ΣΤΟ ΠΛΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ, ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χαιρετίζουμε τους χιλιάδες συναδέλφους που αντέδρασαν και αντιδρούν στην ολομέτωπη επίθεση που χτυπά το σχολείο και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας. Που δεν φοβήθηκαν, δεν έσκυψαν το κεφάλι στις κυβερνητικές απειλές, που δίνουν καθημερινά τη μάχη μέσα στο σχολείο τους, με αυταπάρνηση και λεβεντιά!

ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 11 ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΑΡΧΙΚΟ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟ ΚΑΤΗΦΟΡΟ, ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ,                  ΠΛΑΙ-ΠΛΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ.

ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ!

Η απάντηση της Κυβέρνησης στην ανυποχώρητη στάση των χιλιάδων εκπαιδευτικών, δείχνει φόβο και πανικό απέναντι στη μαζικότητα και στην οργάνωση του αγώνα μας. Η ενέργεια αυτή είναι ομολογία ήττας. Δεν έχουν πείσει κυριολεκτικά κανέναν! Το ΥΠΑΙΘ παραδέχεται ότι δεν έχει άλλο τρόπο να χτυπήσει τον αγώνα μας εκτός από τον αυταρχισμό., την κατασυκοφάντηση των εκπαιδευτικών. Μας φοβούνται! 

Η αγωγή του Υπουργείου Παιδείας ενάντια στην Απεργία-Αποχή είναι αποκαλυπτική! Το κράτος έδειξε ξανά τα δόντια του, τον αντιλαϊκό-ταξικό του χαρακτήρα.  Το κείμενο της προσφυγής του ΥΠΑΙΘ με απλά λόγια λέει: “απαγορεύεται να αμφισβητείτε τους νόμους”. Τόσο η προσφυγή, όσο κι η απόφαση του Δικαστηρίου βασίζονται στις διατάξεις του αντεργατικού, απεργοκτόνου  νόμου Χατζηδάκη, που θέλει τα σωματεία μας “στο γύψο”, τους εργαζόμενους να μη σηκώνουν κεφάλι, να μην αντιδρούν όταν χτυπιούνται τα δικαιώματά τους. Οι αυταπάτες που έσπερναν τον Ιούνιο μια σειρά δυνάμεις ότι τάχα δεν μας αφορά ο νόμος Χατζηδάκη, κατέρρευσαν σαν χάρτινος πύργος. ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ !

Αποδεικνύεται για άλλη μία φορά ότι το κράτος είναι αποτελεσματικό και ταχύτατο όταν είναι να τσακίσει όποιον σηκώνει κεφάλι. Θυμίζουμε ότι η καταστολή αποτελεί έργο όλων των κυβερνήσεων. Δεν υπήρξε νομοσχέδιο για την Παιδεία (Αρσένης, Διαμαντοπούλου, Γαβρόγλου, τώρα Κεραμέως) που να μη  χτυπήθηκε βάναυσα το κίνημα. Την ίδια στιγμή που χτυπούν με τα ΜΑΤ απροκάλυπτα εκπαιδευτικούς στην Αθήνα, η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ κάνουν πλάτες στους φασίστες μέσα στα σχολεία (Σταυρούπουλη Θεσσαλονίκης) επαναφέροντας την ανιστόρητη και επικίνδυνη θεωρία των δύο άκρων, αλλά και επιχειρήματα που χρησιμοποίησε η Χρυσή Αυγή στη δίκη της (περί δήθεν μεμονωμένων ομάδων κλπ)!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι 

Εξίσου επικίνδυνη είναι και η κυβερνητική προσπάθεια κατασυκοφάντησης του Αγώνα μας.  Δεν πρέπει να περάσει! 

Οι εκπαιδευτικοί δεν αντιδρούν γιατί δεν θέλουν, γιατί φοβούνται να αξιολογηθούν όπως λέει παραπλανητικά το ΥΠΑΙΘ. 

Τι θράσος απύθμενο αλήθεια, από αυτούς που πριν λίγο καιρό μάς έλεγαν υποκριτικά “ήρωες”!

Οι εκπαιδευτικοί κρατήσαμε και κρατάμε όρθια τα σχολεία μέσα στην πανδημία! Κρατήσαμε την εκπαιδευτική διαδικασία ανοιχτή, σταθήκαμε δίπλα στους μαθητές μας με κάθε μέσο, χωρίς καμία στήριξη από το ΥΠΑΙΘ, διεκδικούμε όρους υγιεινής και ασφάλειας. 

Αντί για μέτρα ουσιαστικής στήριξης των σχολείων και των εκπαιδευτικών, όπως διεκδικούμε εδώ και  χρόνια, μετατρέπουν το σχολείο σε επιχείρηση, όπου “όλα πουλιόνται και όλα αγοράζονται”, με το γονιό-πελάτη. 

Ενισχύουν τους φραγμούς για τα πιο φτωχά παιδιά (βλέπε Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Τράπεζα Θεμάτων), αποσύρονται από την στοιχειώδη ευθύνη τους, όπως η επαρκής χρηματοδότηση, η κάλυψη των κενών.

Το όπου “φτωχός και η μοίρα του” που έλεγε ο λαός μας, με τα κυβερνητικά σχέδια για την παιδεία θα γίνει “όπου φτωχός και το σχολείο του”.

Αυτοί είναι οι περιβόητοι δείκτες “ποιότητας και αξιολόγησης” του σχολείου. Καμία αναβάθμιση δεν θα έρθει, αντίθετα υποβάθμιση σχολείων, ανάλογα το μορφωτικό και κοινωνικό υπόβαθρο της περιοχής που λειτουργεί. Άλλα θα μαθαίνει τελικά ο ένας και άλλα ο άλλος, αφού η μεγάλη πλειοψηφία των παιδιών προορίζεται για φτηνή εργατική δύναμη. Όλα για το κέρδος, όλα προς όφελος των επιχειρηματικών ομίλων. Αυτή είναι η προμετωπίδα της κυβερνητικής πολιτικής, όλων των κυβερνήσεων τα τελευταία χρόνια!

Αντίθετα, πραγματική αναβάθμιση σημαίνει σύγχρονες υποδομές, ασφαλή κτίρια, τεχνολογικός και εργαστηριακός εξοπλισμός σε όλα τα σχολεία, επιστημονικό περιεχόμενο μαθημάτων κι όχι σκόρπιες δεξιότητες, σύγχρονη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με ευθύνη του κράτους, ενιαίο αναλυτικό πρόγραμμα σε όλα τα σχολεία για όλα τα παιδιά! Σημαίνει εκπαιδευτικούς με μόνιμη, σταθερή δουλειά και όχι γυρολόγους σε 3 και 4 σχολεία, σημαίνει εξειδικευμένο προσωπικό σε όλα τα σχολεία (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) κ.α. Τίποτα από αυτά δεν έχει γίνει, εδώ και 30 χρόνια. Ποιον κοροϊδεύουν;

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! 

Οι ευθύνες της κυβέρνησης δεν κρύβονται! Μιλούνε για αναβάθμιση του σχολείου και δεν έχουν πάρει στοιχειωδώς ένα μέτρο για τα μαθησιακά κενά που άφησε η τηλεκπαίδευση, ειδικά με τον αποκλεισμό χιλιάδων μαθητών από αυτή τη διαδικασία. Η χρονιά ξεκίνησε “σαν να μην τρέχει και τίποτα”!

Η πανδημία θερίζει και η κυβέρνηση έβγαλε πρωτόκολλα υπερμετάδοσης του κορωνοϊού μέσα στα σχολεία, αντί να αραιώσει τους μαθητές μέσα στα τμήματα και να ενισχύσει το δημόσιο σύστημα υγείας, με κλιμάκια του ΕΟΔΥ σε συγκροτήματα σχολείων, δωρεάν και επαναλαμβανόμενα test σε όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς. 

Απέναντι στις αντιεκπαιδευτικές – αντεργατικές νομοθετικές διατάξεις που ψηφίστηκαν το

τελευταίο διάστημα απαιτούμε:

  • Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση στα σχολεία και των εκπαιδευτικών (ν. 4823/2021, ν. 4692/2020, Υ.Α για εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση, διατάξεις για εσωτερικό κανονισμό) που θα οδηγήσει στην υποβάθμιση των σχολείων και στην παραπέρα κατηγοριοποίηση. Πρόγραμμα δημόσιας και δωρεάν επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιστημονικά καταρτισμένο με βάση τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Να καταργηθεί – να μην εφαρμοστεί συνολικά ο νόμος 4823/21 (Κεραμέως).
  • Καμία εμπλοκή ιδιωτικών φορέων, επιχειρήσεων και ΜΚΟ στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη λειτουργία των σχολείων. Αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση για όλες τις ανάγκες των σχολείων
  • Να καταργηθεί εδώ και τώρα η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και η Τράπεζα θεμάτων.
  • Να καταργηθεί, να μην εφαρμοστεί ο νόμος 4808/21 (Χατζηδάκη) για τα εργασιακά. Ο νόμος – έκτρωμα θα μείνει στα χαρτιά.


ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ –ΑΝΤΙΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΜΑΖΙΚΑ.

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ! ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ! 

ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΜΟΡΦΩΣΗ, ΥΓΕΙΑ, ΖΩΗ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!




Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2021

Απόφαση ΓΣ ΑΔΕΔΥ – Κήρυξη απεργίας αποχής για τους εκπαιδευτικούς Π.Ε. και Δ.Ε.

Σας προωθούμε την απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της ΑΔΕΔΥ για την προκήρυξη απεργίας-αποχής των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται με την άσκηση των καθηκόντων τους που αφορούν στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εσωτερικής αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τις διατάξεις του Μέρους Γ΄ του ν.4823/2021 και συγκεκριμένα των άρθρων 56-83 και 97 αυτού, καθώς και από τις διατάξεις των άρθρων 33,34,35 και 36 του ν.4692/2020, των κατ’ εξουσιοδότηση τούτων κανονιστικών αποφάσεων και εφαρμοστικών εγκυκλίων, παρέχοντας με τον τρόπο αυτό πλήρη κάλυψη στο σύνολο των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως, υπηρετούντων με έννομη σχέση δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου. Επίσης, σας επισυνάπτουμε το εξώδικο που εστάλη στον υπουργό Οικονομικών, την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, τον υπουργό Εσωτερικών και την προεδρία της κυβέρνησης. 
Το Δ.Σ.

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

Της τριτοβάθμιας συνδικαλιστικής οργάνωσης με την επωνυμία «Ανώτατη Διοίκηση Ενώσεως Δημοσίων Υπαλλήλων (ΑΔΕΔΥ)», όπως εκπροσωπείται νόμιμα, με έδρα στην Αθήνα, οδός Ψύλλα αρ.2 και Φιλελλήνων.

ΠΡΟΣ

 1. Το Ελληνικό Δημόσιο, όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον:

α) Υπουργό Οικονομικών.

β) Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.

γ) Υπουργό Εσωτερικών.

2. Την Προεδρία της Κυβέρνησης (άρθρο 21 ν.4622/2019).


ΣΕ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ ΠΟΥ ΕΛΗΦΘΗ ΣΤΙΣ 04.10.2021 

Αντιδρώντας:

α) Αφ’ενός μεν στις ρυθμίσεις των άρθρων 33, 34, 35 και 36  ν.4692/2020, των άρθρων 56 έως 83 και 97 ν.4823/2021, ήτοι του Μέρους Γ΄ του ν.4823/2021 με τίτλο «Αξιολόγηση του Έργου Στελεχών Εκπαιδευτικών και Λοιπού Ειδικού Προσωπικού της Δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», όπως και στις διατάξεις, της με αρ. αριθμ. 6603/ΓΔ4 (ΦΕΚ B' 140/20.01.2021) αποφάσεως της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και της με αρ.108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β΄ 4189) απόφασης της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και οιασδήποτε άλλης κανονιστικής αποφάσεως εκδοθεί κατ’εξουσιοδότησή τους,

β) Αφ’ετέρου ειδικώς στις ρυθμίσεις του άρθρου 56 ν.4823/2021 και του πλέγματος κυρώσεων που τούτες θεσπίζουν σε βάρος των εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. και στελεχών εκπαίδευσης,


Και λαμβάνοντας υπόψη

-Ότι με τις ανωτέρω νομοθετικές και κανονιστικές ρυθμίσεις ανατρέπεται πλήρως το μέχρι πρότινος ισχύον σύστημα αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και προγραμματισμού των δράσεών τους, ενώ για όλα τα ρυθμιζόμενα πλέον ζητήματα εκ των ανωτέρω νομοθετημάτων προβλέπεται η συμμετοχή εξωτερικών προσώπων-φορέων (ΠΕ.Κ.Ε.Σ., Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε. Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Παιδαγωγικής Ευθύνης κ.ο.κ) πλην του Συλλόγου Διδασκόντων, εξωτερική επέμβαση που λαμβάνει χώρα τόσο κατά τον συλλογικό προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου, την επιλογή των τομέων λειτουργίας της σχολικής μονάδας, ως διοικητικής και ως εκπαιδευτικής δομής, στους οποίους θα εστιάσουν οι προγραμματιζόμενες δράσεις, όσο και κατά την διαδικασία της εσωτερικής (αυτό)αξιολόγησης και πολύ περισσότερο της εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και κατά την διαδικασία συντάξεως και αναρτήσεως των οικείων εκθέσεων.


Η επέμβαση εξωτερικών φορέων στην αξιολόγηση των σχολικών μονάδων θίγει τον πυρήνα της αυτονομίας τους, κείται εκτός της διαχρονικής δομής και του τρόπου στοχοθεσίας και υλοποιήσεως των δράσεων των σχολικών μονάδων που προέρχονταν από τον ίδιο τον Σύλλογο Διδασκόντων, ως του πλέουν αρμοδίου, φύσει και θέσει, οργάνου να θέτει τους εκπαιδευτικούς στόχους και να σχεδιάζει τις αντίστοιχες δράσεις για την πρόληψη παρακολούθηση και αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων, εισηγούμενος ταυτοχρόνως τα μέτρα επίλυσής τους στο καθ’υλην αρμόδιο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με στόχο την βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Οι οικείες συναφώς προβλέψεις στο μέτρο που άγουν σε ετερο-καθορισμό των στόχων των σχολικών μονάδων και προβλέπουν έξωθεν αυτών επεμβάσεις στην διαδικασία αυτό-αξιολόγησης και εξωτερικής αξιολόγησής τους, θίγουσες τον πυρήνα της αυτονομίας τους, διακυβεύουν εν τέλει την αποτελεσματική εφαρμογή της βασικής αποστολής του Κράτους, όπως κατοχυρούται στο άρθρο 16 παρ.2 Συντ.:


« 2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες».


-Ότι με τις ρυθμίσεις του άρθρου 56 και του άρθρου 97 ν.4823/2021 σκοπείται η επιβολή επαχθέστατων κυρώσεων στους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως, εφόσον δεν εκτελέσουν τις υποχρεώσεις που θέτει το Μέρος Γ΄ του ν.4823/2021. Τούτο διότι προβλέπεται στο άρθρο 56 ν.4823/2021 η θέσπιση ιδιώνυμου πειθαρχικού αδικήματος σε βάρος τους, η επιβολή του μέτρου της αναστολής εξελίξεώς τους και η παύση των στελεχών εκπαιδεύσεως από τα καθήκοντά τους, καθώς και ο αποκλεισμός τους από αντίστοιχες διαδικασίες επιλογής για διάστημα οκτώ ετών, ενώ το αυτό επιδιώκεται από το άρθρο 97 ν.4823/2021, μέσου της πρωτοφανούς προβλέψεως υπαλλακτικού τρόπου άσκησης των αρμοδιοτήτων των άρθρων 33 και 35 ν.4692/2020 (το άρθρο 33 ν.4692/2020 αντικατέστησε το άρθρο 47 ν.4547/2018 και το άρθρο 34 ν.4692/2020 προσέθεσε άρθρο 47Α στον ν. 4547/2018) από τον Διευθυντή ή τον Προϊστάμενο της σχολικής μονάδας. Είναι απολύτως σαφές ότι τίθεται ζήτημα συμφωνίας των εν λόγω ρυθμίσεων προς τις διατάξεις των άρθρων 43 παρ.2, 4 παρ.1, 7, 103, 2 και 25 παρ.1 εδ.δ΄ Συντ. και την αρχή του κράτους δικαίου, αφού δεν θεσπίζεται για την επιβολή των -κατ’ουσίαν- πειθαρχικών αυτών ποινών καμία εγγύηση του πειθαρχικού δικαίου του Υπαλληλικού Κώδικα, διασφαλίζουσα τα διαδικαστικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών που εκπροσωπούμε. 


ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ

Την κήρυξη απεργίας-αποχής των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως από την άσκηση των καθηκόντων τους που συνδέονται με τις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εσωτερικής αξιολόγησης/ αυτοαξιολόγησης και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 33,34,35 και 36 ν.4692/2020, του Μέρους Γ΄ του ν.4823/2021 και συγκεκριμένα των άρθρων 56-83 και 97 αυτού, από τις διατάξεις των με αρ. αριθμ. 6603/ΓΔ4 (ΦΕΚ B' 140/20.01.2021) και με αρ.108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β΄ 4189) αποφάσεων της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και από τις διατάξεις οιασδήποτε άλλης κανονιστικής αποφάσεως εκδοθεί κατ’εξουσιοδότησή τους, όπως και κάθε σχετικής εφαρμοστικής τούτων εγκυκλίου.


Σημειώνεται ότι, η ως άνω αποχή των εκπαιδευτικών λειτουργών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας  εκπαιδεύσεως που εκπροσωπούμε από συγκεκριμένα καθήκοντα, προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευθεί από τα αρμόδια δικαστήρια (βλ. ΔΕφΑθ 559/2020, 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη μορφή συνδικαλιστικής δράσεως, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας. 



ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ

Σας γνωστοποιούμε, ότι από την παρέλευση τεσσάρων πλήρων ημερών από την κοινοποίηση της παρούσας, κηρύσσουμε απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως από κάθε διαδικασία ή ενέργεια που συνδέεται με την άσκηση των καθηκόντων τους που αφορούν στις διαδικασίες συλλογικού προγραμματισμού και υλοποίησης του εκπαιδευτικού έργου, εσωτερικής αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων που προβλέπονται από τις διατάξεις των άρθρων 33,34,35 και 36 ν.4692/2020, των άρθρων 56-83 και 97 ν.4823/2021, από τις διατάξεις των με αρ. αριθμ. 6603/ΓΔ4 (ΦΕΚ B' 140/20.01.2021) και με αρ.108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β΄ 4189) αποφάσεων της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων και από τις διατάξεις οιασδήποτε άλλης κανονιστικής αποφάσεως εκδοθεί κατ’εξουσιοδότησή τους, όπως και κάθε σχετικής εφαρμοστικής τούτων εγκυκλίου, παρέχοντας με τον τρόπο αυτό πλήρη κάλυψη στο σύνολο των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαιδεύσεως, υπηρετούντων με έννομη σχέση δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου. 


ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕ

Την κατάργηση των άρθρων 33,34,35 και 36 ν.4692/2020, των άρθρων 56-83 και 97 ν.4823/2021, των με αρ. αριθμ. 6603/ΓΔ4 (ΦΕΚ B' 140/20.01.2021) και με αρ.108906/ΓΔ4/10.9.2021 (ΦΕΚ Β΄ 4189) αποφάσεων της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, ως αντίθετων στο άρθρο 43 παρ.2 και 16 παρ.2 Συντ.. καθώς και στα άρθρα 23 παρ.2, 4 παρ.1, 7, 103, 2 και 25 παρ.1 εδ.δ΄ Συντ. και την αρχή του κράτους δικαίου.

Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει νόμιμα την παρούσα προς ον αυτή απευθύνεται, προς γνώση του και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ολόκληρη την παρούσα στην έκθεση επιδόσεώς του.

Αθήνα, 05.10.2021

Η πληρεξούσια δικηγόρος

ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ

Δικηγόρος, MJuris (Oxford)-ΑΜ ΔΣΑ 33498

Ηροδότου 17-Αθήνα, Τ.Κ. 10674

Τ: 210-7228055, Ε: m.panagopoulou@mplawoffice.gr